۹۲۴۸۸۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ذوالنور: گام چهارم برجامی محکم‌تر برداشته شود

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: گام‌ چهارم کاهش تعهدات برجامی باید محکم‌تر و مؤثرتر از دفعات قبل باشد تا برای اروپایی‌ها محرک باشد و آنان را وادار به اجرای تعهداتشان در برجام کند.

خبرگزاری مهر: مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: گام‌ چهارم کاهش تعهدات برجامی باید محکم‌تر و مؤثرتر از دفعات قبل باشد تا برای اروپایی‌ها محرک باشد و آنان را وادار به اجرای تعهداتشان در برجام کند.

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، درباره شاخصه‌های گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران، گفت: بنده پس از خروج آمریکا از برجام، اعلام کردم که دولت باید به جای اینکه در هر گام از کاهش تعهدات برجامی دو ماه فرصت به طرف مقابل دهد، باید در یک گام اقدامات خود را انجام دهد.

وی افزود: در واقع نظر ما بر این بود که اقدامات ایران در کاهش تعهدات برجامی باید قاطعانه و در یک مرحله انجام شود اما تصمیم‌گیرنده در این باره دولت است و سیاست دولت در کاهش تعهدات برجامی هم تاکنون به این شکل بوده که تدریجی و گام‌ به گام حرکت کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع سیاست دولت بر این است که در هر گام از کاهش تعهدات برجامی، فرصتی به اروپا دهد تا آنان در تصمیمات و سیاست‌های خود بازنگری کنند.

ذوالنوری بیان کرد: اقدامات تدریجی دولت در کاهش تعهدات برجامی فرصت سوزی است و راه به جایی نمی‌برد چرا که کاملا مشخص است اروپایی‌ها اراده‌ اقدام برای برجام را ندارند و تحت تأثیرآمریکا هستند.

وی با تأکید بر اینکه ایران در گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گزینه‌های متعددی پیش‌رو دارد، گفت: نصب سانتریفیوژهای پیشرفته می‌تواند جزء اقدامات ما باشد و همچنین افزایش ذخایر آب سنگین و اورانیوم غنی شده که پیش از این هم انجام دادیم، می‌تواند با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی‌القاعده گام‌ چهارم کاهش تعهدات برجامی باید محکم تر و مؤثرتر از دفعات قبل باشد تا برای اروپایی‌ها محرک باشد و آنان را وادار به عکس‌العمل و اجرای تعهداتشان در برجام کند.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه قطعاً اقدامات سست، ملایم و تدریجی هیچ تاثیری در اروپایی‌ها نمی‌گذارد و آنان هیچ اقدامی برای برجام انجام نخواهند داد، خاطرنشان کرد: تا پیش از اعلام دولت، بنده نمی‌توانم بگویم که در گام چهارم چه اقداماتی را انجام خواهیم داد اما تا جایی که مطلع هستم، گام چهارم هم مشابه گام‌های گذشته است و متأسفانه خیلی محرک نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      ''''' لطفا 'گام ها یتان را استوار و محکم بردارید !

    • بدون نام

      این قدر گام بردارید که گام دانتان پاره شود از ملت ما پوست کلفت تر وجود نداره

    • بدون نام

      فکر نکنم تو دیگه رای بیاری چون خیلی با سواد هستی !!!خخخ

    • بدون نام

      بی بین،اگه گامهای قبلی نیم متر نیم متر بود این گامو دو متری بردارین ینی بپرین ،افتاااااد

    • اسد

      گام‌چهارم باید اهسته بر نداشته شود

    • بدون نام

      ذوالنور دقیقا تو زندگیت تا حالا مشکل رو درک کردی؟

    • آریا

      گام بی کاری و بی پولی و افسردگی جوانان هم که دیگ گام نیست دویدن هست که پشیزی از نظر شما اهمیتی نداره.

    • مهدی

      آره بابا گامها رو محکم بردارید، کی به کیه!

    • بدون نام

      ازین دولت بخاری برنمیخیزد به اندازه سیب زمینی هم رگ ندارن

    • بدون نام

      کاش دورت زودتر تموم بشه و مملکت و بیشتر از این با کارهات بهم نریزی. بله برای شما ادمهای بی درد تحریم مهم نیست گام صدم و اصلا خروج ازبرجام و. تحریمهای اروپاهم مهم نیست چون این مردم هستند که برای انرژی هسته ای که اسمش برای مردمه دارن با مشکلات میجنگند..انرژی هسته ای که هیچ نفعی مردم ازش نبردند حتی تولید برق که ابتدایی ترین کار این انرژی هست و هم ازش بهره نبردند موندم این انرژی هسته ای که این همه سال به خاطرش تاوان دادیم نفعش برای مردم چی بوده و کدوم کار و خدمتی به مردم کرده اخه شما تو این همه سال از انرژی هسته ای در کدوم قسمت برای رفاه مردم استفاده کردید اخه یکی بگه نفعش کو؟

      پاسخ ها

      • shanjani.............

        ''''' صادرات برق به عراق افزایش یافت !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج