adexo3
۹۲۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حمله سارقین به مهماني ثروتمندان

بعد از حادثه خميني شهر اين بار چند سارق به عنف وارد يك ويلاي شخصي كه عده‌اي در آن مشغول برگزاري مهماني خانوادگي بودند ،شدند و با شليك تيرهوايي حاضرين را به وحشت انداختند.

تهران امروز: اعضاي باندي كه با هجوم مسلحانه به يك مهماني خانوادگي در ملارد و حبس مهمانان در يك اتاق يك بنز ۳۵۰ ميليون توماني، يك ساعت مچي ۵۰ ميليون توماني و دو مجسمه ۷۵ ميليون توماني سرقت كرده بودند دستگير شدند.

بعد از حادثه خميني شهر اين بار چند سارق به عنف وارد يك ويلاي شخصي كه عده‌اي در آن مشغول برگزاري مهماني خانوادگي بودند ،شدند و با شليك تيرهوايي حاضرين را به وحشت انداختند.

مردان مسلح حاضرين در مهماني را به زور در اتاقي در اين خانه باغ حبس كرده و با تهديد اسلحه آنها را وادار به سكوت كردند.مردان مسلح كه از ثروت حاضرين در اين مهماني مطلع بودند ابتدا ساعت مچي فوق‌العاده گران يكي از مهمانها به ارزش ۵۰ ميليون تومان را از دستش خارج كرده و ۳ ميليون تومان پول همراه مهمانها را به زور از آنها گرفته و سپس به اتاق خواب خانه باغ رفته و دو مجسمه گرانبها به ارزش تقريبي هر كدام ۷۵ ميليون تومان را ربودند.

سارقين در حين خروج مرسدس بنز ۳۵۰ ميليون توماني مهمانها را نيز برداشته و پا به فرار گذاشتند.

ساعتي بعد پليس از اين ماجرا مطلع شده و با مديريت سردار اكبرشاهي فرمانده انتظامي استان تهران و البرز كليه محورهاي نزديك به محل حادثه تحت كنترل شديد قرار گرفته و تيمي ويژه با كسب اطلاعات از مالباخته‌ها در صدد شناسايي هويت سارقين برآمد.حدود ۱۲ ساعت بعد مردان پليس موفق به كشف مرسدس بنز ربوده شده شدند كه در كنار جاده به حال خود رها شده بود.

تيم ويژه پليس ساعاتي بعد در جست و جوي سرنخ، اطلاعاتي را مبني بر قرار معامله براي دو مجسمه گران‌قيمت در ملارد دريافت و با زير نظر گرفتن محل قرار، فروشنده اين دو مجسمه به نام حامد را بازداشت و در بازرسي بدني از وي يك اسلحه كمري كشف كردند.

پس از اطمينان از اينكه اين مجسمه‌ها همان دو مجسمه ربوده شده توسط سارقين است ماموران اين مرد را تحت بازجويي قرار داده و پس از ساعتي بازجويي دريافتند وي با هماهنگي زني به نام مريم كه همسر يكي از كاركنان شركت صاحب ويلا بود نقشه اين عمليات را كشيده است.

ماموران بلافاصله مريم را دستگير و پس از بازجويي از وي هويت ۵ نفر ديگر از سارقان به نام‌هاي «سميه.ق»، «پرويز.ب»، «هاشم. ک» ، «ندا. ح» و «سجاد.ک» را شناسايي و با ارسال ۵ تيم ويژه اين متهمين را كه در مخفيگاه‌هاي جداگانه پنهان شده بودند محاصره و دستگير كردند.

ماموران در بازرسي از خانه سجاد. ك دو مجسمه و ساعت گرانبها و ۳ ميليون تومان پول سرقتي پيدا كردند.در حال حاضرتمامي متهمين روانه زندان شده‌اند و تحقيق درباره ابعاد مختلف اين پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حمله سارقین به مهماني ثروتمندان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج