۹۲۶۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

زوج بیمار زندانی در هند به ایران منتقل شدند

رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: زوج بیمار زندانی ایرانی در هند که به اتهام تلاش برای ورود به یک کشور ثالث با استفاده از گذرنامه جعلی توسط مقامات هندی دستگیر، محاکمه و زندانی شده بودند، به کشور منتقل شدند.

ایرنا: رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی ایران گفت: زوج بیمار زندانی ایرانی در هند که به اتهام تلاش برای ورود به یک کشور ثالث با استفاده از گذرنامه جعلی توسط مقامات هندی دستگیر، محاکمه و زندانی شده بودند، به کشور منتقل شدند.

محمود عباسی افزود: این زوج ایرانی با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد، وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان بین دو کشور ایران و هند و با همکاری دوستانه مقامات دولتی و قضایی هند، جهت گذراندن ادامه مدت محکومیت خود در زندان تبریز صبحگاه امروز وارد تهران و تحویل مقامات مسئول شدند.

وی با رد برخی خبرهای کذب که مقامات قضایی هند با فشار کمپین ها با انتقال این زوج محکوم موافقت کرده اند، تاکید کرد: از مدت‌ها قبل این موضوع در دستورکار کمیته انتقال محکومان و وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند بوده و این اولین تجربه هندوستان در انتقال محکومان از زندان بنگلر و حیدرآباد است که در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان بین دو کشور ایران و هند با موفقیت انجام می شود.

عباسی اظهار داشت: هرچند این تجربه انتقال با دشواری هایی همراه بود اما به همت مقامات سیاسی و قضایی و پلیسی ۲ کشور با موفقیت انجام شد و محکومان یاد شده باید بقیه دوران محکومیت خود را در زندان های جمهوری اسلامی ایران بگذرانند.

جعل گذرنامه یا استفاده از گذرنامه جعلی و اقدام برای قاچاق انسان و هرگونه تلاش برای ورود غیرقانونی به هند یا کشور ثالث مستوجب مجازات سنگین خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیکار

      اینها پارتی داشتن که کسی پیگیر پرونده آنها بود به یک دم کلفت وصل. بودن اگر مثل دیگر پناه جویان که سالها در زندان هستن کسی سراغی. از آنها. نمی گیرد به خاطر بی کسی

    • بدون نام

      اینهاکه کشورایران راقبول نداشته وحتی برای اثبات نیت نگفته خودمتوصل به جعل وخروج قاچاقی شده اندبرگرداندنشان به چه دردمملکت میخوردشرف ایرانی آنست که اگرکسی گرسنه بود سربه بالین گذاشتن به صورت گرسنه درمملکتش رابه شکم سیربامنت وهزاران سوءاستفاده مختلف درکشوربیگانه ترجیح دهدفقط به زندان ایران بیایند بایدازبیت المال مخرجشان تامین شود
      اما اگرتوبه کنندودیگربه کشورپشت نکنند خوب است

    • بدون نام

      حالا قدر هتلهای به اصطلاح زندان ایران را میدانند :))
      اینجا اگه خلافکار باشی همه جور امکانات از بهترین انواعش برات مهیا است. به شرطی که خلافکار و تبهکار باشی ایران بهترین جای دنیا برای زندگیه. ایران بهشت تبهکاران و قاتلان و دزدان و جانیان و اسیدپاشان.

    • بدون نام

      می کذاشتید همانجا بمیرند چون خیری به مملگت ندارند ......

    • بدون نام

      دوستان عزیز به مرگ هیچ کسی راضی نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج