۹۳۱۴۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روایت روسیه از انزوای آمریکا در جلسه‌ی آژانس

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز پنجشنبه روایتی از مشاهداتش در خصوص جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران ارائه داد.

خبرگزاری فارس: «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین‌المللی مستقر در وین و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه مشاهداتش از جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران را بیان کرد.

اولیانوف در توئیتر نوشت: «در جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مباحثات سختی درباره ایران برقرار بود. سه مشاهده اصلی من اینها بودند: ۱) عده زیادی، از سیاست آمریکا در قبال برجام ابراز تأسف کردند؛ ۲) سخنرانانی که شمارشان حتی بیشتر [از دسته اول] بود از کاهش تعهدات هسته‌ای از سوی ایران ابراز نگرانی کردند و ۳) تقریباً همه بر پایبندی کامل به برجام تأکید کردند و آمریکا کماکان منزوی ماند.»

روایت روسیه از انزوای آمریکا در جلسه‌ی آژانس

اولیانوف پیش از این در توئیتر دستور کار نشست امروز شورای حکام را اینطور بیان کرده بود: «در خصوص موضوع کره شمالی و سوریه، مسئله جدیدی نخواهد بود و هماهنند اغلب موارد، بیانیه‌های مرسوم تکرار خواهد شد. بحث‌ها درباره ایران احتمالاً جدی و دشوار خواهد بود».

اظهارات اولیانوف در حالی مطرح شده است که آژانس بین‌الملی انرژی اتمی مدعی شده است که شواهدی در خصوص غنی‌سازی اورانیوم در سایت‌های اعلام نشده در ایران وجود دارد.

از طرف دیگر، «کورنل فروتا» مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که هفته آینده جلسه‌ای بین مقامات آژانس و مقامات ایرانی در تهران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج