adexo3
۹۳۲۴۰۷
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

بازداشت دو عامل انسداد اتوبان تهران - کرج

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از بازداشت دو شروری خبر داد که علاوه بر انسداد اتوبان تهران ـ کرج، اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از بازداشت دو شروری خبر داد که علاوه بر انسداد اتوبان تهران ـ کرج، اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده بودند.

سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر بازداشت دو نفر از عاملان راه‌بندان اتوبان تهران ـ کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بیست و پنجم آبان ماه سال جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهرندان مبنی بر ضرب و جرح عمدی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و انسداد بزرگراه تهران ـ کرج توسط تعدادی از افراد شرور ،تیمی از مأموران پایگاه دوم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه این افراد شرور با انسداد اتوبان، ایجاد سر و صدا و عربده‌کشی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور مأموران در محل، متواری شده بودند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این افراد، از اوباش سابقه‌دار یکی از محلات غرب تهران هستند که به همراه سایر همدستانشان پس از حضور در ناآرامی‌های اخیر ،در اتوبان تهران ـ کرج برای خودنمایی اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده‌اند.

محمدی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که دو متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از شهرستانهای اطراف تهران گریخته‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضایی، تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی پیکان‌شهر کرج اعزام و موفق شدند هر دو لیدر ناآرامی‌های اخیر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به گفته رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی، تحقیقات برای بازداشت سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب دیگه آشوبگرارم گرفتین ' نت وصل کنین کار و زندگیمون نابود شد

    • بدون نام

      خداوند نگهدارتون بتشه خداقوت

    • به‌روز گروسی

      ماشین منو دزدیدن فیلم دزدا رو به آگاهی نشون دادیم گفتن مانمیتونیم پیدا کنیم برو صدات میکنیم 5سال گذشته خبری نشده حالا سریع اینارو میگیرن میگن اشرارو گرفتیم 7هذ

    • رصا

      دم پلیس گرم زود شناسایی میکنند

    • mmad

      شاه هم معترضان دستگیر میکرد الان روی کار بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقع

    • بدون نام

      فقط اعدام ،

    • بدون نام

      کاش مجرمین بدهکارمهریه هم محاکمه میکردن نه بدون محاکمه زندانیشون کنن،جرم اغتشاشگروطن فروش نابخشودنیه ومحاربه ولی امتیازمحاکمه شدن داره بعدبرای مهریه محام بی محاکمه صاااااف زندان!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج