adexo3
۹۳۳۴۲۵
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

اسد: قتل ابوبکرالبغدادی، شوخی ترامپ است

بشار اسد رییس جمهوری سوریه درباره تشکر دونالد ترامپ همتای امریکایی خود از سوریه بابت کشته شدن «ابوبکر البغدادی» گفت: این یکی از شوخی های اوست.

خبرگزاری ایرنا: بشار اسد رییس جمهوری سوریه درباره تشکر دونالد ترامپ همتای امریکایی خود از سوریه بابت کشته شدن «ابوبکر البغدادی» گفت: این یکی از شوخی های اوست.

وی در گفت و گو با مجله «پاری مچ» فرانسه که خلاصه ای از آن روز چهارشنبه در تارنمای این نشریه منتشر شد در پاسخ به این سوال که «دونالد ترامپ» رییس جمهوری امریکا در تقدیر از کشته شدن «ابوبکر البغدادی» نام سوریه را ذکر کرده است، آیا شما در این ارتباط به آمریکایی ها اطلاعات داده اید؟، این مطلب را بیان کرد.

اسد در پاسخ به این سوال که آیا می دانستید او کجاست؟ خاطر نشان کرد : همیشه وقتی کسی این سوال را از من می پرسد، مرا می خنداند، مهم ترین مساله این است که آیا واقعا" ابوبکر البغدادی کشته شده است یا نه و اکنون این سوال مطرح است که آیا واقعا این کمدی زیبا که توسط آمریکایی ها اجرا شده بود، رخ داده است یا خیر.

وی همچنین در این باره که به دنبال توافق نظامی سوریه با کردهای معروف به یگان های مدافع خلق «ی. پ. گ» در صورتی که این توافق سیاسی شود، دولت سوریه قلمرو شمالی از جمله زندان های آن را در دست خواهد گرفت، از این پس تکلیف حدود ۴۰۰ تروریست داعشی فرانسوی زندانی کردها چه می شود؟ گفت: هر تروریستی در مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه تابع قانون این کشور خواهد بود. این مساله در مواجهه با تروریسم کاملا آشکار است. بنابر این آنان در دادگاه های تخصصی مقابله با تروریسم محاکمه می شوند.

رییس جمهوری سوریه در پاسخ به این سوال خبرنگار مجله فرانسوی که شما پس از هشت سال جنگ اکنون به سمت یک پیروزی روی آوار می روید. نیمی از مردم سوریه آواره شده اند یا در تبعید به سر می برند. ۴۰۰ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. آیا می دانید که بدون کمک روس ها و ایرانی ها خواهید باخت؟ نیز گفت : این یک جنگ سخت است. آسان نیست. ما یک قدرت بزرگ نیستیم اما در مقابل قدرت های بزرگ و ثروتمندترین کشورهای جهان قرار داشتیم.

اسد ادامه داد، کاملا" مسلم است که حمایت های دوستانمان آسیب های را کمتر و در بازیابی سرزمین ها به ما کمک کرده است. در مورد این که آیا بدون این حمایت، سوریه به سمت تجزیه یا شکست کامل خواهد رفت، سوال شما یک فرضیه است. گاهی پیش بینی نتیجه مسابقه تنیس بین تنها دو بازیکن هم دشوار است و در آنجا شما در مورد ده ها بازیکن و هزاران تروریست صحبت می کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      انشاله تو قتل شما جبران میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

    • بدون نام

      مرگ بر اسد

      پاسخ ها

      • علی

        مرگ بر ریست واربابت ترامپ غلامی جان نه اسد که در سرزمین خود هست بیسواد

    • بدون نام

      قتل مردم سوریه هم شوخی تو است.

    • eirany

      ابوبکر بغدادی را امریکا با هزینه ملیاردی ساخت .سیاستمداران امریکا واروپا اسرائیل عربستان دراین طرح مشارکت دارند وهرکشوری چندین میلیارددلار هزینه کرده است مگر میشه این پروژه عظیم ادم کشی توسط یک شخص انهم توسط ترامپ نابود بشود اقای ترامپ خودتی

    • بدون نام

      قتل و کشتار مردم سوریه به دست و واسطه تووو چطور؟؟!!!!اینم شوخیه بی ریخت؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      ببینم با ترامپ اشتی کردی اسد هان؟
      مبارکه شیرینیش رو بده

    • بدون نام

      مردک خونخوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج