۹۳۳۶۱۶
۲۱۴ نظر
۵۰۰۹
۲۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

روحانی: خودم هم از تاریخ سهمیه‌بندی خبر نداشتم

رئیس جمهور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور همیشگی مردم در صحنه و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، تاکید کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه که روزهای گذشته نمونه روشن آن را در شهرهای مختلف کشور دیدیم، دنیا را تکان می دهد و در برابر عظمت و بزرگی این مردم ما هرچقدر خدمت کنیم ناچیز است.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سخنان خود در جمع مدیران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان از اواخر سال ۹۶ با آموزش و ارسال تجهیزات در کنار فشار سهمگین اقتصادی سرمایه‌گذاری عظیمی برای بهم ریختن اوضاع کشورمان انجام داده بودند، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با هوشیاری و وقت ‌شناسی همیشگی خود برای حفظ امنیت، ناموس، استقلال و عزت خود فداکارانه به صحنه آمدند و با همه وجود دشمن را مأیوس کردند.

روحانی با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده به عنوان هدف اصلی سفرش به این استان، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله اخیر به طور مرتب شرایط زلزله زدگان را پیگیری می‌کردم و می‌خواستم از نزدیک با مردم ملاقات کرده و شرایط آنان را مورد بررسی قرار دهم .

رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات خوبی برای رسیدگی به امور زلزله زدگان انجام شده است، گفت: تقریباً پس از گذشت نیم ساعت از وقوع زلزله اولین گروه امداد در ساعت ۳ صبح وارد منطقه شده و کمک رسانی را آغاز کرد و این به معنای تلاش، آمادگی، فداکاری مردم و مسئولین است و جا دارد از تمام مسئولین و نهادها بویژه هلال احمر، بنیاد مسکن، وزارت کشور، استانداران، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همه مردم که وارد عرصه امداد رسانی شدند، تشکر و قدردانی کنم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور پرشور مردم تبریز در راهپیمایی پس از اغتشاشات، اظهار داشت: دیروز خدمت مقام معظم رهبری بودم، ایشان فرمودند که مردم تبریز راهپیمایی بسیار شکوهمندی انجام دادند که انصافاً جای سپاسگزاری و قدردانی دارد و این راهپیمایی‌ها از تبریز و زنجان آغاز شد و در تمام شهرها و حتی روستاهای کشور برگزار گردید.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دشمن از ۲ سال پیش یعنی از اواخر ۹۶ آموزش، پول و تجهیزات فراوانی بکار گرفته بود و در کنار فشار و تحریم اقتصادی به دنبال آن بود که مردم را عصبانی کند و با اینگونه اقدامات تصور می‌کرد اگر حادثه‌ای پیش بیاید دیگر کار نظام تمام شده است.

روحانی اضافه کرد: پس از اصلاح قیمت‌ها تقریباً از غروب جمعه برخی از حرکت‌ها آغاز شد و از روز شنبه با همه توان وارد عمل شدند و فکر می‌کردند تحرکات آنها ماه‌ها طول می‌کشد و کشتار و جنگ داخلی را به دنبال خود خواهد داشت.

رئیس جمهور افزود: آنان تصور می‌کردند که اگر بانک‌ها و خانه مردم را آتش بزنند می‌توانند استقلال و آزادی را از مردم بگیرند و مردم را تسلیم کنند. اما مردم با عمل خود به صراحت به دنیا نشان دادند که در برابر توطئه خارجی تسلیم نشده و ایستادگی خواهند کرد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: البته ممکن است مردم انتقاد و انتظاراتی داشته باشند، اما اجازه نمی‌دهند عده‌ای از شرایط موجود سوء استفاده کرده و امنیت مردم را به خطر بیندازند. اغتشاشگران حتی به کودکان و مدرسه دخترانه نیز رحم نکرده و آنان را مورد حمله قرار دادند.

روحانی تصریح کرد: وقتی عده‌ای وابسته و اوباش اینچنین وحشیانه عمل می‌کنند، آحاد مردم با حضور مقتدرانه خود می‌توانند بهترین پاسخ را به آنان بدهند که اینچنین هم کردند.

رئیس جمهور گفت: اگر چه نیروهای انتظامی و امنیتی در صحنه بودند ولی مشت گره‌ کرده‌ای که قدرت ملت را به رخ دشمنان و آشوبگران کشید، حضور باشکوه مردم در اجتماعات و راهپیمایی‌ها بود. لذا جا دارد از مردم تبریز و آذربایجان و نماینده ولی فقیه در استان و همه مسئولین استانی که مردم را برای این حرکت بزرگ تشویق کردند و از خود مردم که خالق این حرکت بزرگ بودند تشکر و سپاسگزاری کنیم.

روحانی در ادامه افزود: به قول استاد شهریار هم آزادی ایران و هم آبادانی ایران از آذربایجان است و هر زمان که مشکلی برای کشور بوجود آمده مردم این خطه با دل و جان به صحنه آمده و فداکاری نشان دادند.

رئیس جمهور گفت: بی‌تردید هر چقدر بتوانیم به این مردم بزرگ خدمت کنیم در برابر عظمت آنان بسیار ناچیز است.

روحانی با اشاره به طرح‌هایی که امروز در آذربایجان شرقی افتتاح شد، اظهار داشت: راه‌آهن یکی از طرح‌های مهم افتتاح شده بود و از مسئولین مربوطه می‌خواهم که تلاش کنند تا خط آهن در سال آینده به تبریز برسد و مردم بتوانند با صرف ساعات کمتری به مقصد خود برسند.

رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه راه‌آهن طی سال‌های اخیر در کشور انجام شده است، گفت:‌ اتصال خطوط راه‌آهن همدان، کرمانشاه، ارومیه، رشت و بستان‌آباد به خط آهن سراسری می‌تواند تحولی در این مناطق ایجاد کند و اینها پروژه‌هایی بود که اجرای آن را به مردم وعده داده بودم.

روحانی افزود: ۲ پروژه مهم دیگر در زمینه خط آهن در دستور کار قرار دارد که تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد. یکی از این طرح‌ها، راه‌آهن رشت به آستارا و دیگری راه‌آهن چابهار به زاهدان است که از لحاظ ترانزیتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در حقیقت شرق آسیا و کشورهای آفریقایی را از طریق دریای عمان و اقیانوس هند به آسیای میانه و اروپای شرقی و اروپای مرکزی و چین متصل می‌کند.

رئیس جمهور گفت: راه آهن یکی از طرح‌هایی است که از ابتدای دولت یازدهم نسبت به اجرای آن تأکید داشتم و الان هم آن را با جدیت پیگیری می‌کنم چرا که برای ترانزیت، مسافرت و نقل و انتقال کالا بسیار مهم است.

روحانی در ادامه با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند که دولت تدبیر و امید فقط در حوزه مذاکرات سیاسی فعال است، اظهار داشت: این تصورات در حالی است که بزرگترین طرح بهداشت و درمان در تاریخ کشور در طی این دولت انجام شده است. اجرای طرح تحول سلامت به گونه‌ای بود که شگفتی دنیا را به دنبال داشت.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در حوزه محیط زیست، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم را می‌توان دولت محیط زیست دانست و توسعه خطوط راه‌آهن، احداث پالایشگاه برای تولید بنزین یورو ۴ و ۵ و اقداماتی که برای احیاء دریاچه ارومیه انجام شده همه در راستای توجه دولت به محیط زیست است و به واسطه اقدامات دولت ارتفاع دریاچه ارومیه نسبت به پارسال ۹۳ سانتیمتر بالا آمده و وسعت آن هزار کیلومتر بیشتر شده است.

روحانی افزود: با تلاش‌ها و اقدامات دولت در توسعه زیرساخت ها، حتی روستاها به اینترنت متصل شده اند و مردم بسیاری از امور خود را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهند و همگان می‌بینید که در چند روز اخیر فیلتر اینترنت که بخاطر مسایل امنیتی انجام شده، چقدر مردم را دچار مشکل کرده است. البته امروز وصل مجدد اینترنت بخش بزرگی از کشور انجام شده و بقیه نیز به زودی انجام خواهد شد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با توسعه فضای مجازی تحول بزرگی در زیربنای کسب و کار انجام شده است و امروز بیش از ۶۰۰ هزار نفر در فضای مجازی و سایبری مشغول اشتغال و کسب و کار هستند و بدون تردید این سیستم تحول بزرگی در زندگی و اشتغال مردم ایجاد خواهد کرد، به گونه‌ای که زندگی مردم به طور کامل متحول خواهد شد.

روحانی: خودم هم از تاریخ سهمیه‌بندی خبر نداشتم

روحانی گفت: البته در کنار هر کار جدیدی مشکلاتی هم است که باید مراقبت بیشتری داشته باشیم و در این زمینه قوانین و مقررات مورد توجه جدی قرار بگیرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران در ۲ سال اخیر آزمایش بزرگی را پشت سر گذاشته و در حال گذراندن شرایط سخت هستند، اظهار داشت: خداوند در این آزمایش بزرگ پیروزی بزرگی را هم نصیب مردم ایران کرده است.

رئیس جمهور افزود: البته مردم سختی‌ها و مشکلاتی هم دارند که حتماً باید مورد توجه قرار بگیرد اما این مردم هیچگاه حاضر نیستند در برابر غرب و آمریکا تسلیم شوند و بدون تردید در برابر آنان تسلیم نخواهیم شد و این افتخار و قدرت بزرگی برای کشورمان است.

روحانی با بیان اینکه در شرایط سخت کنونی اقدامات مهم و جراحی‌های مهمی هم انجام شده است، اظهار داشت: البته در چنین شرایطی می‌توانستیم این جراحی‌ها را انجام ندهیم، اما بی‌تردید دولت بعد دچار مشکل می‌شد. می‌توانستیم اصلاح قیمت سوخت نداشته باشیم و همان قیمت ادامه می‌یافت، اما نتیجه این می‌شد که در سال ۱۴۰۰ باید بنزین وارد می‌کردیم.

رئیس جمهور گفت: امروز در بنزین خودکفا هستیم و این دولت تولید بنزین را از ۵۲ میلیون لیتر به ۱۰۷ میلیون لیتر در روز رسانده است. یعنی بیش از ۲ برابر شده است درحالی که ابتدای دولت یازدهم بنزین و گازوئیل وارد می‌کردیم اما امروز آن را صادر می‌کنیم.

روحانی با اشاره به افزایش مصرف بنزین در سال جاری به ۹۷ میلیون لیتر در روز، گفت: با ادامه این روند به زودی واردکننده بنزین می‌شدیم و این کار در شرایط سخت اقتصادی کنونی فشار مضاعفی برکشور بود، چنانچه روند افزایش مصرف بنزین ادامه می‌یافت آیا مردم در سال ۱۴۰۰ به ما نمی‌گفتند که چرا برنامه‌ریزی نکردید تا به این شرایط گرفتار نشویم؟

رئیس جمهور با بیان اینکه ما بیشترین یارانه سوخت را در دنیا می‌پردازیم، اظهار داشت: محاسبات مراکز اقتصادی دنیا حاکی از آن است که ۲۶ میلیارد دلار در سال یارانه سوخت در کشور ما پرداخت می شود.

روحانی با طرح این سوال که آیا همه مردم به یک اندازه و به طور یکسان بنزین مصرف می‌کنند و آیا همه خودروی شخصی دارند، گفت: بنزین به عنوان یک سرمایه متعلق به همه مردم ایران است. با توجه به اینکه امروز هر لیتر بنزین را حدود ۶ هزار تومان صادر می‌کنیم، لذا با اصلاح قیمت بنزین هم به دنبال عدالت در جامعه و هم به دنبال خودکفایی بودیم.

رئیس جمهور در پاسخ به این سوال مطرح که چرا دولت یک مرتبه تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفت، اظهار داشت: سال ۹۵ مصمم بودم که تغییر کوچکی در قیمت بنزین بدهم، اما در دولت همه با آن مخالفت کردند، لذا بنده نیز منصرف شدم.

روحانی ادامه داد: در سال ۹۶ هم این موضوع در دولت مطرح شد که طرح اصلاح قیمت را به طور مشترک با مجلس ارایه دهیم و تصمیم مشترکی بگیریم، اما کمیسیون تلفیق مجلس به همراه رئیس مجلس عنوان کردند که اجرای این طرح را به عقب انداخته و در سال ۹۷ اجرا کنیم. در سال ۹۷ هم که با اعمال تحریم‌های شدید مواجه شدیم و گفتند در شرایط کنونی به صلاح نیست و باز هم اجرای آن را به تعویق انداختیم.

روحانی ادامه داد: وقتی خواستیم سال گذشته آن را اجرا کنیم، در دولت مطرح شد که تا ۲۲ بهمن صبر کنیم و بعد از آن اجرا کنیم، پس از ۲۲ بهمن نیز گفته شد که شب عید است و به بعد از عید موکول شود.

روحانی ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال هم وقتی خواستیم اجرا کنیم، یک خبرگزاری روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت قصد دارد پنج‌شنبه در قیمت بنزین تغییر ایجاد کند و بلافاصله پس از آن صف‌های طولانی و کیلومتری در پمپ بنزین‌ها شکل گرفت و شلوغی به حدی بود که بنزین تمام شده و ارسال بنزین نیز امکان نداشت، لذا وزیر نفت تماس گرفت و خواستار لغو اجرای آن از روز پنج‌شنبه شد، لذا این تصمیم نیز لغو گردید.

رئیس جمهور با بیان اینکه نحوه و زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین را به وزیر کشور و شورای عالی امنیت ملی واگذار شده بود، اظهار داشت: به آنها گفتم که نحوه تبلیغات، برنامه‌ریزی و اجرای آن را خودتان مدیریت کنید. با صداوسیما هماهنگ باشید و هر زمانی را که مناسب دیدید آن را اجرا کنید و تأکید کردم که حتی زمان اجرای آن را به من هم نگویید و خود من هم همزمان با مردم متوجه اجرای این طرح شدم.

روحانی گفت: هدف ما از اجرای این طرح کمک به مردم بود. چرا که از مدت‌ها قبل دنبال راهی بودم که بخاطر فشاری که بر دوش مردم قرار دارد، بتوانیم به آنها کمک کنیم. البته قرار نبود پولی به مردم پرداخت شود، بلکه قرار بود اعتبار بدهیم که مردم خرید انجام دهند. اما با توجه به اینکه تعداد فروشگاه‌ها به حد کافی نیست و ممکن بود مردم در خرید کالا دچار مشکل شوند، لذا پرداخت پول انجام گرفت.

رئیس جمهور گفت: محاسبات اینگونه بود که حدود ۲۴ میلیون خانوار در کشور وجود دارد که از این تعداد وضعیت ۷ میلیون خانوار مناسب است اما ۱۸ میلیون خانوار وضعیت متوسط و یا سطح پایینی دارند و باید به آنها کمک شود.

روحانی تصریح کرد: در طرح اجرای اصلاح قیمت انرژی هیچ چیزی نصیب دولت نمی‌شود و کل درآمد به مردم برگردانده می‌شود. البته این موضوع مغایر قانون بود به همین خاطر برای اجرای آن از رهبری اجازه گرفتیم و ایشان اجازه دادند که کل پول به مردم برگردانده شود و هر مقدار درآمد حاصل شود آن را به خانوارها خواهیم داد. ضمن اینکه آمار و ارقام را به طور دقیق به مردم گزارش می‌دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از انتقاد مردم و صاحبنظران در اجرای این طرح استقبال می‌کند، اظهار داشت: اگر منتقدین و صاحبنظران انتقادی داشته باشند، بدون تردید در روند اصلاح آن تردیدی نخواهیم داشت.

روحانی خاطر نشان کرد: دشمنی که ۲ سال خودش را برای ایجاد آشوب آماده کرده بود، اجرای طرح اصلاح قیمت را فرصت مناسبی برای خود دانست، از این رو به آتش کشیدن مراکز درمانی و فروشگاه‌ها و حمله به مراکز نظامی، هیچ ارتباطی به قیمت سوخت ندارد.

رئیس جمهور گفت: از وزارت اطلاعات و کشور می‌خواهم تا به مردم توضیح دهند افرادی که دستگیر شده‌اند و در خانه‌هایشان سلاح‌های فراوانی پیدا شده و خانه‌های تیمی داشتند، چگونه ساماندهی شده بودند.

روحانی تصریح کرد: اصلاح قیمت انرژی یک موضوع ضروری بود اما اینکه شیوه‌ای که اجرا شد، دقیق بود یا نه به عنوان دولت آن را به شورای امنیت ملی واگذار کردیم و از نظر ما آنان نیز همه تلاش خود را بکار گرفتند.

رئیس جمهور با بیان اینکه طرح اصلاح قیمت‌ بنزین با حضور سران سه قوه، تصویب شده است، گفت: وقتی آن را خدمت مقام معظم رهبری ارایه کردم، ایشان فرمودند آیا سران هر سه قوه با آن موافقید؟ و مصوبه‌ای که هر سه آن را امضاء کرده بودیم، به ایشان نشان دادم و ایشان نیز آن را پذیرفتند.

روحانی گفت: دشمن تصور می‌کرد بهترین فرصت ایجاد شده و همه توان خود را به کار گرفت، اما فقط ۴۸ ساعت توانست در زندگی مردم و وضعیت خیابانها اخلال ایجاد کند در حالی که در مخیله‌شان نمی‌گنجید که اگر همه توان و افرادشان را به خیابان بیاورند پس از ۴۸ ساعت همه آنها جمع خواهند شد، این موضوع در مخیله آمریکا نمی‌گنجید.

رئیس جمهور گفت: البته مردم خسارت دیدند و نگران شدند، اما در نهایت یک پیروزی ملی بزرگی در برابر ابرقدرت‌ها و آمریکا به دست آوردیم و دشمنان دچار یأس بزرگی شدند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در همه قضایا نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده است، در دوران جنگ تحمیلی بسیج به جای اینکه از ارتش و سپاه حمایت کند، وارد خط مقدم شد و به ایفای نقش و فداکاری پرداخت.

رئیس جمهور با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است، گفت: بسیج افراد خاصی نیستند و در عنصر بسیج آنچه اهمیت دارد، تفکر بسیج است. اینکه یک فرد همه توان خود را داوطلبانه به میدان بیاورد و بسیجی به معنای داوطلبانه کار کردن است.

روحانی تصریح کرد: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه پاسدارن و بسیج بودند که توانستند ۴۸ ساعته اوضاع را جمع کرده و صحنه را آرام سازند و البته در این جریان کار اصلی را مردم انجام دادند و حضور باشکوه مردم، دنیا را تکان داد.

رئیس جمهور گفت: بسیجیان همیشه به عنوان پیشتازان صحنه‌های دشوار بودند و هر جا مشکلی بود، آنان حضور یافته و غائله را خاتمه داند، لذا از همه بسیجیان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

روحانی در ادامه سخنان خود طرح‌هایی که برای عمران و آبادانی استان آذربایجان شرقی اجرا شده، را مورد اشاره قرار داد و گفت: این حجم از طرح‌هایی که امروز و چند ماه قبل در جریان سفر به این منطقه در سطح استان به اجرا درآمد، به معنای حرکت عظیم ملی برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر استان و تبریز عزیز است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: کار اقتصادی صرفاً، درآمد، رفاه و صادرات نیست، بلکه باید موجب ایجاد اشتغال برای جوانان ‌شود و این موضوع بسیار مهمی است که باید در اجرای طرح‌ها به آن توجه داشت. لذا هر طرحی که افتتاح می‌شود به معنای آن است که ده‌ها نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد عرصه اشتغال می‌شود.

در این مراسم نماینده ولی فقیه و تعدادی از نمایندگان استان در سخنانی با قدردانی از اهتمام جدی و ویژه دولت در توسعه و آبادانی روز افزون استان آذربایجان شرقی، طرح‌هایی را که این دولت در امور زیربنایی استان بویژه راه و راه‌آهن به اجرا گذاشته است، قابل تقدیر دانستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکته امام زمانه

      پاسخ ها

      • من شروین هستم

        واقعا رئیس جمهور از این شوت تر را کشوری تجربه کرده؟

      • بدون نام

        روحانی، تو از هیچی خبرنداری ،،کجای کاری؟

    • بدون نام

      من نیز خبر نداشتم

    • علیرضا

      کی،بود،مانمیدونیم

    • محمدی فر

      خخخخخ
      خدای خوب ادمیه خودش خندش نمیگیره موقع حرف زدن بس دروغ میگه .

      پاسخ ها

      • بینام

        اتفاقا بعدش خندید
        به ریش این ملت خندید عمو جان

    • بدون نام

      بر هر ادم دروغگو لعنت دولت تزویر و دروغ

    • بدون نام

      چنین رئیس جمهوری واقعا نوبره.

    • سعید

      چرا خبر نداشتید شما عالی ترین مقام یک حکومت جمهوری اسلامی خبر نداشتید وای به حال مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای اینکه تصمیمات اصلی کشور رو مقامات بالاتر
        . میگیرن دیگه؛ مگه نمیدونید اینو؟

    • بدون نام

      عالی و بسیار جالب.کمدی قرن

    • سعید

      دروغگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغش کجا بود؟این بنده خدا مقام اول کشور که نیست ؛خودش یه عروسکه در دست مقامات بالاتر

      • حسن روحانی

        مگر مقامات بالاتر مرا انتخاب کردند که عروسک آنها باشم؟

    • محمد محمدی

      ریس جمهوری که اطلاع از سهمیه بندی بنزین نداشته باشه یا دروغگوست یا بودن یا نبودنش یکیست .خدایش چاپ کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر دقیق گفتید: *یا بودن و نبودنش یکیست*
        خیلی حرف هست تو این جمله

    • بدون نام

      حتما ترامپ تاریخش مشخص کرده

    • کاوه

      تو از هیچی خبر نداری

    • بدون نام

      حتماًشماهم ازافزایش سیصددرصدی شوکه شدی

    • م

      مردم رو چی فرض کردی؟

    • علی روحانی

      عجب که این طور . . . . .

    • م

      لابد دولت سایه خبر داشته

    • علی

      واقعا میگن دروغگو کم حافظه هستش مرتیکه خجالت نمیکشه دروغ به این شاخداری میزنه فکرمیکنه مردم حالیشون نیست هربلایی دارن سرمردم میارن مگه میشه اززمان گرونی بنزین خبرنداشته باشی بدترین ودروغگوترین دولت هستین ازصبروشکیبایی مردم سواستفاده میکنن تاکی میخواین برگرده مردم سواربشین شماباعث شدین خیلی ازجوونا نتونن ازدواج کنن لعنت بشما

    • بدون نام

      مکروومکرالله

    • بدون نام

      از علم غیب به تون خبر دادن

    • بدون نام

      شما که هیچ اختیاری نداری پس استعفا بده کشور رئیس جمهور میخاد چیکار؟؟؟!!!!

    • هوووف

      صبح بیدار شدی دیدی علی برک اله خخخ

    • بدون نام

      تو هم دیگه هشت سالت تمومه خیالت راحته

    • بی بصیرت

      میشه بفرمایید جناب عالی تو این مملکت از چی خبر دارین؟

    • سراب

      حسن پس تو چه کاره حسنی؟؟

    • بدون نام

      عجب مدیریتی !!!!!!!می گم چرا امریکا و انگلیس وفرانسه و دانمارک و سوییس و فنلاند و ژاپن و چین و کره و آلمان و .....مدیریت اجرایی ناکارامدی دارن که اینجوری خوردن به پیسی و از ما عقب افتادن نگو سبک مدیرت زمان و تیلور و مازلو و مدیریت .....اونا ناکارامده!!!!!!!

    • بدون نام

      پس کار عمه ی من هست

    • سجاد

      رییس جمهور به این گستاخی ندیدم بقران
      خبری بچاب دیگه اینو

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      یعنی خودش هم معترفه که میخواست مخفیانه قیمت‌ها رو افزایش بده و چون دفعه قبل چند روز قبلش افزایش قیمت لو رفت، گرانی را به فرصت بعدی موکول کرد. ولی این دفعه موفق شد در ساعت یازده و پنجاه و پنج دقیقه شب به صورت ضربتی بنزین را گرون کنه. واللا دزدها هم اینطور غافلگیرانه عمل نمی‌کنند.

    • بدون نام

      اقای روحانی عزیز پس کی خبر داشته بیاین واضح بگین چه کسی مسبب گرونی بنزین بوده.... چون همون دشمن مردمه....

      پاسخ ها

      • محمدی فر

        خودشه یارو

      • بدون نام

        اسم بردن از بعضی مقامات جرمه

    • عباس گلدوست

      عذز بدتر از گناه ، ریس قوه مجریه از تاریخ سهمیه بندی خبر نداشته ، پس جه کسی ریس قوه اجرایی مملکت است.

    • وحید پاشایی

      خدا ازت نگذره.واگذارت میکنم بخدا.
      راننده تاکسی اینترنتی ام روزی ۳۰ لیتر بنزین ۳ تومنی میزنم‌که کار کنم هفته ای میشه ۵۴۰ تومن ماهی ۲۲۰۰
      بدبختمون کردی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه دست این بیچاره ام نبوده؛
        فقط نمیدونم رییس جمهوری که عملا تو کشور هیچ اختیاری نداره برای چی استعفا نمیده

    • بدون نام

      ای کلک مردک

    • بدون نام

      خداحافظ روحانی!

    • من شروین هستم

      تو آبروی ایران و ایرانی را بردی
      بخدا اگر من جای تو بودم اصلا کشور را ترک میکردم

    • بدون نام

      پ براچی ریس جمهور شدی

    • farzad

      آره راست میگه بنده خدا چون خودش هم گفت اگه خبر داشتم همون شب قبل از سهمیه بندی میرفتم باک ماشینم رو پر میکردم بابا یه جور دروغ بگید مردم باور کنن قضیه به این مهمی رو همه میگن بی خبر بودیم پس کی خبر داشته همه میگن کی بود کی بود من نبودم فکر کنم مثل همیشه کار آمریکای جهان خوار بوده

    • بدون نام

      جناب روحانی، همه ی مردم‌ رو لایق فقر مطلق دونستی

    • بدون نام

      شما که راست گفتید.

    • بدون نام

      خیلی پررویی

    • بدون نام

      روحانی این جای معذرت خواهی از ملته

    • ناشناس

      روی روباه را هم سفید کردی!!!!!!

    • بدون نام

      جاااااااااانننننن

    • بهزاد

      ریس دولت یا دروغ میگوید یا فاقد صلاحیت و مدیریت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا عملا اختیاری نداره

    • راد

      یاخداخودت کمک این آقاچه می گوید

    • .....

      اره تو راست میگی

    • مرتضی*

      این دروغ ها قدیمی شده

    • بدون نام

      دشمن شمایید که به فکر مردم نیستید و به فکر سر کیسه کردناشونید، وگرنه دشمن خارجی زاییده فکر شماهاست.

    • بدون نام

      الکی

    • پارساطولابی

      اسم برجام نیار که نیازی نیست برای یه رئیس جمهور شخص دوم کشور خوب نیست بگه منهم خبرنداشتم با شروع ریاست جمهوری شما انگار ملت فهیم ایران بجای شما به گرانی رای داده بودیم

    • پت پستچی

      شمادراین چندسال ریاست جمهوری ازچه چیزی اطلاع داشتی فقط ازکلید نابودی ایران وایرانی

    • بدون نام

      والله موندیم بخندیم یا گریه کنیم

    • بدون نام

      کدام دشمن آقای روحانی اینها که اعتراز میکند شدند دشمن آیا جای هست که مردم درد خودش را بگه اگر اعتراز کنه شماها میگید دشمن یا اغتشاگر چرا اجازه نمیدی مردم حرف دل خودش را بزنه آیا با این همه گرفتاری گرانی تحریم این کار مناسب بود آیا از عاقبت افزایش قیمت بنزین خبر داری واقعا متاسفم که به شما رای دادم

    • بدون نام

      خداوند این سرزمین راازخشکسالی دروغ وسپاه دشمن نگاه دارد

    • بدون نام

      بفرمایید مردم‌ بوق انتخاب کردن نه رئیس جمهور !!!یعنی می خواید بفرمایید شما در دولت ؟نمایندگان مجلس بیانیه دادن که ما در جریان نبودیم جناب رئیسی هم فرمودن که با این طرح به این صورت موافق نبودم شما هم که اینطور می فرمایید ،پس احتمالا کار ننه جون من بود گران شدن بنزین

    • بدون نام

      دروغگو و دورو تراز روحانی خودش....

    • علی

      آقای روحانی یا تو رو هم سر کار گذاشتن ، یا خودت ملت رو سر کار گذاشتی ، داستان بنزین نبود قطع اینترنت جهانی بود ، زیر ساخت اینترنت مخصوص داخلی رو آماده کرده بودند ،دنبال زمان مناسب بودند برای اجرا ، پافشاری دولت برای سهمیه بندی بنزین _ بهترین بهانه رو میداد . خرابکاری که وسط اعتراض مردم ترتیب دادن . با برخورد شدید و تحریک مردم همه رو قانع کردند ، برای قطع کامل اینترنت ،

    • n

      دروغگو ...

    • بدون نام

      بابا ای مسلمونا،ای مسئولین والا مقام، ای رئسا
      مگه شما مسلمان نیستید
      مگه خدا رو قبول ندارید
      مکه اعتقاد به حساب و کتاب قیامت ندارید
      آخه این مردم بدبخت رو چی فرض کردید
      بخدا شعور دارن
      فهم دارن
      میدونن چخبره
      چرا انقدر دونگ هستید
      چرا انقدر دروغ میگید
      آخه حکومت به چه قیمتی؟؟

      پاسخ ها

      • پرویز

        جواب سئوالهای شما به ترتیب ازبالا به پایین:نه-نه-نه-بز-نه-نه-نه-میتونیم ومیگیم-ماندن به هرقیمت

    • بدون نام

      !!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پس دولت دست کیه نفهمیدیم

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      تو که راست میگی! لعنت به آدم دروغگو!
      اصلاً هیچ کدوم از مسئولان کشور دستور گرونی بنزینو ندان! بلکه یکی از خارج دستور اینکارو داده!
      تو هم نبودی که گفتی همه یارانه بگیران و اونائی هم که یارانه نمی گیرن بسته معیشتی رو میگیرن!
      یه روحانی دیگه بود از خارج این دروغهارو گفت!

    • رضا مشیری

      کی بود کی بود،من نبودم.فکر کنم این گرانی بنزین آیه ی نازله که یه دفه از طرف خدا نازل شده که بنده های خدا هم از این جریان خبر نداشتن! آقای روحانی واقعاً مردم رو چی فرض کردی.

    • بدون نام

      مردم عادت دارن به این دروغا! تو راحت باش!!!

    • علی رضا

      مطمئن هستیم ، زمانی رییس جمهور قدرت داره که رأی مردم ارزش داشته باشه ، ترتیب دنیا از پایین به بالاست ، قدرت هم همینطوره ، نتیجه ضعف مردم جامعه ماست که شما الان رییس جمهور هستید ،

    • بدون نام

      خخخ بهترین شب شب عید بود که گران شد

    • مجتبی

      زرشک

    • بدون نام

      خدایاااااااااا

    • بدون نام

      بنفش

    • سید

      من نبودم دستم بود خخخ

    • رضا

      از من میپرسیدی بهت میگفتم خب

    • بدون نام

      یعنی چه

    • بدون نام

      ما رو چی فرض کردی؟؟؟؟

    • بدون نام

      جهانگیری قدرت تعویض منشی خود را ندارد ، روحانی از تاریخ کوپنی کردن بنزین خبر ندارد ، ما کجا زندگی میکنیم ؟

    • بدون نام

      وای برشما

    • علیرضا

      فکرکنم،تامپ،اعلام،کرد

    • بدون نام

      بله راست میگه شب که خواب بوده امام زمان بخوابش امده روحانی چرا خوابی بلند شو مردم خوابند تو باید بیداری باشی دستبکار شو لیتر3000هزار کمتر نکنی که خدا ازت راضی نمیشه ووووو

    • بدون نام

      تو دیگی چه رییس جمهوری؟ وقتی خبر از زمان سهمیه بندی نداره .حیف که تو رای دادم.

    • ق ج

      کدوم پول من مستاجرم و حقوقم پاینه بم تعلق نگرفت لاقا بیایید قیمت اصلاح کنید

    • .‌.‌.‌‌

      راست میگه
      این دسیسه شوم انگلیس بود تا به ملت فشار وارد کنند
      مر گ بر انگلیس

    • بی نام

      خسته نباشی دلاور!!!!!!!

    • بدون نام

      چقدر پررو چقدر پررو ای خدااا سنگ پا والله پیش تو هیچی نیست

    • بدون نام

      خداوند خاندانذدروغ گویان را نابود کند امین

    • یاسر

      به به باز یه طنز جدید از آقای رئیس جمهور ،فقط نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم،(من خودم هم صبح جمعه....... متوجه شدم) آقای روحانی آخه تا به کی توهین به شعور مردم،دیگه نتونستم ساکت باشم.خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار...‌.آمین

    • مجتبی

      من‌ نبودم دستم بود تقصیر استینگ بود

    • بدون نام

      حسن جان به همون خدایی که میپرستی وقااااحت هم حدی داره.

    • مرتضی

      عجب!!!

    • بدون نام

      چقدر حرف میزنه اونم حرف بیخود.دستمان می شکست که بهت رای دادیم.از تو بخیر ما را به سلامت.

    • Omid

      اصلا براچی تو رییس جمهور شدی

      اقا منِ بی سواد فهمیدم تو اینکاره نیستی
      خودت هنو متوجه نشدی؟
      بخدا خیلی رو داری

    • بدون نام

      امیدوارم ک بلاهایی ک سره مردم بدبخت آوردی خدا نشونت بده معلوم نیس با خودت چند چندی و داری چ کاری میکنی

    • علی رضا

      بد جور بهت پلوتیک زدن ، خواستی بنزین رو گران کنی ، اینترنت رو از دستت گرفتن ، بعداً اعتراف میکنی هنوز فکر میکنی بخاطر اغتشاش بوجود

    • بدون نام

      من نبودم دستم بود تقصير آستينم بود

    • بدون نام

      حتما اینم تقصیر آمریکا است

    • بدون نام

      حنات دیگه رنگی نداره،مردمو به خاک سیاه نشوندی رفت

    • بدون نام

      خوب هیچکس قبول نمیکنه.بازی من نبودمن نبودمه الان.

    • بدون نام

      راست میگه روحانی که کاره ای نیست.

    • بدون نام

      دولت تزویر و فریب

    • بدون نام

      دروغگوی بیچاره

    • من شروین هستم

      بله درست می فرمائید
      خاطر نشان می سازم شوت بودن شما به همه ثابت شده است
      نیازی به اعتراف نیست.

    • بدون نام

      قضیه کی بود کی بود من نبودمه!!

    • سعید

      هر کسی را پایانی است،تلخ یا شیرین.....مولا علی....

    • بدون نام

      آقای روحانی شما کی قصد دارین دست از این دروعا ت برداری? داری میگی هم زمان با مردم جریان سهمیه بندی بنزین رو فهمیدی?آخه مردم رو چی فرص کردی?

    • بدون نام

      من تعحبم کی تورو تایید کرد برای ریاست جمهوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچوقت اجازه نمیدن آدمای با صلاحیت و درست و حسابی نامزد ریاست جمهوری شن؛ نامزدها رو نگاه کن ؛یه آدم کاردان و متخصص و با صلاحیت توشون یپدا میشه؟

    • سال سقوط

      همش کار ترامپ...خخخخ

    • بدون نام

      من تعحبم کی تورو تایید کرد برای ریاست جمهوری

    • ف.ف.

      ییخیال.
      مگه نباید امضاء کنی

    • بدون نام

      عمه ام خبر داشت

    • بدون نام

      عذر بدتر از گناه

    • بدون نام

      شما که راست میگی...........

    • بدون نام

      خیلی حرف مزخرفیه مگه میشه زمان اجرای دستور به این مهمی را ندونه
      همه اش دروغ، دروغ.... تا کجا تا کی چقدر دروغ میگن

    • بدون نام

      وای بر مملکتی که تو رئیسشی

    • بدون نام

      اقای روحانز شمابگوماست سفیده من یکی باورنمیکنم...

    • بدون نام

      متاسفم که شما رئیس جمهور این کشور هستی شما که از حال روز مملکت خبر نداری بهتره که هر چه زودتر این پست را ترک کنید

    • بدون نام

      یه چیزی بگو همه باور کنن. دروغ چرا

    • بدون نام

      یه چیزی بگو همه باور کنن. دروغ چرا

    • بدون نام

      پس چه طور رئیس جمهور هستی اتفاق مهم در کشور می افتاد خبر نداری احترام به خاطر رای مردم وهم دردی با مردم استعفا لطفا

    • بدون نام

      من گردن میگیرم اصلا مردم اجرا کردن دولت غافلگیر شد

    • حسن

      آقای روحانی گران کردن بنزین کمک به مردم نیست کمر مردم فقیر را شکستید با 55 هزارتومان به مردم دردب را دوا نمیکند هوض اش چند برابر توان میدهد شما هرچه قدر بگویی هیچ چیز گران نمیشود جز یک حرف است در عمل خیلی به قیمتها فرق کرده ما قبلان اگر کار ضروری یا مریض داشتیم ازبندر شرفخانه به تبریز حدود 90 کیلومتر است میدادیم 70 هزارتومان ولی الان میدهیم 130 هزارتومان آیا چقدر فرق کرده ما نمیگوییم گران نکنید هرچیز یک راهی دارد
      باید پلگانی گران میکردید نه اینکه چند برابر انصاف هم خوب چیزی است مشهدی حسن آقا

    • آرش

      یاد جمله تاریخی میرزا رضای کرمانی افتادم

    • بدون نام

      ما رو باش که فکر میکردیم ایشون از پشت شیشه خودرو ضد گلوله شون ، تلخند ما رو رصد میکنن حتما" بدنبال تدبیر هستن!!!

    • یدالله

      دروغگوی قرن. ننگت باد.

    • بدون نام

      واقعا به شعور مردم دارن توهین میکنن رسما

    • آرمین

      دروغگو

    • بدون نام

      یعنی بوق تشریف دارید؟!!!!!

    • بدون نام

      پس شما چە کارە هستی مگر ملت بە شما رای ندادن یعنی ریس جمهور کارە ای نیست پس مردم هم دیگە رای نمیدن

    • بدون نام

      پس چرا تاحالا انترر نت قطع هست در حال که 48 ساعت اغتشاش تمام شودبود

    • بدون نام

      دروغ،دروغ،شرم وحیا هم خوب چیزی است بابی درآیتی وبی تدبیری کشور رابدست دشمن نابود کردی حالا میگویی خودت هم خبر نداشتی؟!!!کی بود ،کی بود من نبودم.گناه رابه گردن زیر دستان انداختن دور از جوانمردی است.

    • بدون نام

      کذاب بنفش

    • بدون نام

      مردم رو چی فرض کردید اقای روحانی...این مردم همونهایی هستن که به شما رای دادن واقعا این انصاف و عدالت نیست...خدا جای حق نشسته بترس از اه مظلوم

    • بدون نام

      دروغگو تر از این رییس جمهور دنیا به خود ندیده

    • بدون نام

      اخه یه ادم توی یه متن یه صفحه ای چقدر میتونه دروغ بگه!!!

    • محمد

      علی برکت الله

    • بدون نام

      وجدانا این حرفها روکه زدی چند درصدش رو خدتون قبول دارید آقای روحانی؟

    • بدون نام

      چرا استعفا ندادی وقتی مثل چغندری

    • بدون نام

      واقعا خنده داره، میگه به وزارت کشور گفتم شما انجام بدین بعد زمانشو به من هم نگید.

    • بدون نام

      یه سوال
      ایشون چیکاره مملکتن؟
      فقط حق امضا دارن، قرار نیست در تصمیم گیری دخیل باشن!؟؟

    • امیر

      پس شما بعنوان مثلا نماینده مردم چکاره هستید ؟ پس چرا این ملت رای میدن ؟

    • بدون نام

      انچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که مردم خودشون بیان بگن یارانه نمیخوایم... هروقت یاد این جمله میفتم وشرایط امروز جامعه رو نگاه میکنم به سادگی مردم و حیله گر بودن شما پی میبرم اگر یه نظر سنجی در مورد محبوبیت و منفور بودن روسای جمهور تاریخ ایران کنن شما با اختلاف زیاد منفورترین رییس جمهور تاریخ ایران خواهید شد

    • بدون نام

      م





      نظوررییس جمهورا ز عدم اطلاع اینه که نامبرده کبریت وجرقه را زده وصبح شعله اش رادیده

    • بدون نام

      بخدا قسم مردم کمرشون برررررید،،این حرفا چیه میزنی

    • حسن۳

      وای بحال ما که رییس جمهوری مثل تو داریم. اگه خبر نداشتی چطوری ۳ نفری نشستین برای ۸۰میلیون تعیین تکلیف کردین. بدون نظر نمایندگان مردم

      پاسخ ها

      • حسن روحانی

        علی برکت الله

    • sima

      حسن کلیدی دروغگو، اگه از زمان افزایش بی‌خبر بودی پس باید گریست بر ملتی که تو رئیس دولتش هستی

    • مهدی

      ما هم از آقای روحانی تشکر می کنیم که هوای مردم را دارند ما که خیلی شرمنده ایم

    • مهدی

      ما هم از آقای روحانی تشکر می کنیم که هوای مردم را دارند ما که خیلی شرمنده ایم

    • بدون نام

      دروغ

    • بدون نام

      اقای رئیس جمهور همیشه تقصیرات را گردن یکی دیگه میندازید

    • بدون نام

      دولت تدبیر و امید دیگه همین است

    • بدون نام

      فقط تولید بنزین را بالانبردید قیمتشرا هم نجومی کردید

    • بدون نام

      فکر کنم باز هم تقصیر احمدی نژاده

    • مهدی

      آقا ما هم ا ز آقای روحانی تشکر می کنیم

    • سیبو. نوحه

      خدا به دادت. برسه

    • مهدی

      اینترنت ما وصل شد باز قطع شد چرا

    • بدون نام

      اين رييس جمهوره واقعا؟؟

    • امین

      نمیدونم از چی خبر داری

    • محمد شهریاری

      دروغگوووووو. دیگه حنات رنگی نداره.

    • بدون نام

      لابد خبر هم نداشتی تو رو رئیس جمهورت کردن

    • بدون نام

      باید به مردم فرهنگ اعتراض مسالمت آمیز آموزش داده شود تا باعث به حاشیه رفتن نشود....

    • رضایی

      روباه

    • بدون نام

      تو از چی خبر داری

    • بزی

      همش الکی

    • کارمند

      اگر ایچنین است وتا این حد اختیاری نداری وبحساب نمی آیی پس چرا اینچنین به جایگاه این قدرت نداشته چنگ زده ای استعفا بده خیال همه را راحت کن.
      تمام......

    • بدون نام

      من نمیدونم شماها که اینقدر دروع میگین چرا دروغ دونتون پاره نمیشه؟؟؟!!!!!

    • ali7moin

      یا خداااااا !!!!!! منو بکش دیوونه شدم از دست این حسن!!!!

    • ط

      بس تو برگ چغندر ی

    • منیژه قربانی

      خودشم قبول داره قد و قوارش به رئیس جمهور نمیخوره علی برکت االله

    • بدون نام

      حسن تروخدا دیگه خالی نبند

    • امین

      خوب شد نگفتی که نمیدونی ریس جمهوری

    • الف

      ساده مامردم که رودیوارکی یادگاری نوشتیم

    • بدون نام

      جهانگیری چطور ؟!!؟؟؟!؟؟؟؟؟

    • امیرحسین

      بابا خدایی دمتگرم حاج حسن جان

    • بدون نام

      چه جمله ی مسخره ایی...

    • بدون نام

      روزی دوبار صبحها جلو آینه به خودت بگو رییس جمهوری که یهو یادت نره و اینم ندونی !

    • بدون نام

      من موندم این اقا از تاریخ تولد خودش خبر داره

    • بدون نام

      آقا من بودم دعوا نکنید من گرونش کردم!

    • بدون نام

      تو گفتیو ما باور کردیم. دروغ از این بزرگتر نبود بگی

    • بدون نام

      دروغگو دروغگو دروغگو

    • علیرضا خندابی

      رویاه بنفش

    • علیرضا خندابی

      خدا کنه ،زود زمان ریاست جمهوری تو تمام بشه
      خسته شدیم اینقدر دروغ شنیدیم
      متاسفم برات

    • علی

      تو مشکل نداری . ما که بهت رأی دادیم رو باید ببرن تیمارستان ، شاید هم برای همدردی با رأی دهندگان تصمیم گرفتی همراه اونا غافلگیر بشی ، بازم باید ما رو ببرن تیمارستان ، حداقل نزدیک انتخابات این کارو بکنن ،

    • بدون نام

      پس چطور صبح فهمیدی رییس جمهور ایرانی

    • بدون نام

      روحانی واقعاتنهاومظلومه،بایدحرف سیداصلاحاتوگوش میکردتااینطورنشه

    • بدون نام

      تو از اولم کلیدی نداشتی و اصلا کلید سازی بلد نیستی! جنابعالی قفل ساز بودی و به این مردم خودتو کلید ساز معرفی کردی

    • بدون نام

      تا‌ کی دروغ

    • م

      تورم واقعی رو میشه باقیمت ۳۵۰۰تومانی بنزین متوجه شد یعنی ۳۵۰درصد.ولی افزایش حقوق ۲۰ درصد این هم از عدالت جمهوری اسلامی.

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره یک رییس جمهور مملکت ازقضیه به این مهمی که باعث ناارامی و ناامنی میشد باصراحت میگوید من خودم خبر نداشتم

    • خدا

      اه!!!مگه بنزین سهمیه بندی شده؟؟؟مگه بنزین گرون شده،اصلأ اینجا ایرانه؟؟؟نه بابا

    • Mehdi

      روحانی کیه ریسی جمهور کیه

    • بدون نام

      این فتنه ها همش زیر سرخودت بود .تو که خون ملت ریخته بشه هیچ فرقی به حالت نمی کنه.انشالله و به امید خدا تاوان این خون هایی که ریخته شد رو باید پس بدی .انشالله تاریخ ورق می خوره و دستت بیشتر از قبل رو میشه واسه ملت.

    • روراست

      ای حقه بازی هستی دومی نداری

    • بدون نام

      خدایا خودت ظهور کن

    • علی

      سران سه قوه یه تصمیم گرفتند اما رعیس جمهور بی اطلاع بوده بنده خدا از زمانش کی بود کی بود من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود

    • مهدی

      چی بگیم والا

    • بدون نام

      مردم حقشونه خدا کنه بنزین بشه لیتری ۵۰هزارتومن

    • بدون نام

      اخبار داغیا لعنت به شماها که هیچ موقع نظر منو چاپ نمی کنید و هنوز هم که هنوز از یه دروغگو به تمام معنا حمایت میکنید مطمئن باشید شما هم شریک خیانت و ظلم این مرد دروغگو هستید.....!!!!!!

    • بی نام

      میدونید چی ادمو ناراحت میکنه،، اینکه روحانی بااین سخنرانی،، به شعور ملت توهین میکنه،، به درک وفهم ملت توهین میکنه،، به ادراک ملت توهین میکنه،، چرا این حرفارو تحویل ملت ومردم میدی،، خجالت بکش،، شرف وغیرت دوتااز صفات هرانسانیه،، اگه اینارو،، توهم داری،، استعفا بده

    • بی نام

      اقای روحانی،، تورو بخدا قسم میدمت،، به شعور وفهم این ملت توهین نکن،، درستهتوفشاریم،، رنج وزحمتون زیادشده،، اما به شعور فهم وادراک ماتوهین نکن،، مردباش ذاستعفابده،، مردباش

    • بدون نام

      مردم عزیزروحانی صداقت داره ودروغگونیست باورکنین که توی ایران رئیس جمهورهیچکارس

    • بدون نام

      حتماًفرداپس فرداهمه اجناس ده برابرگران بشه میای جلوی دوربین وخنده کنان میگی منم مثل شماامروزفهمیدم

    • حسین جون

      لابد قابلت ندونستن که حتی بهت پیامک هم ندادن. اخه تو کاره ای نیستی ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج