۹۳۴۰۱۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

معابر را جهت دستفروشی اجاره می‌دهند

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به نظرم حضور دستفروشان منافعی برای شهرداری دارد، گفت: بیش از هشت ماه از تصویب مصوبه شورای شهر برای ساماندهی مشاغل سیار می‌گذرد، ولی هنوز اراده‌ای بر اجرای آن نیست.

خبرگزاری فارس: حجت نظری عضو شورای شهر تهران درباره بازگشت مجدد دستفروشان به برخی معابر و پیاده‌راه‌های پایتخت اظهار داشت: به نظر می‌رسد شهرداری تهران و معاونت خدمات شهرداری اراده‌ای برای ساماندهی دستفروشان و مشاغل سیار ندارد.

وی افزود: این موضوع برایم پس از چند ماه پیگیری مستمر، محرز شده و به نظرم معاونت شهرداری از عدم اجرای مصوبه شورای شهر مبنی بر ساماندهی مشاغل سیار منافعی دارد که ما از آن بی‌اطلاعیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من تاکنون پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ام، ولی به نظرم شهرداری به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل نکرده است. البته موضوع را با شهردار هم مطرح کرده و از طریق تریبون شورای شهر و گفت‌وگو با رسانه‌ها و معاون شهردار و مدیرعامل ساماندهی مشاغل موضوع را در میان گذاشتم، ولی با گذشت بیش از هشت ماه از تصویب مصوبه شورای شهر، اراده‌ای بر اجرای آن نبوده است.

نظری تصریح کرد: شهرداری اعلام کرده که موضوع را پیگیری می‌کند ولی تاکنون به نتیجه نرسیده و ما در تلاشیم تا جایی که امکان دارد، موضوع را با تعامل و بدون توسل به ابزار قهریه حل کنیم، ولی اگر این موضوع اجرایی نشد، از اهرم‌های قانونی بهره‌مند می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باند یا مافیایی دستفروشی در پایتخت وجود دارد، خاطرنشان کرد: گاهی اعلام شده که معابر را به شهروندان جهت دستفروشی اجاره می‌دهند که این مسأله خلاف قانون و حتی جرم است، ولی مشخص نیست که این منافع اقتصادی نامشروع به دست چه کسی مدیریت می‌شود.

وی گفت: من از این مدیریت بی‌اطلاعم ولی امیدوارم شهرداری با اجرای مصوبه شورای شهر دست این افراد را از منافع نامشروع اقتصادی قطع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به دولت دزد

    • م

      دست کسانی رو که پیاده رو اجاره میدن رو باید قطع کرد.مگر پیاده رو ملک پدری شون هستش؟

    • بدون نام

      هیچکسی نیست این مشکلات رو ببینه؟؟پل هوایی بزنند ملت عبور کنند پیاده روها رو هم اجاره میده ایستگاههای خط واحدها رو که سرما و گرما برای رفاه حال مردم با پول همین مردم ساخته شده شهرداری دکه زده اجاره میده !!!!کسی هست ؟فقط زمانی خاص بیدارید بقیش خوابین

    • بدون نام

      خودت حقوق بگیری. کاررر نیست چیکار کنن برو دوتا کارخونه بزن بگو برن اونجا کارگریییییببییییییییییییبیی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج