۹۳۷۱۳۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شانه‌ساز: هیچ‌گونه داروی تقلبی به کشور وارد نشده

معاون وزیر بهداشت گفت: این اطمینان خاطر را به بیماران می‌دهیم که هیچ گونه داروی تقلبی طی سال‌های گذشته به کشور وارد نشده است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه در مواقعی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اخباری مانند واردات داروهای تقلبی به کشور مشاهده می‌شود اظهار داشت: این اطمینان خاطر را به بیماران می‌دهیم که هیچ گونه داروی تقلبی طی سال‌های گذشته به کشور وارد نشده است هر چند که به دلیل پرسود بودن تجارت داروها احتمال تقلب در آن زیاد است.

شانه‌ساز افزود: ما نیز با مواردی مواجه شدیم که داروی تقلبی به گمرک ما رسیده است اما به دلیل سیستم نظارتی قوی سازمان غذا و دارو و برخورداری از آزمایشگاه‌های قوی این داروها به هیچ وجه وارد کشور نشده و در اختیار بیماران قرار نگرفته است.

رئیس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: در بازه‌ای از زمان داروها و لوازم مصرفی بیماران دیالیز صفاقی از یک شرکت آمریکایی خریداری می‌شد اما چند سالی است که به دلیل تحریم‌ها این اقلام به ما ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما دقیقاً همزمان با ممنوعیت واردات این کالاها توانستیم تولید این لوازم مصرفی را در کشور آغاز کنیم گفت: همین موضوع باعث شد که بیماران ما در زمینه تهیه این لوازم مصرفی نگرانی نداشته باشند.

شانه‌ساز در پایان تأکید کرد: در حال حاضر ۱۲۰ شرکت فعال داروسازی در کشور فعالیت می‌کنند و ما تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر حمایت از تولید داخل توان خود را برای افزایش تولید داروهای جدید در کشور به کار بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظامزاده قائم شهر

      آقای پرفسور ؟
      قبلا دار و دسته شماها که خون آلوده به ایدز را از فرانسه وارد کردند هم می گفتند بخوابید که ما بیداریم و با اون خون ایدز را وارد کشور کردند

    • .

      یعنی من دیگه مطمعن شدم هروقت بگن فلان چیز دروغه و تکذیبش میکنن مطمعنم درست بود و شمادارین دروغ میگید حتما وارد شده شک نکنید اینجا ایرانه همهچی درهمه

    • یک ایرانی

      انسولین نوومیکس بیصاحب رو وارد کنید . الهی بمیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج