۹۳۸۸۲۱
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ایران خودرو پاسخ داد:

چرا بخاری پژو ۲۰۶ نقص فنی داشت؟

ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده سرنشین شده به ارائه توضیحاتی پرداخت.

خبرآنلاین: ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده سرنشین شده، در اطلاعیه ای اعلام کرد: از ابتدای تولید ۲۰۶ هیچ تغییری در ناحیه مربوط به لوله های بخاری و یا محافظ مجموعه بخاری و اتصالات انجام نشده و این خودرو مانند طرح پژویی و با پوشش محافظ در حال تولید است.

جنس لوله‌های اتصال آب به رادیاتور بخاری از مواد مقاوم مقابل حرارت بوده و امکان خرابی یا شکستگی بدون عوامل بیرونی وجود ندارد. ضمن اینکه پوشش حفاظتی از جنس فوم نیز در محل تعبیه شده که حتی در صورت خرابی اورینگ‌ها از پاشش آب جلو گیری می‌کند.

این اطلاعیه تصریح کرده فیلم منتشر شده از شبکه خراسان مرتبط با سه دستگاه خودروی است که مشتری محترم، ترکیدگی لوله بخاری را اعلام است. این در صورتی است که طبق نتایج استعلام به عمل آمده از کل شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تا کنون هیچ موردی با این موضوع گزارش نشده است.

چرا بخاری پژو ۲۰۶ نقص فنی داشت؟
در این اطلاعیه تصریح شده،‌ خودروهای اعلامی در این فیلم مربوط به تولیدات سال‌های ۸۵ ، ۹۰ و ۹۳ است و مشتری احتمالا خارج از شبکه، اقدام به تعمیرات احتمالی کرده است. بنابراین برای ریشه یابی ایراد و تاثیر عوامل ثانویه مانند تصادفات احتمالی یا دست‌کاری‌های غیر مجاز و خارج از نمایندگی لازم است، خودروها مورد بررسی قرار گیرند.

تاکید می‌شود براساس بررسی‌های به عمل آمده، این اتفاق به هیچ وجه به عنوان یک اشکال ساختاری و شایع در تولید این خودروها نیست و ایرادی در این زمینه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارش و یا مراجعه نشده است.

شایان ذکر است که برخلاف آنچه سازندگان این گزارش سعی در القای آن دارند، خودروهای مذکور به هیچ وجه چنین اشکال فنی‌ای را از منظر ساختاری ندارد و کنترل کیفیت این بخش از خودروها حاکی از سلامت و بدون اشکال بودن تولید محصولات در این بخش است و جای نگرانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه اصلا جای نگرانی نیست؟؟؟ همه چی خوبه و بهترین خودروهای دنیا با بهترین خدمات پس از نفروش در خدمت ملت ایرانه. راستی اسپند دود کنید ارزانی اش هم یادم رفت!!!

    • بدون نام

      باز هم تکذیب؟دیگر کسی باورش نمیشود

    • ایمان

      چرا بخاری ۲۰۶ ؟چون ایرانیه چون تولید ملی چون ایران گند زد به ماشین فرانسوی .جواب زیادی برای این سوال هست

    • بدون نام

      خودرو سازهای ایرانی تا حالا ایراد خودروها را گردن نگرفته اند و خیلی ها به مرگ گسیده شدند و ماقیای قدرت خون مردم را پایمال کردند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست می گه خودروهای ایرانی انقدر محکم هستند و خوبن مانند یک پفک محکم و با قدرت هستند خودرو ایرانی محکم و با دوام مثل بستنی کیم

    • بدون نام

      شما اطلاع رسانی کنید حتی ایراد به لوله کشی باشه اگه یونولیت ها استاندارد بود نباید اب جوش بیرون میزد ؟ فشرده نیست وبجای پی ۲۵ پی ۱۹ یا ۲۰ میزنن اب جوش ازش عبور میکنه

    • علی

      همین ایرانخودرو به من دنا فروخت شب عید با شش ماه تاخیر اخرش موقع فروش فهمیدم گلگیر عقب تا سقف رنگ داره با20 میلیون صرر فروختمش کارشناسان تایید کردند ولی ایزانخودرو گفت چیزی ثبت نشده مثل سگ دروع گفت مثل سگ

    • بدون نام

      باسلام خاک‌برسرما‌که هنوزهم متکی‌به ماشینهای‌فرانسوی هستیم خودمان اولین‌تولیدکننده ماشین هستیم‌درکشورهای اسیایی ولی حالا چه پرادحلبی قاتل مردم‌بیچاره تورابخداباجان مردم بازی نکنید‌بگذاریدماشین درست وارد‌شود تا حساب دست این دوشرکت ایرانی‌بیاد

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه که از رو هم نمیرید و خدا لعنت کنه اونایی که شما آشغال سازا رو بر مردم ایران مسلط کرده

    • بدون نام

      دنیا ماشین هبرقی و هیبریدی سوار میشه ما پامون با آب جوش میسوزه, همکار خودم پاش سوخت, جمع کنید این جورثومه فساد را , پول کارگران را از حساب ملت بزنید و بدهید ولی بگذارید دمی خودروی روز دنیا سوار شویم

    • hjhkj

      چون نقص فنی داشت.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج