اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۰۱۹۵
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

استاندار تهران: موضوع کیک آلوده امنیتی شده است

استاندار تهران گفت: موضوع قرص‌های موجود در کیک و بیسکویت‌ها به مسائل امنیتی تبدیل شده است چون واحدهای تولیدی این آنها اعلام کردند که تمام سیستم تولید این کالاها به شکل الکترونیکی رصد می‌شود از همین رو باید محل توزیع این کالاها یا همان انبار و محل نگهداری آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا: استاندار تهران گفت: موضوع قرص‌های موجود در کیک و بیسکویت‌ها به مسائل امنیتی تبدیل شده است چون واحدهای تولیدی این آنها اعلام کردند که تمام سیستم تولید این کالاها به شکل الکترونیکی رصد می‌شود از همین رو باید محل توزیع این کالاها یا همان انبار و محل نگهداری آنها مورد ارزیابی قرار گیرد.

انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در ستاد برنامه‌ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اظهار داشت:‌ اعتبار انبارها به لحاظ سلامت و امنیت برای ما مهم است و هنوز ردی در خصوص عامل قراردادن قرص ها در کیک و بیسکویت ها پیدا نشده است.

وی گفت:‌ انبارهای بی نام و نشان به علت آنکه استانداردهای آن نامشخص و از نوع کالاهای موجود در آن اطلاعاتی در دست نیست یک تهدید محسوب می شود.

استاندار تهران ادامه داد:‌ این موضوع پدافند غیرعامل است و نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید به سرعت نسبت به شناسایی انبارها اقدام کند.

وی با بیان اینکه در خصوص این انبار ها خود اظهاری چندان نباید مورد توجه قرار گیرد، بر لزوم شناسایی انبارها نوع کالاها و تغییر کاربری های انجام شده در آن ها تاکید کرد.

محسنی بندپی اظهار داشت: انبارها استانداردهای خاصی دارند و نمی‌توان به شکل خود خواسته تغییر کاربری دهند از همین رو باید اعتبار آنها به لحاظ سلامت و امنیت مورد تایید قرار گیرد.

استاندار تهران گفت: قانون وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت را مشخص کرده است تا متناسب با این وظایف نسبت به شناسنامه دار کردن کالاها و انبارها و مراکز نگهداری آنها اقدام کند.
وی در ادامه بر لزوم الکترونیکی کردن رصد سیستم انبار و فروش کالا در سطح استان تاکید و خواستار نظارت و مراقبت بیش از پیش بر قیمت کالاها شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه گفته میشه هدف تخریب صنعت خوراکی است بنظر ساده انگاری است مردم انتظار دارند دقیق بررسی بشه چون بوی تخریب سلامت مردم توسط دشمنان میرود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه اینا کتمان میکنن مشکوکه

    • بدون نام

      گرانی برنامه ریزی شده بنزین یک شبه ! " جمع کردن اعتراضات در ضرب ۴۸ ساعت " ! حالا با ۱۰۰ عدد کیک در ۱۰ استان ... کار تبلیغاتی.......ابلهانه است ، افکارتان در همین حده !

    • بدون نام

      تقلب در مواد غذایی کار خطرناکیه و کمترین مجازات این افراد مرگه

    • م

      موضوعی برای انحراف افکار عمومی برای انحراف اذهان از یک موضوع مهمتر.

    • بدون نام

      کارخودتپن هست کدام امنیتی یاد گرفتید

    • امیر

      خیلی جالبه داروخانه ها دارو ندارند آن وقت لای کیکها دارو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج