۹۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فرار دختر جوان، مرگ صاحبخانه را رقم زد

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند دوست مقتول و يك دختر غريبه چند روزي در خانه وي مهمان بوده و پيش از حادثه آنجا را ترك كرده‌اند

جام جم: مردي كه دختر فراري و مرد مورد علاقه‌اش را به خانه خود راه داده بود، از سوي خانواده دختر كشته شد. درجريان اين حادثه ۱۰ مرد دستگير شده‌اند.

هفته گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ آبادان تماس گرفت و از قتل مرد همسايه‌اش خبر داد.

دقايقي بعد ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه در جنوب شهر، متوجه شدند مرد جواني با ضربه‌هاي چاقو كشته شده است. ماموران با تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند مرد كشته شده به تنهايي در اين محل زندگي مي‌كرده و چند بار سابقه زندان داشته است و شب حادثه نيز چند مرد غريبه را ديده‌اند كه سراسيمه از خانه مقتول خارج و متواري شده‌اند.

مقتول، دزد حرفه‌اي بود
ماموران ابتدا در بررسي از سامانه پليس متوجه شدند، نام مقتول به عنوان يك دزد كه در زمينه سرقت سيم برق فعاليت داشته، ثبت شده است. در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند دوست مقتول و يك دختر غريبه چند روزي در خانه وي مهمان بوده و پيش از حادثه آنجا را ترك كرده‌اند. با به دست آمدن اين اطلاعات، جستجوها ادامه پيدا كرد تا اين‌كه معلوم شد دختري كه مهمان مقتول بوده از خانه فرار كرده و خانواده‌اش در جستجوي اوست.

با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد. اعضاي خانواده دختر گمشده به عنوان تنها مظنونان پرونده تحت تعقيب قرار گرفتند و چند روز پيش 2 نفر در اين رابطه دستگير شدند.

اعتراف به جنايت
يكي از متهمان به پليس گفت: خواهرم با يك مرد سارق آشنا شده و ارتباط پنهاني برقرار كرده بود. با اطلاع از اين موضوع، از خواهرم خواستم تا به اين رابطه پايان دهد؛ اما او به حرف‌هاي من و خانواده‌ام توجهي نمي‌كرد.

وي افزود: خواهرم تهديد مي‌كرد اگر اجازه ازدواج با مرد سابقه‌دار را به او ندهيم، از خانه فرار مي‌كند.

متهم با اشاره به شب حادثه گفت: گفته‌هاي خواهرم را جدي نگرفتيم تا اين‌كه چند هفته پيش وي نيمه شب از خانه فرار كرد و جستجوهايمان براي يافتن او بي‌نتيجه ماند. در جريان پيگيري‌هايمان متوجه شدم، خواهرم با مرد موردعلاقه‌اش به خانه مردي در جنوب شهر رفته‌اند.

متهم اضافه كرد: با يافتن مخفيگاه آنها به همراه چند عضو خانواده و اقوامم براي بازگرداندن او به آنجا رفتيم. از صاحبخانه خواستيم در را باز كند و اجازه دهد خواهرمان بيرون بيايد، كه اين درخواست بي‌نتيجه بود.

متهم به قتل افزود: چند ساعتي در آن حوالي پنهان شديم. وقتي مرد صاحبخانه بيرون آمد، از او خواستيم دوستش و خواهرم را تحويلمان دهد، اما توجهي نكرد و با ما درگير شد. در همين موقع با بالا گرفتن درگيري، او را كشتيم و وارد خانه‌اش شديم، اما خواهرمان را پيدا نكرديم.

در پي اظهارات متهم، ديگر متهم پرونده نيز گفته‌هاي او را تاييد كرد. در حالي كه متهمان در بازداشت به سر مي‌بردند، در مرحله بعدي تحقيقات ۸ مرد ديگر كه در اين حادثه نقش داشته‌اند، دستگير و بازجويي شدند.

بنابر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب آبادان روانه بازداشتگاه پليس شدند.

تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فرار دختر جوان، مرگ صاحبخانه را رقم زد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیلی و مجنون چی شدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج