adexo3
۹۴۰۸۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رقیب دمکرات ترامپ به استیضاح او رای ممتنع داد

تنها عضو مجلس نمایندگان آمریکا که نامزد دمکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری شده، به استیضاح ترامپ رای ممتنع داد.

خبرگزاری ایرنا: تنها عضو مجلس نمایندگان آمریکا که نامزد دمکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری شده، به استیضاح ترامپ رای ممتنع داد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد «تولسی گابارد» عضو دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا که در رقابت‌های درون‌حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده، به استیضاح ترامپ رای ممتنع داد و از رای خود دفاع کرد.

نماینده دمکرات هاوایی در دفاع از رای ممتنع خود گفت: من نمی‌توانم منصفانه به استیضاح رای مخالف بدهم، چراکه معتقدم رئیس جمهوری ترامپ مرتکب اشتباه شده است. همینطور نمی‌توانم منصفانه رای موافق به استیضاح بدهم، چراکه برکنار کردن رئیس جمهوری مستقر نباید از طریق یک فرایند جناحی صورت گیرد.

گابارد تنها عضو مجلس نمایندگان آمریکا است که برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور نامزد شده است؛ وی که پیشتر در ارتش آمریکا بوده و در عراق نیز حضور داشته، به شدت با سیاست‌های جنگ‌طلبانه مخالف است.

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه قطعنامه استیضاح ترامپ را شامل دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در تحقیقات کنگره» با اکثریت آرا تصویب کردند.

دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده، سومین رئیس قوه مجریه این کشور است که به صورت رسمی مورد استیضاح قرار می‌گیرد. تاکنون هیچ یک از رییسان جمهوری آمریکا از طریق استیضاح از مقام خود برکنار نشده‌اند.
ترامپ متهم است که از طریق گروکشی کمک چندمیلیون دلاری مصوب کنگره به اوکراین و دیدار با رییس جمهوری این کشور در ازای تحقیقات علیه بایدن، مرتکب «سوء استفاده از قدرت» و از طریق جلوگیری از دسترسی اعضای مجلس نمایندگان به اسناد و کارکنان کاخ سفید، مرتکب «کارشکنی در تحقیقات کنگره» شده است.

اکنون پس از تصویب قطعنامه استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، این قطعنامه به مجلس سنای این کشور ارسال می‌شود تا نشست هایی شبیه به محاکمه برای ترامپ تشکیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج