۹۴۰۹۹۲
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

اردوغان: مبارزه با تروریسم به عمل است، نه حرف

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به عدم حمایت کشورهای غربی از مطرح منطقه امن در شمال سوریه، مدعی شد هم اکنون پنجاه‌هزار آواره سوری در حال حرکت به سمت مرزهای ترکیه هستند.

خبرگزاری فارس: «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) به انتقاد مجدد از رویکرد دوگانه کشورهای غربی در قبال تروریسم و بحران مهاجران پرداخت.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» اردوغان طی سخنرانی در میزگرد اجلاس کشورهای اسلامی در مالزی، توضیح داد: «وقتی که درباره ایجاد منطقه امن [در شمال سوریه] حرف می‌زنیم، آنها هیچ حمایتی نمی‌کنند اما وقتی به موضوع تسلیحات می‌رسیم، سلاح [به تروریست‌ها] ارائه می‌کنند».

وی با بیان اینکه آنها (کشورهای غربی) دائم از لزوم مبارزه با تروریسم صحبت می‌کنند، اظهار داشت: «چگونه باید با تروریست‌ها جنگید؟ مبارزه با تروریسم با کلمات نیست بلکه با عمل کردن است».

اردوغان: مبارزه با تروریسم به عمل است، نه حرف

بر این اساس، رئیس‌جمهور ترکیه ضمن متهم کردن روسیه و دولت سوریه به انجام حملات هوایی به منطقه کاهش تنش ادلب، مدعی شد که هم‌اکنون کاروان‌هایی شامل مجموعا ۵۰ هزار آواره سوری در حال حرکت به سمت مرزهای ترکیه از ادلب هستند.

اجلاس سران کشورهای اسلامی صبح امروز با حضور «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و سران کشورهای مالزی، ترکیه و قطر و صدها تن از شخصیت ها و نخبگان کشورهای اسلامی در کوآلالامپور آغاز شد.

اردوغان پیشتر در سخنرانی افتتاحیه اجلاس کشورهای اسلامی در مالزی به انتقاد مجدد از ساختار شورای امنیت سازمان ملل پرداخته و گفته بود سرنوشت جمعیت ۱.۷ میلیاردی مسلمانان دیگر در دستان پنج عضو دائم این شورا نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیه زرنگ اوارهای سوریه وافاغنه رومیگیربعدکلی ازارو اپول میگیرکه نزاربیان اروپلمرزهاروبازکن وهیچ تسهیلاتی هم نمیده برعکس ایران

    • بدون نام

      تروریستم واقعی خود تویی

    • بدون نام

      ملت نادان == ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج