جاباما
۹۴۱۲۶۰
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

آمریکا: به دنبال دفع خطر ایران در خاورمیانه هستیم

وزیر دفاع آمریکا روز جمعه مدعی شد که این کشور به دنبال دفع خطر ایران در خاورمیانه است.

خبرگزاری فارس: «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه مدعی شد که واشنگتن در راستای دفع خطر ایران در خاورمیانه گام بر می‌دارد.

وی که در کنفرانس خبری با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا صحبت می‌کرد، مدعی شد که واشنگتن به دنبال نابودی کامل داعش و مقابله با چالش‌های ایران در منطقه است.

اسپر گفت که آمریکا به دنبال مقابله با هرگونه تهدیدی است که انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور را تهدید می‌کند.

آمریکا: به دنبال دفع خطر ایران در خاورمیانه هستیم

وزیر دفاع آمریکا درباره ماموریت نظامیان این کشور در افغانستان نیز مدعی شد که وظیفه واشنگتن در افغانستان تامین امنیت این کشور و منطقه در مقابل هرگونه عملیات تروریستی است.

وی به موضوع اختلافات آمریکا با ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: «ترکیه همپیمان ما در ناتو بوده و به دنبال نزدیک کردن بیشتر آنها به این ائتلاف هستیم اما آنها را از برنامه تولید جنگنده‌های اف-35 خارج کرده‌ایم.»

اسپر همچنین از کنگره به دلیل تصویب قانون بودجه دفاعی سال 2020 تشکر کرد و از حمایت‌های هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و سنا از این قانون قدردانی کرد.

وزیر دفاع آمریکا به تشکیل واحد نیروی فضایی در وزارت دفاع آمریکا اشاره کرد و گفت: «تکیه ما به توانایی‌های فضایی به صورت چشمگیری رشد کرده و امروز فضای بیرونی خود به یک منطقه جنگی تبدیل شده و هم اکنون حفظ برتری آمریکا در این حیطه نیز به ماموریت نیروی فضایی آمریکا تبدیل شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مطالب، یعنی سیاست خارجی ما صفر است.

    • بدون نام

      خداقوت امریکای بزرگ ایشاله عدو سبب خیر شود

    • بدون نام

      اصل خطر خود امریکا است،شما در خاورمیانه چه غلطی میکنید؟

    • بدون نام

      چقد این غربیها احمقن اینهمه اخباردروغ تحویل مردمشون میدن،،سازنده داعش یعنی امریکا دم ازمبارزه و نابودی علیه داعش میزنه،،ازاین ور ایران داعش رو نابود کرده، درواقع امریکا داره داعش رو دوباره ترمیم میکنه ،،بیچاره مردم غرب هیچ چیز از دنیانمیدونن تمام اتفاقات رو برعکس جلوه میدن با سلطه بر هفتاددرصد رسانه های دنیا

    • بدون نام

      فعلا خطرناک تر از آمریکا نیست، تنو بدن همه رو فقط بلده بلرزونه، البته از نوع مکزیکی ؛-)

    • منذر

      آمریکا هرکشوری که درتعارض بامنافع وسیاستهای جاه طلبانش است حامی تروریست میداند ودرجامعه جهانی سیاه نمابی میکندوسعی برمنزوی کردن آن کشوراست. لذابا ایران هم همین برخوردرامیکندودرمنطقه خاورمیانه ازایران یک هیولای غیرمهارمیداندوبه کشورهای منطقه خلیج فارس هم اینگونه وانمودمیکندلذا ایران باید به هیچکدام از پیشنهادهای آمریکا دلخوش نکند وبرای همیشه خدا ازمذاکرات آمریکا فاصله بگیرداعتمادنکند مگر وجوه صداقتش نمایان شود وهیچگونه شرطی را مطرح نکند زیرا خصلت استکباریش ایجاب میکند که همیشه درموضع قدرت برخوردکندولی خوشبختانه ایران باپشتوانه ملت پوزه اش راچهل سال پیش بخاک مالید وایران نباید دست ازاین همه افتخار بکشد ووصایای امام راحل رابرای همیشه نسلها نصب الهین قراردهد تابه این راه پراغتخار ادامه دهد . نصر من ا .... وفتح قریب . من ا.... الفبق .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج