۹۴۱۴۸۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

مشخصات گلکسی اس ۱۰ فاش شد

پس از شایعات مختلف، به‌تازگی مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت، ارزان‌ترین نسخه‌ی سری اس ۱۰، فاش و هم‌زمان با آن گفته شده است در چند روز آینده معرفی خواهد شد.

زومیت: پس از شایعات مختلف، به‌تازگی مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت، ارزان‌ترین نسخه‌ی سری اس ۱۰، فاش و هم‌زمان با آن گفته شده است در چند روز آینده معرفی خواهد شد.

مشخصات گلکسی اس ۱۰ فاش شد

مدتی است سامسونگ با تغییر استراتژی معمول خود، در حال کار روی دو گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت است. امروز مشخصات اس ۱۰ لایت در آلمان فاش و همراه‌با آن شایعه شده است این مدل در چند روز آینده معرفی خواهد شد.

ظاهرا گلکسی اس ۱۰ لایت از صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی Super AMLOED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد که حفره‌ای در وسط آن برای دوربین سلفی تعبیه‌ شده است. برخلاف اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس که از پردازنده‌ی اگزینوس استفاده می‌کنند، نسخه‌ی لایت از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ در تمام مناطق ازجمله اروپا بهره خواهد برد.

گلکسی اس ۱۰ لایت ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که ازطریق کارت حافظه‌ی MicroSD می‌توان تا یک ترابایت آن را افزایش داد. دوربین اصلی از نوع ۴۸ مگاپیکسلی با f/2.0 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است که مانند دیگر لرزش‌گیرها نیست؛ زیرا از نوع tilt-OIS است که سامسونگ آن را به‌عنوان tOIS به بازار عرضه می‌کند. این لرزش‌گیر به لنز جلو حسگر اجازه می‌دهد برای جبران حرکات دست کاربر، علاوه‌بر فناوری معمول OIS، چند درجه در جهات مختلف شیب پیدا کند.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

علاوه‌بر دوربین اصلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲/۲ و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲/۴ است و درون حفره‌ی صفحه‌نمایش نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین اندروید ۱۰ زیر پوسته‌ی OneUI 2.0 سامسونگ انجام وظیفه می‌کند.

مشخصات گلکسی اس ۱۰ فاش شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون شبیه نوت ۱۰ شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج