اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۱۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خبر مهم درباره امتحانات خرداد ماه مدارس

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: برای اینکه امتحانات خرداد ماه با مسابقات جام جهانی تداخل نداشته باشد، امتحانات پایانی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ را اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: برای اینکه امتحانات خرداد ماه با مسابقات جام جهانی تداخل نداشته باشد، امتحانات پایانی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ را اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.

عبدالرسول عمادی با بیان اینکه مرکز سنجش به دنبال اخذ مجوز برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی در اواخر اردیبهشت ماه از شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: چنانچه شورای عالی موافقت کند، امتحانات خرداد ماه چند روز زودتر آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۳، ۲۴ خرداد ماه زمان آغاز مسابقات جام جهانی است، برای اینکه امتحانات دانش‌آموزان تداخلی با بازی‌ها نداشته باشد، از اواخر اردیبهشت ماه امتحانات دانش‌آموزان را آغاز می‌کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش امتحانات پایان سال تحصیلی را در خرداد ماه برگزار می‌کند اما برای اینکه دانش‌آموزان دغدغه‌ای در زمان امتحانات نداشته باشند، امتحانات را زودتر آغاز می‌کنیم که البته تاکنون شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع را قطعی نکرده و برگزاری امتحانات زودهنگام منوط به اخذ مجوز از این شوراست.

پرداخت بخش اعظم معوقات فرهنگیان، بزودی

عمادی درباره پرداخت حق‌الزحمه امتحانات معلمان تا پایان سال نیز گفت: با صحبت‌هایی که بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت برنامه‌ریزی و ریاست جمهوری صورت گرفته، چنانچه همه منابع تامین شود، تمام معوقه‌ها پرداخت می‌شود و در صورتی که به طور کامل نتوانیم آن را پرداخت کنیم، بخش اعظمی از این معوقات به زودی به فرهنگیانی که به هر نوعی در برگزاری امتحانات مشارکت داشتند، پرداخت خواهد شد و بخش دیگر نیز به سال بعد موکول می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مادر

      مگر چند درصد بچه ها فوتبال نگاه میکنند که امتحانات زودتر برگزار شود؟ کجای دنیا چنین کارهایی میکنند ؟

      پاسخ ها

      • هتـــی

        کدوم پسری رو دیدین که فوتبال نبینه؟ همه تحت تاثیر جام جهانی قرار میگیرن شما خودت بازی ایران رو نگاه نمیکنین و بی توجه هستین؟

    • اردیبهشت

      آخ جون! ممنون ...

    • مریم

      کدام معوقه؟؟؟؟؟ چهار سال است که حق سفر فرهنگیان پرداخت نشده!!!! دوسال است که حق الزحمه دوره های ضمن خدمت مدرسین پرداخت نشده!!! کجا هستند که جوابگو باشند!!! آنکه البته به جای نرسد فریاد مظلومانه ما فرهنگیان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج