جاباما
۹۴۲۷۷۰
۲۰ نظر
۵۰۱۴
۲۰ نظر
۵۰۱۴
پ

تعطیلی مجمع تشخیص به دلیل آلودگی و کهولت سن!

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نمی‌دانم چطور این دروغ‌ها را می‌گویند و ۴۳ نفر از اعضا را به بی‌دینی متهم می‌کنند. اساساً مساله به این مهمی را نباید وارد رقابت‌های سیاسی کنیم و چنین مواضعی بگیریم.

اعتمادآنلاین: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نمی‌دانم چطور این دروغ‌ها را می‌گویند و ۴۳ نفر از اعضا را به بی‌دینی متهم می‌کنند. اساساً مساله به این مهمی را نباید وارد رقابت‌های سیاسی کنیم و چنین مواضعی بگیریم.

احمد توکلی با اشاره به حدس و گمان‌هایی که این روزها درباره تصویب یا عدم تصویب پیوستن ایران به FATF در مجمع تشخیص مصلحت مطرح می‌شود اظهار داشت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت همگی بالای ۵۰ سال دارند و به دلیل نامساعد بودن هوا جلسات تعطیل شد. پس این درست نیست که عده‌ای از احتمال رأی‌ مثبت آوردن این موضوع خبر می‌دهند.

موافقان FATF می‌دانستند رأی مجمع منفی خواهد بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ این سوال که دلیل فرسایشی شدن بررسی مساله FATF چیست گفت: آقای روحانی اواخر سال پیش از طریق آقای دژپسند، وزیر اقتصاد، پیغام فرستاده بود که برای رأی‌گیری بر سر FATF فعلاً دست نگه داریم. همچنین آقای مجید انصاری هم خواست تصمیم‌گیری را عقب بیندازیم، چون آنها می‌دانستند در صورت رأی‌گیری، رأی مجمع به این موضوع منفی خواهد بود.

FATF را سیاسی نکنیم

توکلی همچنین ادامه داد: گروهی می‌گویند «اگر دولت در اختیار اصولگرایان بود، تا به حال مجمع برای پیوستن به FATF رأی مثبت داده بود»، که در جواب باید گفت چنین برداشت‌هایی غلط است. من نمی‌دانم چطور این دروغ‌ها را می‌گویند و ۴۳ نفر از اعضا را به بی‌دینی متهم می‌کنند. اساساً مساله به این مهمی را نباید وارد رقابت‌های سیاسی کنیم و چنین مواضعی بگیریم.

در برخی مسائل و موضوعات مراعات می‌کنیم

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: عقب افتادن تصمیم‌گیری بر سر FATF به این دلیل است که در برخی مسائل و موضوعات مراعات می‌کنیم و مهم نیست که در ماه دهم یا آخر سال باشیم. من به طرفداران پیوستن به این معاهده بین‌المللی قویاً می‌گویم، اگر در شرایط فعلی رأی‌گیری شود، مجمع تشخیص مصلحت نظام حتماً با پیوستن جمهوری اسلامی به FATF مخالفت خواهد کرد.

باید همه جوانب را در نظر بگیریم

احمد توکلی در پایان صحبت‌هایش گفت: متاسفانه گروهی همه بحث‌های مهم را به سیاست و سیاسی‌کاری ربط می‌دهند. FATF موضوع بسیار مهمی است که برای تصمیم‌گیری حتماً باید تمام جوانب را در نظر بگیریم و این‌طور نیست که هر کسی به دلیل تعلقات جناحی و سیاسی درباره این موضوع مهم موضع‌گیری کند و مطالبه‌ای داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای توکلی شما دیگه چرا شما که دم از عدالت و مردم میزنید چطور رفیق کاسبان تحریم و دلواپسان شدید

    • بدون نام

      دوباره شروع شد چند ماه هم هی به این ور برید

    • بدون نام

      دوباره شروع شد چند ماه هم هی به این ور برید

    • بدون نام

      صحبت هاش کاملا نادرسته ... به دلیل اینکه اکثر اعضای مجمع اصولگرا هستند موضع مخالف دولت دارند ولی با همه این تفاسیر منتظر نظر یک نفر هستند که ببینند چی میگه .
      هیچکس از خود اختیار ندارد و همه شون ترسو هستند

    • @

      چرا دولت و اصلاح طلبا چپو راست از تصویب fatf حرف میزنن؟؟ 4 سال کشور رو معطل برجام کردن الانم هی وز وز میکنن مدام میگن fatf!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استاد اول فکر کن بعد نظر بده . دلیل عدم موفقیت برجام را نمیدونی . مخالفان و تندروهای داخلی باعث عدم موفقیت برجام شدن . اون موقعی که دلسوزان فریاد زدن که با شرکتهای بزرگ امریکایی قرارداد ببندید تا امریکاییها هم از برجام سود ببرن گوش شنوایی نبود

      • علی

        باید اوامر ارباب تصویب و اجرا بشه! هر چه زودتر بهتر

      • بدون نام

        برجام که تصویب شد یه عده به سفارت ها حمله کردن
        یه عده توی مجلس پرچم آتیش زدن
        یه عده دنیا را به آشوب تهدید کردن

        اونا هم بهانه برای لغو برجام پیدا کردن
        چرا خودتون را به نادانی می زنین

      • @

        جوابم به هر دو کاربر هستش: زمانی که ترامپ کاندید ریاست جمهوری شد توی شعاراش گفت که از برجام خارج میشه. گفت از معاهده پاریس خارج میشه. گفت بین مرز آمریکا و مکزیک دیوار میکشه و و و . و ما دیدیم که بعده اینکه رئیس جمهور شد همشو انجام داد پس اینقدر چرت نگید که مخالفا کاری کردن که آمریکا از برجام خارج شده!

      • @

        ما شاهد بودیم که بعده تصویب برجام خوده شخص اوباما بعده چند ماه تحریم ایسا رو دوباره تمدید کرد برای ده سال!! ظاهرا شماها سواد سیاسیه درستی ندارین. در ضمن دوتا کاربر؟ برجام یه توافق بین 6 تا کشور بود نه یه قانون بین المللی.فقط ایران بود که برجام رو توی مجلس خودش تصویب کرد 5 کشور دیگه فقط یه امضا زدن پای برجام حتی توی سنای آمریکا برجام رای نیاورد و تصویبش نکردن

      • @

        میگن fatf شفاف سازی میکنه!! خوده این کارگروه برگشته گفته کشورهای عضو حتی بعضیاشون تا 50 درصد قانون رو انجام نمیدن ولی ایران که از 42 بند fatf چهل بندشو کامل انجام داده میگن نه قبول نیست باید اون دوتا بند cft و پالرمو رو هم انجام بدین بعدش ما به مرور زمان ببینیم که آیا شما درست رفتار کردید یانه!! :)

    • بدون نام

      بعد دانشگاها را تعطیل نمیکنند فقط فکر سلامتی خودشان هستند

    • رضا

      شماکه توان نداریدجابدیدبه جوانترهاکه سطح سوادبهتری دارن

    • رضا

      شماکه توان نداریدجابدیدبه جوانترهاکه سطح سوادبهتری دارن

    • بدون نام

      اگر شرکتهای بزرگ امریکا در پروژه های بزرگ کشورمون سرمایه گذاری میکردن جلوی زورگویی ترامپ می ایستادن . همه دنیا میدونن که رییس جمهورهای امریکا توسط شرکتهای بزرگ انتخاب میشن

      پاسخ ها

      • امیری

        حرف بدون سند نزنید. شرکت بوئینگ از طریق ایرباس با ایران قرارداد فروش هواپیما داشت ولی در برابر ترامپ هیچ کاری نتونست بکنه. ساده نباشید

    • بدون نام

      مردم که بدبخت شدن. هرکاری که خودتون صلاح میدونید و دوست دارید انجام میدید. بعو مردم هم از شما دفاع میکنند. بیچاره مردم شدند گوشت قربونی برای شما. الهی...

    • نام

      فقط جون شما عزیزه؟بالای 80 ساله ها

    • واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

      هوا فقط برای کار شما آلوده بود ؟ بقیه مردم که سرکار بودن ، هوا براشون سالم بود ؟ مگه هوای کثیف فرقی هم داره برای جوان یا پیر ؟

    • ایران ویران

      خداشکر حداقل آلودگی یه نفعی داشت که شاغلان مسن در معرض خطر قرار بگیرن شاید از میز دل کندن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج