۹۴۵۳۳۵
۲۴۳ نظر
۵۰۳۰
۲۴۳ نظر
۵۰۳۰
پ

روحانی: کالا‌ها گران شده، ولی قحطی به‌وجود نیامد

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه در این سفر طرح‌های خوبی به بهره‌برداری رسید و تفاهم‌نامه‌های مفیدی در راستای توسعه بیش از پیش استان به امضاء رسید، گفت: امیدوارم خدماتی که در این روز مبارک به مردم دلاور و بزرگ استان اردبیل ارایه شد، بتواند در توسعه این استان تأثیرگذار باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه، در جلسه شورای اداری استان اردبیل نقش این استان را در عرصه سیاسی و تحولات کشور و علم و دانش نقشی بی‌نظیر دانست و افزود: مردم، عالمان، جوانان و رزمندگان این استان در مراحل مختلف از دوران صفویه تاکنون در تحولات کشور، نقشی تأثیرگذار داشته‌اند.

روحانی ادامه داد: خوشبختانه امروز هماهنگی بسیار خوبی میان تمامی مسئولان استان اردبیل از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس برای تلاش در راستای خدمت به مردم استان وجود دارد که این بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور تأکید کرد: مطمئناً با هماهنگی، همدلی و همکاری می‌توانیم همه موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

روحانی با گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: خدمات، تلاش و فداکاری‌های پرستاران و نقشی که آنان در کاهش آلام مردم و درمان بیماران در کشور دارند، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس جمهور افزود: معمولاً پزشکان و جراحان در توجه بیشتری هستند، اما این در حالی است که نقش پرستاران، پیراپزشکان و سایر بخش‌های خدماتی در مراکز بهداشتی و درمانی نیز مهم بوده و همه دست به دست هم می‌دهند تا وسیله را برای شفای خداوند به بیماران مهیا سازند و نقش بسیار ارزشمند پرستاران باید همواره مد نظر بوده و قدردان آنها باشیم.

روحانی با اشاره به آغاز سال جدید میلادی، اظهار امیدواری کرد این سال برای همه صلح‌طلبان جهان سال خوبی بوده و سالی برای تحقق صلح جهانی و سعادت همه مردم جهان بویژه ملت ایران باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌هایی که در این سفر در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری رسید، بسیار طرح‌های خوبی بود، گفت:‌ خوشبختانه شاهد تحولات خوب و شتابانی در بخش صنعت استان هستیم.

روحانی با اشاره به افتتاح کارخانه تولید خودروهای سنگین گفت: ساخت کامیون به دست توانمند متخصصان ایرانی بسیار ارزشمند است و اینکه در این مجموعه توان تولید روزانه ۵۰ کامیون وجود دارد یک تحول بزرگ بشمار می‌رود.

رئیس جمهور افزود: در زمینه تولید لاستیک امروز یک فاز این کارخانه به بهره‌برداری رسید و این در حالی است که تولید ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک توسط این مجموعه نیز اقدامی بسیار با ارزش است.

روحانی توسعه بخش صنعت و معدن را در کشور حائز اهمیت دانست و افزود: از وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌خواهم در زمینه توسعه معادن استان اردبیل تلاش بیشتری انجام شود، چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش معدن دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم اقدام بزرگی در شناسایی معادن، طی این سال‌ها انجام شده، خاطر نشان کرد: باید معادن به مردم و متخصصان واگذار شود، چرا که یک بخش مهم اشتغال و صنعت در کشور بخش معدن است و استان اردبیل ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در بخش معدن دارد.

روحانی: کالا‌ها گران شده، ولی قحطی به‌وجود نیامد

روحانی همچنین با اشاره به توانمندی استان اردبیل در موضوع گردشگری، افزود: استان اردبیل از لحاظ گردشگری، زرخیز بوده و جاذبه‌های خوبی بویژه در ارتفاعات این استان وجود دارد.

رئیس جمهور افزود: در این دولت به دنبال اجرای طرحی در این استان در زمینه گردشگری بودم و قصد داشتم تا دریاچه‌های مصنوعی را در ارتفاعات استان اردبیل ایجاد کنم. در این راستا چند شرکت طرح‌های خوبی ارایه دادند اما امکان اجرای آن فراهم نشد.

روحانی با اشاره به ایجاد استعدادهای بسیار مناسب برای توسعه گردشگری در استان اردبیل از جمله جاذبه‌هایی نظیر پل معلق در این استان، گفت: باید در زمینه رونق گردشگری در این استان، تلاش کنیم چرا که با وجود این ظرفیت، اگر در این استان بیکار وجود داشته باشد، اصلاً قابل قبول نیست و این به معنای آن است که به درستی از ظرفیت‌ها استفاده نکرده‌ایم.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان اردبیل سرشار از نعمات و ثروت‌های خدادادی است، گفت: استان اردبیل از لحاظ جایگاه جغرافیایی و مرزی موقعیت بسیار خوبی دارد و با کشور جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد که در این دولت روابط صمیمانه‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برقرار بوده و طرح‌های خوبی میان دو کشور انجام شده است.

روحانی اظهارداشت: ایران و جمهوری آذربایجان چند طرح بزرگ اقتصادی از جمله ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک با هم دارند که در این استان می‌تواند تحول بزرگی ایجاد کند.

رئیس جمهور از پروژه راه‌آهن رشت - آستارا نیز به عنوان یکی دیگر از طرح‌های مشترک ایران و جمهوری آذربایجان یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران روابط بسیار خوب و صمیمی با اکثر همسایگان خود از جمله روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، عراق و دیگر کشورها دارد.

روحانی گفت: ما ۱۵ همسایه داریم که روابط به جز با یکی الی ۲ همسایه خوب است، آن یکی، دو همسایه هم خودشان مقصرند که امیدوارم به جمع ما ملحق شوند.

رئیس جمهور تصریح کرد: کاری که دولت باید انجام دهد، فراهم کردن زیربناهاست که یکی از این زیربناها برقراری روابط خوب با کشورهای منطقه و همسایگان است.

روحانی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور مالزی و برگزاری اجلاس ۴ جانبه با کشورهای قطر، ترکیه و مالزی، گفت:‌ در این نشست توافق‌های خوبی بین ۴ کشور صورت گرفت که یک کار زیربنایی است و می‌تواند تحولات اقتصادی برای کشورها ایجاد کند.

رئیس جمهور افزود: کار اقتصادی را مردم، ‌سرمایه‌گذاران، مهندسان و کارفرمایان انجام می‌دهند، کار دولت اقدامات زیربنایی است و توقعات از دولت باید به زیرساخت‌های کشور منتقل شود. همین فیبر نوری که امروز در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت یک کار زیربنایی است و این کاری است که از عهده مردم برنمی‌آید، اما اشتغال بر مبنای اینترنت، روبناست و کار مردم است.

روحانی ادامه داد: ساخت جاده‌ها یک کار زیربنایی است و در این دولت در بخش ساخت بزرگراه‌ها و راه‌آهن کارهای بسیار بزرگی انجام شده است. امنیت و تأمین آن کار دولت است، نیروهای نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، کار برقراری امنیت را انجام می‌دهند.

رئیس جمهور ادامه داد: سیستم بانکی که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، کم کم باید جایگزین دولت در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی شود. بانک‌های دولتی و خصوصی داریم که باید در این حوزه وارد شوند. یک تعداد بانک‌های خصولتی هم وجود داشت که در هم ادغام می‌شوند.

روحانی افزود: تنظیم کار بانک‌ها وظیفه دولت است و دولت در مورد بانک ملی، کمک بزرگی به این بانک کرده است در بخش‌های ارزی و تأمین کالاهای اساسی نیز دولت وظیفه دارد. در همین تحریم‌ها، برخی انتقاد می‌کنند که دولت چه کاری انجام داده است چرا به ما رسیدگی نمی‌کنند. از دوستانی که انتقاد می‌کنند، می‌پرسم که در این شرایط سخت که از ابتدای سال ۹۷ با اعمال تحریم‌ها، آغاز شد، آیا دولت کاری نکرده است. بسیاری کارشناسان و دلسوزان نزد من آمدند و گفتند برای اداره کشور راهی جز کوپنی کردن نداریم. حتی برخی نمایندگان در مجلس و صاحبنظران دانشگاهی و اقتصادی نیز همین نظر را داشتند، اما ما بدون اینکه کشور را کوپنی کنیم، اداره کردیم و کارشناسان واقعی می‌دانند که چه کار سختی انجام شد.

رئیس جمهور یادآور شد: امروز همه کالاهای اساسی را به وفور در بازار داریم و در اختیار مردم قرار گرفته است. این را قبول داریم که قیمت برخی کالاها گران شده، اما هیچ کالایی نایاب نشد و قحطی بوجود نیامد. ما زیر بار کوپنی کردن اجناس نرفتیم و این کار بسیار بزرگی بود که دولت انجام داد.

روحانی تأکید کرد: ما این وظیفه را به عهده داریم که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تأمین کنیم و به همین خاطر همه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و همچنین دارو یا نهادهای کشاورزی و نیازهای اساسی مردم با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شد، برای سال آینده نیز ۱۰.۵ تا ۱۱ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص داده‌ایم و این با شرایط امروز کار بسیار سختی است.

رئیس جمهور افزود: اگر در شرایط عادی بودیم و تحریم بر علیه ما اعمال نشده بود، امسال حداقل ۶۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم که این مبلغ حاصل نشده و فشار زیادی به دولت وارد شده و دست ما بسته می‌شود.

روحانی ادامه داد: در زمینه اعتباراتی هم که از بانک‌های خارجی می‌گرفتیم به همین شکل است، فقط یک بانک خارجی تعهد کرده بود، ۳۰ میلیارد یورو به ما بدهد که ۲ میلیارد یورو از آن قرار بود در راه‌آهن تهران - مشهد هزینه شود اما با اعمال تحریم‌ها این اعتبار محقق نشد، اما باز هم ما دست روی دست نگذاشتیم و روند توسعه و پیشرفت کشور و افتتاح پروژه‌ها متوقف نشد، همین امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در استان اردبیل افتتاح شد و بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه عملیات اجرایی‌اش آغاز شد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ملت و دولت هر دو باید با هم کار کنیم تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم، گفت: یا باید در برابر دشمنان مقاومت کنیم یا باید ارزشمندترین الماس در اختیار خود را که همان استقلال کشور، مردم‌سالاری، اسلامیت، جمهوریت، منافع ملی و امنیت ملی ماست، به دشمن بدهیم.

روحانی افزود: می‌توانیم ابرقدرتی شویم و استقلال و آزادی خود را بفروشیم. طرح آنها را اجرا کنیم و فرد مورد نظر آنها روی کار بیاید. خونبهای قرن‌ها مجاهدت را بدهیم شاید آن وقت مردم ظاهراً شرایط خوبی داشته باشند و در آن حالت ارز ۱۳ هزار تومانی به یکباره نصف شود و اجناس ارزان شود، اما همه ما اعم از رهبری، دولت، مردم، فرهیختگان و همه و همه تصمیم نداریم، با هیچ قیمتی استقلال، جمهوریت و اسلامیت خود را بفروشیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: بین دو حالت هستیم؛ یا رنج و تلخی کوتاه مدت، یا تلخی دایمی برای کشور. ممکن است خوشی موقت بخواهیم و یا رنج و تلخی دایم و یا رنج و تلخی که کوتاه مدت است اما در کنار آن گنج خود را حفظ کنیم.

روحانی تأکید کرد: یقین دارم که از این شرایط سخت عبور می‌کنیم و این خوش‌بینی نیست، بلکه حاصل تجربه و اعتماد به تاریخ کشور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه فردی نیستم که از هیچ فرصتی بگذرم، گفت: اگر شرایطی باشد که همه اصول ما حفظ شود، جلسه می‌گذارم و مذاکره می‌کنم کما اینکه قبلاً هم این کار را انجام داده‌ایم، برای شرایط امروز مقصر نیستیم و تخلف نکردیم. عهد خود را زیر پا نگذاشتیم و به مردم دنیا و خود دروغ نگفتیم. امروز دولتی روی کار آمده که به هیچ تعهدی پایبند نیست و حتی تعهدات با دوستان خود را زیر پا گذاشته. معاهدات بین‌المللی را نقض کرده، از قراردادهای بین‌المللی خارج شده، زمین کشوری را به متجاوز می‌بخشد و فردی است که با هیچ قاعده‌ای نساخته است.

روحانی افزود: اینکه جلوی این فرد را می‌توانستیم بگیریم و با چراغ سبزی پررویی کرد را روزی که وقتش رسید، می‌گویم. امروز روز گله و شکایت نیست، بلکه روز وحدت است و همه باید با هم باشیم. همه دستگاه‌ها باید با هم و در کنار هم باشیم. نمی‌توان گفت که دولت خوب است و دستگاه قضایی بد است. یا دولت و دستگاه قضایی در کنار هم باشند و با مجلس نسازند. یا سه دستگاه با هم بسازیم و بگوییم دیگران خوب کار نمی‌کنند.

روحانی: کالا‌ها گران شده، ولی قحطی به‌وجود نیامد

رئیس جمهور با بیان اینکه در شرایطی هستیم که جز وحدت راهی نداریم، گفت: هر چه دشمنان ببینند که متحد هستیم و همدیگر را دوست داریم و در کنار هم هستیم، بیشتر ناامید می‌شوند.

روحانی افزود: همه جناح‌های کشور هدف واحد دارند، اسلامیت و جمهوریت را می‌خواهند، حال ممکن است سلیقه‌ها متفاوت باشد، اما راه آن قانون اساسی است و همه باید تسلیم قانون اساسی باشیم.

رئیس جمهور افزود: منشور حقوقی و میثاق ملی همه ما قانون اساسی است. همه باید در چارچوب آن کار و در همین راستا حرکت کنیم، راه دیگری وجود ندارد. باید به هم محبت کنیم و در چارچوب قانون اساسی با هم تعامل داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه چاره‌ای ندارم، لایحه‌ای که قانون می‌خواهد، تقدیم مجلس کنم، گفت: ممکن است شما خواسته‌ای داشته باشید. به عنوان نمونه منطقه آزاد می‌خواهید، من لایحه آن را تقدیم مجلس می‌کنم. مجلس تصویب کند و شورای نگهبان رد کند، چاره‌ای نداریم. حالا یک جایی بود که دعوای مجلس و شورای نگهبان را رسیدگی می‌کرد که امروز روغن‌کاری لازم دارد. خیلی‌ها به من می‌گویند، از جمله وزیران دولت که چرا رئیس جمهور فلان کار را انجام نمی‌دهد، مگر رئیس جمهور به تنهایی می‌تواند. قانون می‌گوید موضوعات مهم ملی باید به شورای عالی امنیت ملی برود، تازه بعد از تصویب در این شورا، رهبری باید آن را امضاء کند. می‌گویند به مردم بگو، چه بگویم. غیر از قانون اساسی نمی‌توانم عمل کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه ما باید در این شرایط تسلیم میثاقی شویم که از اول انقلاب به آن رأی دادیم، گفت: همه باید به این میثاق عمل کنیم، هر چه متحدتر باشیم سریع‌تر به مقصد می‌رسیم.

روحانی گفت: ایستگاه جایی است که باید سوار قطار شویم و حرکت کنیم. در حین حرکت نمی‌توانیم متوقف شویم و یا برگردیم. انتخابات یک ایستگاه است در ایستگاه‌ها می‌ایستیم، رأی می‌دهیم، انتخاب می‌کنیم تا لوکوموتیو به حرکت ادامه دهد.

رئیس جمهور افزود: دولتی انتخاب شده یا فردی برگزیده شده که برای کار کردن دوره‌ای دارد، اگر کسی اعتراض یا مشکلی دارد، قانون اساسی راه آن را پیش‌بینی کرده، باید از آن راه قانونی پیش برویم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در همه این سال ها از حرکت نایستاده‌ایم و دست نیاز به سوی کسی دراز نکردیم. بحث کردیم و تلاش کردیم و کشور را اداره کردیم. البته مردم مشکلاتی داشتند و با سختی مواجه شدند، اما همه تلاش ما این بود که رنج و مشکلات مردم را کاهش دهیم و همه توان خود را در این راه بکار گرفتیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر دشمن به آدم سنگ بزند، درد نمی‌آورد، گفت: در برابر زخم زبان و توطئه دشمن ناراحت نمی‌شویم، اما با دوستانمان امروز باید بیشتر مراقبت کنیم. کلوخ دوست خیلی دردناک است و با سنگ دشمن فرق می‌کند.

روحانی در این زمینه به داستانی از منصور حلاج اشاره کرد و گفت: به منصور سنگ می‌زدند، اما لبخند می‌زد فردی به او کلوخ پرتاب کرد،‌شروع به گریه کرد از او پرسیدند چرا سنگ خوردی خندیدی اما با یک کلوخ گریه کردی. منصور در پاسخ گفت سنگ‌ها مال دشمن بود اما کلوخ از طرف دوست پرتاب شد و دردناک بود.

رئیس جمهور تأکید کرد: راه امروز ما این است که در کنار هم باشیم و به جلو حرکت کنیم. اگر با هم باشیم و راه اسلام، ‌منافع ملی و وحدت و یکپارچگی ملی را انتخاب کنیم، دشمنان را مأیوس می‌کنیم.

روحانی اظهارداشت: تردید نکنید دشمنانی که سال ۹۷ می‌خواستند ملت ما را به زانو در آورده و به زمین بزنند، امروز کاملاً مأیوس هستند. پیشنهاداتی برای مذاکره می‌دهند که هر زمان ببینیم منافع و حقوق ملت تأمین می‌شود، برای حل مشکلات مردم درنگ نخواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه خداوند به ما نعمت‌های فراوانی عطا کرده و یکی از نعمت‌های بزرگ همین انقلاب اسلامی است، گفت:‌ مهم‌ترین سرمایه‌گذای ما تحمل‌پذیری، گذشت و با هم بودن و همچنین در کنار هم بودن و درک شرایط جهانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      کشور رو به باد فنا دادی کلید ساز کجایه کاری ؟؟؟

      پاسخ ها

      • @₩₩₩@₩₩₩@

        تا پایان دولت تو قحطی که هیچ ایران تاراج خواهد شد.

      • بدون نام

        تا 1400 قحطی هم میاد

    • بدون نام

      واقعا به ما بدبختا یارانه معیشتی ندادین به ساندیس یها دادین

    • بیکار

      فقط زودتر دوره ریاست جمهوری تو تمام شود خودش بهترین کمک به مردم است تو که خودت نمی روید دعا میکنیم زودتر دوره ریاست تمام شود قیافه تو را نبینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا این بره کی بیاد؟ از بیخ خرابه داداش

    • بدون نام

      مسخره مردم نابود کردی بس کن دیگه

    • بدون نام

      چه کاری برای ملت انجام داده
      آقای روحانی حکومت اسلامی شما اصلن به فکر مردم بدبخت ملت بدبخت نیست
      امین الان بعضی از مردم نان شب برای خوردن ندارد
      شما اگر میخوای به ملت کمک کنید باید بنزین از فردا همان هزار تومان قبلی به شود

    • سید

      کاری که تو با کشور کردی با حمله ی مغول به ایران برابری میکنه کشور رو به صدسال قبل برگردوندی کلیدساز

    • بدون نام

      ما هم میدونیم دولت دست رو دست نذاشته، بلکه با تمام توان برای نابودی ملت تلاش میکنه

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        داداش برا اینکه خیابون ثارلله تو ولنجک کاخ داره.بنظرت همچین آدمی از چه درد مردم خبر داره؟!!!

    • جان دو

      از الان هدف بعدی معلوم شد
      قحطی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست گفتی

    • بدون نام

      چقدر حافظه ما ضعیف است دلار که 3800 بود و یک شبه در 96 کردید 4200

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک هفته ای هم کردن 20 هزار!

      • ایرانی

        آقای روحانی خواهش می کنیم سخنرانی نکنید

    • بدون نام

      مگه قرار بود قحطی ام بشه

    • پدرام

      سنگ پای قزوین دیگه روش نمیشه بیاد وسط

    • بدون نام

      خسته نباشید دهن مردم را سرویس کردی وقتی مردم توان خرید ندارند انگار قحطی امده بابا خیلی رو داری

    • مهدی داداشی

      کی بود میگفت وقتی بنزین گرون بشه هیچی گرون نمیشه

    • بدون نام

      آره راست میگه هنوز مردم زنده اند.دقیقا منتظر به فنا رفتن مردم هستند

    • بدون نام

      واقعا وقتی فهم یک ریس جمهور اینه باید فاتح ان کشور وجامعه را خواند شرمت باد با اینگونه حرف زدن وبه خودت افتخار کردن

    • ملایری

      قحطی مدیریت جهادی، مقاومتی عارضه جانسوز ایرانیانی است که تا به حال سراب را به جای اب گوارا انتخاب کرده اند.

    • بدون نام

      یا جل الخالق اینها از اینکه قحطی نشده خوشحالند، ولی نمیدانند که مردم دارن چه زجری میکشند

    • بدون نام

      واقعا خجالت داره که در این عصر حرف از قحطی بزنی اقای روحانی...
      وقحطی هم هست شما خبر نداری مثل گران شدن بنزین اقای روحانی خیلی ها از نداری تن فروشی میکنند این از قحطی نیست؟
      شصت میلیون حقوق نجومی ندارند به نان شب محتاجند قحطی نیست؟

    • بدون نام

      وقتی کسی نتونه بهره از قحطی بدتره

    • meysam

      آقای رئیس جمهور انتظار داری تو قرن 21 قحطی داشته باشیم؟!
      حاشا به غیرتت ...

    • رضوی

      مثل اینکه این بزرگوار تا قحطی و جنگ و شورش بوجود نیاره دلش آروم نمیشه و از پا نمیشینه !!!

    • علیرضا

      خیلی ممنون من از تو متشکرم بجه پرو

    • بدون نام

      خیلی رو داری

    • مهدی

      حالت خوبه آقای روحانی!؟

    • بدون نام

      دشمن مردم غیرازشما کیست؟

    • کامران

      عجله نکن حاج آقا!!اون روزم میرسه دور نیست سال ۱۳۹۹...

    • بدون نام

      وقتی پول نداری بخری یعنی قحطی

    • بدون نام

      دستت درد نکنه خیالم راحت شد

    • بدون نام

      الان این که گفت خبر بود یا تهدید؟ تهدید به قحطی یا خبر از قحطی به زودی؟

    • بدون نام

      خیلی نفهمی
      متاسفانه من به تو رای دادم و حالا پشیمان هستم
      مردم پول ندارن همه چیز گران شده کاش درک می کردید

    • جانم فدای رهبر

      اصلا تو بلد نیستی حرف بزنی..حرف نزن توروخدا

    • محمدی

      برا اونایی که ندارن قحطی

    • بدون نام

      اره. با این همه ثروت ولی داریم مثل سومالی ها زندگی میکنیم. لعنت به شماها

    • بدون نام

      قحطی هم میشه ای شیخ جوجه رو آخر پاییز می شمارند

    • ایرانی

      خدایا کی سال 1400میرسه از دست این ایینه دق راحت بشیم

      پاسخ ها

      • mustafa

        می تونم پایان دورش خیلی خیلی رو نزدیک تر کنیم.

    • بدون نام

      نمیدونم حالیت میشه یا نه .فقط برو

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ پای قزوین لنگ میندازه جلوش

    • بدون نام

      جناب روحانی هیچی نگم بهتره.

    • بدون نام

      اینو برکنار کنید یکاریش کنید وقاحت تا چه حد

    • بدون نام

      مردم راخیلی ازیت کردید.

    • بدون نام

      دست شما درد نکنه زحمت کشیدید خدا رو شکر شما رو داریم قحطی نشه

    • حسین

      خدایا ما چقدر خوشبختیم گرونی و که داشتیم قحطی و کمبود هم داره میاد اخ جوووووون

    • بدون نام

      مرسی اقای روحانی خیلی مردی تو که به فکر این ملتی که قحطی بوجود نیومده .تو اگه واسه سال ۱۴۰۰بیای واسه ریاست جمهوری . بخاطر عدم قحطی .من خودم یکی و نصفی بهت رای میدم

    • بدون نام

      چرت نگو دروغگو...

    • بدون نام

      با این تدبیری که تو و کابینه بی لیاقتت بوجود آوردید چیزی کمتر از قحطی نسیت

    • مجتبی

      اینو نگی چی بگی.خیلی پرویی والا
      مردم زیر بار گرانی دولت بی تدبیر تو کمر راست نکردند تازه میای نمک میپاشی
      والا خوبه نشستید اون بالا همه چی براتون فراهم چه خبر دارید از مردم کشورت.موقع رای جمع کردن خوب در و دهات ها رو بلدید برید و ی مشت مردم ساده رو گول بزنید رای جمع کنید

    • بدون نام

      مسخره

    • مردم

      قعطی هم بزودی میاد داش حسن کلید ساز .عجله نکن وقت داریم.

    • آبی

      خوب خدا رو شکر قحطی نداریم...منت سر ملت میزاره یعنی ملت خدا رو شکر کنید که قحطی واستون نیاوردیم...

    • keyvan

      خسم کردی

    • صداقتم آرزوست

      جناب روحانی . قطحی به مراتب بهتر است از گرانی . میدانید چرا ؟؟؟ وقتی چیزی نیست آدم خیالش راحته که نیست ولی وقتی اطرافیانتان با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومنی جنس وارد میکنن و با ارز ۲۰ هزارتومنی به مردم میفروشن ، قطعا مایه لعن و نفرین از طرف مردم قرار میگیرن . خودتان قضاوت کنید .

    • ۵۵۵۵

      خدایا دیگه فقط خودت بیا جم کن همه رو

    • نوری ریکا

      شنگول گرانی از قحطی بدتره تو قحطی نیست تموم تو گرانی هست نمیشه خرید...

    • بدون نام

      واقعا از نظر پر رو و وقیح بودن رو دست همه بلند شده

    • بدون نام

      پس قرار بوده قحطی هم بشه پس چرا میگین آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

    • بدون نام

      خجالت بکش مردک

    • بدون نام

      باز مثل همیشه چرند گوی

    • بدون نام

      یکی بهش بگه بله قحطی نیومده ولی وقتی پول نداریم بخریم مشکل اصلی هست من دوست دارم مدیر این برنامه اعلام کنن که چطور کسی که ده ماهه حقوق نگرفته چطور خرید کنه

    • بدون نام

      سال ۹۹ میگه قحطی اومده ولی هنوز زنده ایم

    • حسین کاظمی

      اگر روحانی را نداشتیم بیچاره بودیم خدا را شکر که هست وگرنه قحطی بوجود می امد

    • ام

      خخخ .. قحطی هم میشه دور نشده
      تو هرچی بگی بعدش همون میاد سرمون

    • بدون نام

      یا حضرت عباس خدا ب دادمون برسه این دنبال قحطی هست

    • بیکار بی پول

      آقای روحانی
      وقتی من و خانواده من نیاز دارن وکالا را میبینند ولی نمیتونن بخرن با قحطی چه فرقی داره
      قحطی باشه هیچکس نمیتونه تهیه کنه ولی الآن چی
      پس قحطی از گرونی بهتره
      میبینند و نمی

    • امیر

      پس قحطی هم در پیش داریم زیاد طول نمیکشه

    • بدون نام

      خداروشکر که قحطی نشد ولی برای ۸۰%مردم این از قحطی بدتر است چون می بینند ولی توانایی خرید ندارند امیدواریم دولت همچنان به مبارزه علیه گرانی ادامه دهند وما هم برای ریس جمهور محترم ارزوی موفقیت می کنیم

    • بدون نام

      دولتمردان عزیز لطفا تلاش مضاعف بکنید برای ملت اصلا قابل قبول نیست که قحطی نیومده
      لطفا تلاشتونو بکنین تا قحطی هم بیاد
      کم کاری اصلا با مذاق این ملت سازگار نیست

    • بدون نام

      جناب آقای روحانی کسیکه پول خرید مایحتاج خودشو نداشته باشه ولی در مغازه‌ها آن مایحتاج موجود باشه آیا شکم آن شخص با دیدن اجناس سیر میشه آیا همین مصادق قحطی برای آن شخص نیست.احتمالا نفس شما از جای گرم بیرون میآد.

    • .

      خاکستروایساده که قحطی بیاره

    • بدون نام

      تا ۱۴۰۰ وقت زیاده جناب رئیس جمهور نگران نباش

    • بهلول

      باوضع گرونی وقتی نمیتونیم بخریم ینی نیست ک نیست

    • س .

      انشاالله به برکت وجود شما قحطی هم ......

    • سارا

      یا خداااا یعنی میخواد قحطی بیاد

    • وحید

      سال 2020 خیلی خوشحالیم که قحطی زده نیستیم.

      وعده ها و عملها از کجا به چی رسید!!

    • بدون نام

      #روحانی_استعفا

    • پرویز

      خیلی ممنون جناب رییس جمهور والله خیلی رو داری به سنگ پای قزوین گفتی زکی

    • بی نام

      چرا عریزم یه سر به گوشه کنار بزن قحطی هم امده شما خبر ندارین از ما بیچاره فقیرها اطلاع ندارین نه سیر از گرسنه خبر داره نه سواره از پیاده فردا از خواب بیدار شی میفهمی قحطی هم امده

    • احمد

      یعنی واقعأ انتظار دارید همه ی متن این خبر رو بخونیم؟؟؟؟؟ من که فقط تیترش رو خوندم و خندیدم....

    • بدون نام

      تو راست میگی

    • نادر

      حسن آقا ۴۰ ساله مردم در رنج و سختی هستند کوتاه مدت چند سال هست.

    • بدون نام

      واقعا خیلی پوست کلفت هستند.خجالت نمی کشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسن کلید بهترین کاری که میتونی به ملت انجام بدی استعفا هستش بیشتر از این کشور و به ورشکستگی نبر مردم ب بخت شدن از گرونی

    • بدون نام

      با چه رویی این حرف رو میزنید اینه حق مردم ایران به اینکه قحطی نیست باید خوشحال باشن ..جای شرمساریه

    • قاسم

      همین فرمون برید قحطی هم میاد.

    • بدون نام

      متاسفانه ازقدیم گفته اندسیرازگرسنه خبرندارد وسواره ازپیاده ریس نفسشان لزجای گرم بلندمیشود

    • رضا

      خدایا چرا اینا نمی فهمنن که مردم در عذابند. از وقتی خودم را شناختم حسرت همه چی به دلم مونده.همش میگم حتما امسال درست میشه.تا یه خورده میخوایم نفس بکشیم باز یکی میاد و گند میزنه به همه چی.خدایا از همه چی نا امید شدیم کاری نکن از شما هم ناامید بشیم.

    • ر‌وووو

      سنگ پا قزوین...فقط معاوظه با هواپیما ایرباس

    • اُپرا

      مرسی که هستی :))

      چقدر طولانی

    • بدون نام

      تشویقت کنیم حالا؟

    • امیر ترکاشوند

      خدا رو شکر

    • مهدی

      یکی از علائم فریب جامعه این است که ویترین ها پر باشد.به دلیل گرانی .
      اگر قیمت واقعی و ارزان بود که ویترین ها خالی میشد.
      وعده دام میدهند.ویترین قصاب پر گوشت است.لوازم خانگی مغازه ها پر است.خانه خالی فراوان. ماشین در نمایشگاه ها پراست.
      اینها ویترین نبود قحطی است.
      کی میتونه بدون زجر خرید کند.
      مگر فریبکاران.

    • بدون نام

      با همین فرمون برین جلو کار به قحطی ک هیچی....به همنوع خواری هم میرسه

    • صدرا

      خدا از کسانی که این آقا رو آوردن راس کار نگذره
      بدترین دولت تاریخ رو داریم

    • م

      راست میگه.قحطی بود می مردیم.الان زنده اینم.خوبه نمردیم.پس بخاطر گرانی ممنونیم.نکشمون

    • بند انگشتی

      کسی خواست منو بخوره بی زحمت درسته قورت بده

    • سوری

      بزرگواری وقتی پول نداشتی جنس بخری سفره ات خالی باشد قحطی است که بچه ات شکم گرسنه بخوابد

    • بدون نام

      آهان حالا معلوم شد

      حسن روحانی هدفش بردن مملکت به سمت قحطی بودههههه!

    • بدون نام

      به لطف شما اونم به وجود میاد

    • بدون نام

      وقتی قدرت خرید نداریم با قعطی چه فرق میکنه یعنی بریم دزدی ؟!!!

    • بدون نام

      ایشون اگه عاقل بود میفهمید وقتی مردم قدرت خرید ندارن یعنی قحطی

    • عباس فاضلی

      زندگی مردم رانابودکردی ؛ قحطی یعنی چه؟!!!

    • m. r

      بله قحطي پول اومده كالا كه هست

    • بدون نام

      خدا رو شوکر که شما و جهانگیری و نوبخت و نهاوندیان و .....نزاشتین قحطی بیاد بابت این موضوع هر روز سجده شوکر به جای بیارین بازم کمه !!!!! فقط این ملت خیلی ناشوکره و قدر شما رو نمیدونه نمیدونم چرا !!!!!! خخخخخخخخخخخخ

    • سوری گرگان

      باهم باشیم ولی توان و نای حرکت نداشته باشیم چوب عزیزمان کنند تا بلند شویم چه عالیست

    • بدون نام

      برای اقازاده ها قخطی نیست چون همه چیز دارند

      برای مردم عادی همه چیز تمام شده و قخطی خیلی وقت هست شروع شده

    • مهدیار

      نعمت مدیران با لیاقت را فراموش فرمودید!

    • روشن

      این خیلی کمه لطف کن قحطی روهم ارمغان ببار

    • رضا

      خیلی پروهستی جنس هست پول نیست

    • بدون نام

      خدایا به خدا خستم

    • امیر مقدم

      چقدرپررویی تو

    • اهوازی

      چرا قحطی بیاد حسنی جااان شما درامد یک کشور توی جیبت هست از هرجا باشه همچی تهیه میکنی

    • بدون نام

      شانس آوردیم که شما رو داریم و الا از قحطی مشابه قاجار در رنج بودیم ! اگر امثال شما رو نداشتیم ، اگر مسئول نداشتیم، ،....باور کنید ، وضعمون بهتر بود .

    • بدون نام

      کاش دهنتو میبستی فقط

    • مجید

      حیف از جوانی‌مان که در این روزگار به فنا رفت

    • بدون نام

      این متن یه فیلمنامه بود؟؟!!!!

    • بدون نام

      خدا رحم کنه
      یعنی برنامه بعدی ات قحطی ایه

    • بدون نام

      بله کلأ همه چیز خیلی ارزشمند است الا دروغهای شماها که خیلی بی ارزشه!!!!!

    • بی نام

      خیلی هم ممنون! چی می خواستیم، چی شد. یه زمانی می خواستیم جای پای ژاپن بذاریم حال باید خدا رو شکر کنیم که قحطی نیومده

    • بدون نام

      انگار آقای روحانی رئیس جمهور محترم انتظار داشت مانند زمان جنگ جهانی اول و دوم در ایران قحطی بوجود میامد ومردم از گرسنگی میمردن واز این که جلوی این قحطی را گرفته خیلی خوشحاله وخیلی کاردان واز اینکه جلوی اختلاص مدیران ارشد خودش را نمیتونه بگیره دست خودش نیست

    • بدون نام

      ملتو دست ننداز روحانی

    • آرینم

      نخیر. مثل اینکه این اقا منتظر قحطیه. پس همه باهم خداروشکرکنیم که قحطی نیومده. مردناحسابی برای من بیکار. گرونی یعنی قحطی. يعنی دردبی درمان. یعنی غم یعنی غصه. یعنی بدبختی. فلاکت. گرسنگی. سرشکستگی وسرافکندگی پیش زن وبچه. بخدا با بغض ترکیده واشک دارم اینو مینویسم. چون شرمنده شدم شرمنده زنم شرمنده بچم. هیچ میدونی دست درازکردن جلوی مرد ونامرد یعنی چی؟ خدا به راه راست هدایتتون کنه. و وای بحال دولتی که ملتش از فقر به دزدی و... روی بیارن. بخداتمام گناهانی که بواسطه فقر مرتکب میشیم باسم شماها نوشته میشه. وگرنه اون زنی که سرپرست خونوادشه وهیچ راهی بجزتن فروشی نداره آهش دامنتونو میگیره. بترسید از غضب خدا بترسید از آه مظلوم. بترسید بترسید بترسید....

    • بدون نام

      معادن نامحدود ایران از جمله طلا و...سالیانه چند درصد بودجه کشور را تشکیل می دهند؟

    • بهزاد رضائیان

      کامیون ها کی فروش میرسد.نکنه انباربشه

    • بدون نام

      فقط یکی پیدا بشه اجازه نده این اقا حرف بزنه چون روی اعصاب مردم راه میره

    • بدون نام

      ایشالا قحطی هم میاد تا سال آینده

    • بدون نام

      ایکاش میشد یک دور بدونشناخته شدن جنسها را قیمت بگیرید صبح کارگران دور میدانها را ملاقات کنید آمارها از خودی بیارش است ماست فروش نمیشه نخاستم تر شه فکری بکنید کاری شود کارستان

    • الهه

      فقط حرف مفت. حیف وقت.

    • حسین

      یه سر به داروخونه ها بزن ببین چیزی کمیاب نشده باشه.البته شما استاد دروغی اونجا هم بری میگی هیچ کمبودی نداریم

    • بدون نام

      بله آقای روحانی درست میفرمایند، قحطی نیست اما من که بازنشسته هستم و مستاجر میباشم چطور میتوانم لوازم خانگی و خوراک خانواده ام را تهیه کنم ماهانه 3 میلیون حقوق دریافت میکنم

    • بدون نام

      با این لج و لجبازی با دنیا قحطی هم میشه، اندکی صبز!

    • بدون نام

      نه بابا میخاستی قحطی هم بیاد

    • بدون نام

      آقای دکتر،،،،آقای رییس جمهور،،،برادر عزیز ،،یعنی اینم نمیدونی که وقتی پولی نباشه که اجناس،،مایحتاج زندگی را بخریم ،وقتی کاری نداشته باشی وقتی درآمد نداشته باشی که کالا،،جنس ،هرچیزی جنابعالی میگی نتونی تهیه کنی. ،یعنی قحطی ،امروز اگر 100هزار تومان نداشته باشی که یک کیلو گوشت بخری ،وفقط از پشت شیشه نگاه کنی یعنی قحطی صدرصد ،،مگه جایی مجانی چیزی میدن تا بریم اون جنس را بگیرم ،که میگی قحطی نیامده ،،حالا تعبیر جنابعالی از این که میگی قحطی نیامده نمیدانیم چیست

    • بدون نام

      دولت همش دروغ و نیرنگ و فریب

    • بدون نام

      کالاها آنقدر گران شده اند بطوری که سرپرست خانواده ها را در تامین کالاهای مورد نیاز خود و خانواده شان شرمنده کرده است!و بی نهایت اعصاب آنها را خط خطی کرده است!و از همه چیز آنها را دلسرد کرده است!و زندگی را به کام آنها بی نهایت تلخ کرده است!دیگر چی می خواهید از جان این مردم!

    • شملیز

      خدا می‌دونه آدم از خوندن یا شنیدن این مطالبی ک روحانی بیان می‌کنه خجالت میکشه من نمیدونم خودش چرا خجالت نمیکشه

    • محمد فلاحی

      به امید خدا همین فرمون برو جلو به قحطی هم میرسیم

    • حامد

      اگر دولت، این یک و نیم سال را هم بماند،دیگر چیزی از ایران و ایرانی و مردم باقی نمیماند و به جرات میتوانم بگویم که فلاکت (نه فقر) دامن کل جامعه را خواهد گرفت. یک جامعه شناس

    • مردمی

      خدااا کمک کنه

    • بدون نام

      چه مسخره همه چیز رو توجیه میکنید لعنتی ها

    • بدون نام

      اگه تویی! که قحطی هم بوجود میاری. فقط یه کم وقت بیشتری لازم داری.

    • ناشناس

      یه چند سال دیگه جنابعالی سر کار باشی با تدبیر و امیدی که در کارها به خرج میدی قحطی هم به وجود میاد . شما زیاد نگران نباش

    • بدون نام

      تفکر شماها مال 1400سال پیشه!

    • کارگر بدبخت اخراج شده

      کلوخی که ازشما به ما کارگر بیکار خورده هیچ دوره نخورده بودیم شما فقط فکر اورگان دولتی هستی وبس درصورتی که ما زاغه نشینها انقلاب کردیم.نه سرمایه دارهاالبته.به همشون نمیگیم جسارت نشه

    • رضا ک

      با این فرمون اونم میشه عجله نکن

    • مردمی که هیچ وقت بیدار نشود

      قدرت خرید نیست یعنی قحطی

    • مصطفی

      اره داداش مرسی که زنده ایم

    • بدون نام

      آقای روحانی میگه قحطی به وجود نیامد ...شما ایران رو با یک کشور آفریقایی اشتباه گرفتی .. کشور ما روی نفت خوابیده یعنی الان باید 80میلیون ایرانی توی رفاه کامل زندگی کنن ....

    • بدون نام

      مرسی که نذاشتی قحطی ‌شه

    • حسین معصومی

      ماهم میدونیم قحطی نیس ولی لطف کن پول گرونی رو بده ..ماهی صدها میلیون حقوقته نفست جای گرم درمیاد

    • بدون نام

      به خدا از دست دروغگوئی هاتون مردم خسته شدند

    • ساراازاصفهان

      نگران نباش اینطور ک تو و رفیقات پیش میرین قحطی هم میاد

    • افشین

      آقای روحانی بعد از اینهمه وعده الکی حال باید منتظر قحطی باشیم

    • مجتبی

      پروژه بعدی دولت معلوم شد.ایجاد قحطی در کشور...

    • alireza

      شما اصلا نباش بلطف دولت شما قحطی هم میاد

    • بدون نام

      ایشون اصلا فکر میکنه و حرف میزنه!!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای روحانی کسی که بیکارست و اگر هم کاری داشته باشه با این حقوقهای کم چه بکنه شما چرا منت سر مردم می گذارید...کوپن چه صیغه ای.اون زمان جنگ بود ولی حالا چی لطفا دو پهلو سخن نگید

    • طاها

      روحانی دروغگوی 1000 چهره بی عرضه

    • بدون نام

      اوه اوه توقع قحطی هم داره. خب این همه با دنیا درنیفتید

    • بدون نام

      مثل این آدم ده سال هیچی‌نخوره با دیدن چیزی شکمش سیر بشه هههههههههه

    • بدون نام

      خخخخخخخ قحطی رو معنا کن لطفا

    • بدون نام

      ازکجا میاری

    • بدون نام

      وقتی نتونیم بخریم با قحطی چه فرقی داره؟

    • بدون نام

      بفرملیید آقای رئیس جمهور قحطی هم بیاد.قرارمون باجناب عالی این نبود شما باکلید واردشدید.

    • کریم کچل

      عجب سنگ پایی

    • Sri

      اره تا وقتی شماها میتونین بخرین قحطی نیست

    • ایران زیبا

      بامملکت داری شماهابعیدنیس

    • بدون نام

      فقط قحطی مونده انجام دهید.

    • Hashem

      اخه انقدر گرونه که نمیشه بخری برا همین زیاده
      خودتی

    • امید طلاوری

      اشتباه کردم بهت رعی دادم

    • ع،ر

      خیلی،دیرنیست.یاقحطی،میادیااونقدر،گرانی،،که.دیگه.نمیتونیم.بخریم.

    • امید طلاوری

      اشتباه کردیم

    • بدون نام

      مطمئن باشید با درایت شما به قحطی هم می رسیم .

    • دانیال خوشبخت

      بهترین کاری که میتونست برای. مردم. انجام. بده. استعفا بده!!!

    • دانیال خوشبخت

      بهترین کاری که میتونست برای. مردم. انجام. بده. استعفا بده!!!

    • م.م

      قحطی پول که هست

    • بدون نام

      نه بزار قطع هم بیاد وقتی جنس گرونه چه فرق با قحطی هست اینجوری که بدتره یک عده میبینی میخورن مبپوشن خوش گذرانی میکنن یک عده هم نگاه مبکنن حسرت میخورن یا از گرسنگی میمیرن

    • میثم

      هر هر هر خندیدیم
      پرزیدنت

    • بدون نام

      بازهم دروغ بازهم حرفهای تکراری و بدردنخور. بازهم حرفهای اعصاب خراب کن و چرت وپرتهای روحانی.

    • بدون نام

      اصلا نگران نباشیدبه قحطی هم میرسیم.

    • بدون نام

      خداوکیلی روحانی بایدحیاکنی،ملت ومملکتُ رهاکنی. دست بردار از حرفهایی که پشیزی ارزش نداره.

    • ناشناس

      روحانی مثل یک بیسواد حرف میزند کالا باشد ولی قدرت خریدن نباشد باز همان قحطی است برای قشر فقیر بله واسه راندخوران واختلاسگران قحطی نشده

    • بی نام

      خوب می توانید مردم را با چند کلمه حرف خر کنید

    • بدون نام

      یعنی باید منتظر قحطی هم باشیم آقای حقوقدان؟

    • بدون نام

      علی برکت الله با وجود مسئولینی مثل شما به قحطی وریشه خواری وگیاه خواری وحشره خواری هم خواهیم رسبد.هی بگید امریکا غلطی نمیتونه بکنه

    • نظامزاده قائم شهر

      حرافات بدرد خندیدن هم نمی خوره؟

    • ذبیح

      بعععععععله

    • بدون نام

      برای دور زدن بی عرضگیشون چه چیزها که نمیگن

    • بدون نام

      تو دیگه خیلی پرویی

    • بدون نام

      سق سیاه ،،، حالا قحطی هم میاد

      پاسخ ها

      • سوری

        علی برکت الله

    • بدون نام

      واویلا این دنبال قحطی میگرده،چقد تفاوته بین صحبتاشون قبل و بعد از انتخابات

    • ایرانی

      صد رحمت به احمدی‌نژاد

    • بدون نام

      واقعا چی بگم ...

    • سیادت

      تورم وگرانی نوعی قحطی است،وشما ناتوان هابزودی قحطی میارید

    • بدون نام

      باهوش وقتی ما جرات پرسیدن قیمت هاروهم نداریم جه فرقی میکنه،کجادرس خوندی؟

    • قربانعلی اکبری

      به نظرمن هنوزبیست سال مانده تا ۱۴۰۰

    • بدون نام

      نه بیایین قحطی هم بندازبن. هرچند ابایی ندارین...

    • بدون نام

      تا زمانیکه تو رییس جمهور باشی قحطی هم بوجود میاد ما چقدر بد بختیم که به تو رای دادیم ...

    • mahdi

      دوستت ندارم

    • سارا..

      قحطیم بزاربرای اجرای برنامه ی بعدیت

    • بدون نام

      جوانها را ناامید از زندگی کردی ....

    • خدا

      قحطی هم میاری !!! تو بلدی!!! ...

    • بدون نام

      قحطی به چی میگی تو کوچه اشغال میذاری صد تا زن ومرد وبچه دورش جمع میشن ....

    • افشار

      آفرین به رئیس جمهوری که مردم از قحطی یا قطعی نجات داد

    • بدون نام

      چرا حاضريد يك كشور و ملتش و بخاطر منافع خودتون نابود كنيد

    • بدون نام

      اون چيزهاي كه قول داده بودي نياد همگي اومد به بركت سر شماها قحطي و جنگ و نكبتم مياد

    • بدون نام

      نداشتن توان خرید یعنی قحطی این بفهمین مردم گرفتارن به خدا

    • بدون نام

      نکنه پیش خودتون گمان کردید مردم حرف ها و قولهای شما رو باور کردند .

    • بدون نام

      وقتي توان خريد نباشد ؛بودن يا نبودن كالاچه فرقي مي كند

    • امامی

      بااین دولت قحطی هم میاد نگران نباش

    • بدون نام

      باوجود تو تا چند ماه دیگه قحطی هم میاد

    • بدون نام

      مثل اینکه یکی از راه های امید دادن اقای روحانی اینه که....
      بدی های خودتو با یه چیزی بدتر مقایسه کنی....
      بعد بگی اوفییییییش ما چقدر خوشبختیم...!!!!!

    • بدون نام

      قحطی هم میاد صبر کن

    • بدون نام

      نگران نباش ، قحطی سال ۹۹ هم میاد !
      اونوقت خواهی گفت : درسته که قحطی داریم ولی هنوز زنده ایم !

    • بی نام

      آقای رییس جمهور محترم خوبه که حداقل اعتراف کردید که کالاها گران شده، قدرت خرید مردم کم شد بهتره به سبد خرید مردم یه نگاه کنید آن وقت می بینید که واقعا قحطی آمده!!!!!!!

    • خدا

      پس مرحله بعدی کلید خورد!!!قحطی!!!که ایشون می فرمایند قحطی اومده کسی که نمرده!!! مرحله آخر هم سال 1400 شده ،کم کم جنازه ها کنار خیابون ها افتاده ،ایشون می فرمایند یه عده ای طاقت شون کم بود ،همه که هنوز نمردن!!! وا ویلا از این جماعت

    • عباس سعدی

      پس هنوز ملت جا داره تا به قحطی برسه

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن؟!این ادم حالا دیگه باروح وروان این مردم بازی میکند.

    • بدون نام

      من یک کارگرشرکتی تامین اجتماعی ام برام دلیل رد معیشتی رو دریافت حقوق ماهانه ۳۲۰۰۰۰۰۰میلیون تومان زده اند ودریافت سالانه ۶۰۰۰۰۰۰۰۰تومان حتمابه اسم مابدختها حساب خودشان رو پر میکنند (ای خدا) اینها چه کار میکنند

    • كارگر

      به يمن و بركت نداشته شما هر نوع بلاي موجو در جهان گريبان كشور و ملت و ميگيره .

    • بسیجی مخلص

      آقای ریس جمهور دلشان می‌خواهد قعطی بیاد حالا هم طبقه کم درامد در قعطی هستند وقتی پول ندارد نان بخرد یعنی قعطی

    • بدون نام

      خوب آقا به دستور کدخدا این یکسال مونده قحطی را هم ایجاد کنید بعد بروید تا کار را تمام کنید،!!!!!!!!!!!!!

    • رامین

      واقعا رئیس جمهور ایران توقع داره تو ایران قحطی بشه؟؟؟ فاجعه اس...

    • بدون نام

      هر چی میگه نمیشه اتفاق می افته . بعد از گرانی بنزین همش میگفت با رصد بازار نمیگذاریم چیزی گران شود و همه چیز گران شد . قحطی هم تو راهه . واقعا درشو گل بگیر .

    • بدون نام

      شما از حمایت معیشتیتون عده ای از بازنشستگان را با این وضیعت اقتصادی محروم کردید حالا چه انتظاری دارین ؟گرانی از یک طرق تحریم هم از طرف دیگر

    • رضا شکری

      امروز رفتم خرید مغازه دار گفت روغن ۱۰درصد گرون شده ،دیگه تورم روزانه داریم خدا به داد برسه

    • بدون نام

      وقتی کسی نتواند بخرد با قحطی فرقی میکنه ؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      اتفاقا چون گرونه مردم توان خرید ندارند قطعی نیامده والله تا بحال امده بود حسن

    • بدون نام

      قرار بود بنزین گرون بشه هیچ کالایی هم گرون نشه ، پس چی شد کلید زنگ زده

    • ملت

      پس منتظر قحطی هم هستن عجب آقایون و دولت دلسوزی داریم

    • بدون نام

      علی برکت اله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی،خدانابودت کنه که ملت رو بیچاره کردی،کاش میمردی.وای به حالت در روز قیامت،چه جواب میدی؟خودت اشرافی زندگی می‌کنی وخبر از بیچاره‌ها نداری.

    • بدون نام

      من ازرییس جمهور کشورم این انتظار, رانداشتم میوه گوشت هست درست. من بازنشسته که قدرت خرید انها را ندارم قعطی است کاش نبود برای هیچکس نبود این جمله رییس جمهورم راکجای دلم بکذارم خودم رای دادم

    • ا

      جمعه که از خواب بلند شدی می فهمی قحطی اومده .

    • بدون نام

      اینو چرا استیضاح نمیکنن؟؟؟؟؟

    • ماشالله

      الحمدولله، زیر ساخت قحطی هم اماده شد بزودی امکانات سخت افزاری قحطی فراهم میشود، اصلا جای نگرانی نیست،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج