جاباما
۹۴۵۸۰۸
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

پیام مراجع تقلید به مناسبت شهادت حاج‌ قاسم

مراجع تقلید و نهادهای حوزوی با صدور پیام‌های جداگانه شهادت سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

ایلنا: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: نام او در تاریخ اسلام و جهان باقی خواهند ماند.

در پیام آیت الله مکارم شیراز ی آمده است: شهادت بسیار دردناک سردار بزرگ اسلام و فرمانده بی نظیر و شجاع همه را تکان داد. او مردی بزرگ و کم نظیر و بسیار آگاه بود که نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ ، باقی خواهد ماند و راهش پر رهرو. جنایتکاران آمریکا با این عمل وحشیانه قبر خود را کندند و انتقام شدیدی در انتظار آنهاست. اینجانب این ضایعه بسیار اسف انگیز و شهادت دوستان او به ویژه سردار ابو مهدی المهندس را به همه رهروان حق و تمام رزمندگان اسلام و آزادی خواهان جهان و علاقه مندان او در سراسر دنیا و نیز به بیت شریف آنها تبریک و تسلیت عرض می کنم و یقین دارم که علاقه مندان به او ،راه او را با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهند داد.

آیت الله نوری همدانی نیز تاکید کرد: دشمن بداند امروز میلیون ها عاشق شهادت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است :بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند "شهادت هنر مردان خداست". امروز دشمان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت الله جوادی آملی نیز تاکید کرده است : شهادت ابر مجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام، سردار بزرگ جناب قاسم سلیمانى (قدس سره) قلوب آزاد مردان مبارز را جریحه دار و عواطف راد مردان مجاهد را متالّم کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این سانحه سنگین و رخداد تلخ را به حضرت بقیة الله الأعظم ( ارواح من سواه فداه) و امت بزرگوار اسلام تسلیت و حشر آن شهید رحیل را با شهداى صدر اسلام و همرزمان وى از خداى سبحان مسئلت کرده، انتقام الهى یقیناً به حیات قاتلان بشریت خاتمه خواهد داد.

آیت الله علوی گرگانی نیز با صدور پیامی با تسلیت این ضایعه اسف بار آمده است: باردیگر چنگال ددمنشانه استقلال و امنیت منطقه و استکبار جهانی یکی از خوبان و یاران این انقلاب را از میان ما برچید و به ملکوت اعلی برد.

شهادت مرحوم حاج قاسم سلیمانی که در راه اعتلای عزت ملتهای منطقه و دور کردن دستان خونخوار استکبار از منابع ملی کشورها و تسلط اجانب و ایادی مستکبرین بر این کشورها زحمات فراوانی را کشید موجب تاثر فراوان اینجانب گردید.

ایشان با کمک بسیج مردمی عراق و سوریه توانستند شر داعش را ازبین برده و ضربه هولناکی به نقشه های دشمنان مستکبر و ایادی آنها وارد کنند ، همیشه مورد نفرت دشمنان بوده و آخرالامر به دست آنها به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت و همنشینی با مولای شهید خود اباعبدالله الحسین علیه الحسین بودند نائل گردند.

شکی نیست که جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمی‌توانند فرار کنند و روزی دست انتقام دامن آنها را خواهئد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • M_A_Z

      امریکا کثیف ترین کشور جهانه بی شخصیت بی اصالت ترین کشور جهانه حتی نباید یک لحظه به انها تعتماد کرد واسه بعضی دلت مردا متاسفم که بازم دنبال دست دان با امریکان واستون متاسفم روتون میشه دیگه دنبال امریکارو بگیرید با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی یادو خاطرش همیشه زنده گرامی

    • بدون نام

      چرا فتوای جهاد نمی دهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج