۹۴۶۵۲۳
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

آغاز مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی

مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی در تالار وحدت با حضور جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان، مردم و خانواده آن مرحوم آغاز شد.

آغاز مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی

در ابتدا فاطمه معتمد آریا گفت : او زنی شریف ، خوش صدا و خوش سیما بود و از همه دوستانش که همیشه همراهش بودند و در این مراسم حضور دارند ، قدردانی می کنم.

او افزود : از همه افرادی که در برپایی این مراسم مار را یاری کردند سپاسگزاری می کنم.

کامران قدکچیان بیان کرد : ریاحی ۷۰ سال محرم خانه ما و عضو خانواده ما بود. آدم ها یک نوع به دنیا می آیند اما یک شکل از دنیا نمی روند. اعمال ما در این دنیا توشه ما خواهد بود. یاد او همیشه در قلب ما می ماند.

او افزود :اولین بانویی بودند که روی صحنه تئاتر رفتند و به سینما پا گذاشتند؛ یکی از افتخارات من است که عضوی از خانواده ایشان شدم او خاله من است و به این جریان می بالم.

محمد متوسلانی گفت :متاسفم برای بانوی بزرگی مانند ریاحی که چنین مراسم مختصری گرفته شده است و البته از کسانی که آمدند تشکر می کنم.

این بازیگر عنوان کرد : ریاحی در تئاتر و سینما اثر گذار و الگوی اخلاقی بود. متاسفانه رسانه ها کمتر به این درگذشت پرداختند.امیدوارم با هم مهربان تر و صمیمی تر باشیم.

او افزود : در مورد ریاحی باید به لحاظ تصویری و مکتوب بهتر و بیشتر پرداخته شود چون واقعا بی حاشیه و با جدیت کار کرد و همیشه انرژی مثبت می داد.امیدوارم اجر همه کسانی که برای این مرز و بوم زحمت کشیدند ضایع نشود.

کامران ملکی گفت : علی نصیریان ، برخی از شورای مرکزی بازیگران ، بازیگران تئاتر و ... که نتوانستند تشریف بیاورند یا پیام دادند و یا در بهشت زهرا خواهند آمد.

ایرج راد گفت : او در همه عرصه های نمایشی، تلاش فراوانی کرد و به عنوان زنی شایسته و توانمند و ماندگار در هنر این مملکت ، حق بزرگی گردن همه دارند و هر کسی کار هنری می کند باید سپاسگذار این بانو باشند چون راهی حرفه ای و سخت را برای نسل های خود و پس از خود ، صاف کرد.

او افزود : ریاحی با کارهای ارجمندی که انجام داده همیشه خواهد ماند و جایگاه ویژه ای دارد. هر کسی با او آشنایی دارد فراموشش نمی کند و جوان ها هم باید قدردان این بزرگان باشند.

راد ادامه داد : ما مانند خانم ریاحی زیاد نداریم پس باید قدردانشان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج