۹۴۶۶۶۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سامانه بارشی جدید در راه است

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی تازه وارد کشور می‌شود و نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خبرگزاری فارس: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: سامانه بارشی که در کشور فعال است، امروز در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی سبب بارش باران شده است.

وی ادامه داد: امروز همچنین در خراسان رضوی،‌ خراسان شمالی، شرق مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و همچنین استان گلستان بارش باران ادامه دارد که در مناطق کوهستانی بارش به صورت برف است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز همچنین بارش پراکنده در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات زاگرس مرکزی داریم.

ضیائیان افزود: فردا در استان‌های سیستان و بلوچستان همچنین شرق هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود همچنین تا ظهر دوشنبه در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بارش پراکنده داریم.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام داریم که این منجر به تشکیل غبار در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

ضیائیان افزود: از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود و نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد که موجب می‌شود در استان‌های غربی کشور، شمال غرب،‌جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران داشته باشیم.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنج‌شنبه باران در نیمه غربی کشور و در بعدازظهر در نیمه شرقی کشور غیر از استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود، همچنین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان تهران صاف است و چهارشنبه شب و صبح پنج‌شنبه آ‌سمان تهران ابری و بارانی است، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب ۱۰ درجه و‌۲ درجه زیر صفر خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ‌در تشریح وضعیت جوی شهرهای کرمان و قم نیز اظهار داشت: آسمان قم و کرمان روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه صاف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج