۹۴۶۸۳۱
۲۶ نظر
۵۰۲۰
۲۶ نظر
۵۰۲۰
پ

مسافرکش قلابی و آزار و اذیت ۳ زن

سه شاکی این متهم در پاییز شکایتی را علیه این مرد مطرح کردند و خواستار بازداشتش شدند. آن‌ها گفتند متهم به‌جز اینکه اموالشان را سرقت کرده، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

شرق: مرد جوانی که متهم است سه زن را ربوده و مورد آزار قرار داده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران بازجویی شد که مدعی است در پی انتقام از دختر موردعلاقه‌اش دست به این کار زده است.

سه شاکی این متهم در پاییز شکایتی را علیه این مرد مطرح کردند و خواستار بازداشتش شدند. آن‌ها گفتند متهم به‌جز اینکه اموالشان را سرقت کرده، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

اولین شکایت را زنی میان‌سال به مأموران پلیس ارائه داد. این زن گفت: مردی در جاده شهریار من را به‌عنوان مسافر سوار ماشین کرد و بعد از طی مسیری اموالم را به سرقت برد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

بعد از شکایت این زن، قربانی دیگری به پلیس مراجعه کرد و گفت: مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دو، مشخصات یک خودروی پژو ۴۰۵ دودی‌رنگ را به مأموران دادند. تا اینکه مأموران در سومین شکایت اطلاعات بیشتری از متهم به دست آوردند. در سومین شکایت، زن جوانی به مأموران گزارش داد که از سوی راننده یک پژو مورد حمله قرار گرفته است. این زن گفت: به او تجاوز نشده است و مقاومت‌هایش باعث شده مردم به کمکش بیایند.

با مشخصاتی که این زن از شماره پلاک متهم و سایر مشخصات داد، گشت پلیس در سراسر کشور موظف به بررسی موضوع شد تا اینکه چند روز قبل مأموران کلانتری آزادی حین گشت‌زنی به یک پژو مشکوک شدند و دستور ایست دادند، اما راننده پژو نایستاد و فرار کرد.

بعد از چنددقیقه تعقیب‌وگریز مأموران موفق شدند او را متوقف کنند و با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد این همان ماشینی است که پلیس از مدت‌ها قبل به دنبال راننده آن بوده. با بازداشت متهم و اعتراف اولیه او، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته جلسه بازجویی متهم در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. دو شاکی پرونده که در دادگاه حاضر شده بودند، جزئیاتی را ارائه دادند.

یکی از شکات جزئیاتی را از آنچه اتفاق افتاده بود به خبرنگار ما توضیح داد و گفت: اواسط آذرماه بود که این اتفاق افتاد. من می‌خواستم برای انجام یک‌سری کار اداری از شهریار به تهران بیایم. منتظر تاکسی بودم. یک راننده پژو ایستاده بود و دنبال مسافر می‌گشت. به من گفت: سوار شو، گفتم منتظر تاکسی هستم و فقط سوار تاکسی می‌شوم. گفت: من هم تاکسی هستم و آرم تاکسی‌رانی را به من نشان داد.

من هم سوار شدم. اول روی صندلی عقب نشستم، بعد گفت: روی صندلی جلو بنشین، عقب آقا سوار می‌شود اذیت می‌شوی، من هم قبول کردم و روی صندلی جلو نشستم. سه مسافر مرد هم سوار کرد و حرکت کردیم. گفتم می‌خواهم به سمت سهروردی بروم، مسیر شما می‌خورد، جواب داد او هم مسیرش سهروردی است. زن جوان در ادامه گفت: در راه وقتی بقیه مسافران پیاده شدند، او یک‌باره به سمت من حمله‌ور شد. من از رفتارش تعجب کردم و از او خواستم ماشین را نگه دارد. توجهی نکرد.

دستش را روی گلویم گذاشت و فشار داد. من را از روی صندلی بلند کرد. داشتم خفه می‌شدم. وقتی رهایم کرد، دستم را به سمت دستگیره ماشین بردم تا در را باز کنم. دیدم ماشین دستگیره ندارد.

عصبانی شد، خواست وادارم کند با او رابطه داشته باشم. مقاومت کردم. ماشین را جایی متوقف کرده بود. شیشه‌های ماشین دودی بود و کسی من را از بیرون نمی‌دید. یک‌دفعه یک ماشین پراید توقف کرد تا مسافر پیاده کند و مردی پیاده شد.

این زن ادامه داد: همین‌طور که داشتم تقلا می‌کردم، با انگشترم چند ضربه به شیشه زدم تا شاید مردم صدا را بشنوند و به کمکم بیایند. یک‌دفعه شیشه ماشین شکست. من چند ضربه دیگر زدم و بعد با پایم شیشه را هل دادم. راننده سعی می‌کرد من را بگیرد و داخل ماشین نگه دارد، اما نتوانست.

مردی که از ماشین دیگری پیاده شده بود به کمک من آمد. وقتی پرسید چه شده، راننده به او گفت: دعوا خانوادگی است. راننده پراید هم راه او را بست، اما من گفتم دروغ می‌گوید. وقتی متهم دید همه فهمیده‌اند، خیلی سریع از شلوغی استفاده و فرار کرد. مردم شماره پلاک را برداشته بودند.

وقتی که با همسرم به کلانتری رفتیم و من همه‌چیز را تعریف کردم، مأموران متوجه شدند چند شکایت مشابه مطرح شده است. پای من در این حادثه به‌شدت مجروح شد و ۳۰ بخیه خورد و مدت‌ها طول کشید تا خوب شود. بعد که متهم دستگیر شد، ما را برای شناسایی خواستند.

شاکی دیگر پرونده نیز گفت: من هم به‌عنوان مسافر سوار ماشین شدم. متهم وقتی که مسافران دیگرش را پیاده کرد، به من تعرض و پول‌هایم را سرقت کرد و تهدید کرد که من را می‌کشد و جسدم را به داخل چاهی در چیتگر می‌اندازد.

بنا بر این گزارش، مأموران پلیس بعد از دستگیری متهم متوجه شدند آرم تاکسی‌رانی روی ماشین متهم جعلی است و او برای فریب مسافران زن این کار را کرده. همچنین مشخص شد متهم در نقاط مختلف تهران رفت‌وآمد داشته و این فرضیه که احتمالا زنان بیشتری را قربانی کرده باشد در حال بررسی است.

در همین حال متهم در بازجویی‌های اولیه گفت: به دختری علاقه داشته و خیانت آن دختر باعث شده دست به این کار بزند. او گفت: از وقتی آن دختر من را ترک کرد، دیگر نتوانستم به کسی اعتماد کنم و تصمیم گرفتم از زن‌ها انتقام بگیرم، به همین خاطر دست به این کار زدم.

بنا بر این گزارش، این پرونده اکنون برای بررسی در اختیار قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرگ

      باید این رو آتیش بزنند.

    • بدون نام

      خیر نبینی ، این بهانه ها قدیمی شده واسه تجاوز

    • بدون نام

      ... اعدام کنید خانوم های محترم سوار ماشین شیشه دودی نشید این هزار بار اخه چرا نمخایین ادم بشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی به شیشه دودی نداره

      • بدون نام

        شما وقتی تشنت میشه هیچ آبی هم نیست مجبور میشی دست به هر کاری بزنی

      • بدون نام

        11:01
        اگر شما تشنه باشی و احتمال 50_50سمی بودن آب باشه حتما آب رو نمیخورید.
        به نظرم اگر همه از تاکسی استفاده کنیم راننده تاکسی ها دیگه سرویس قبول نمیکنن و فقط مسافر جابجا کنن و دیگه نیاز نباشه مردم از مسافربر شخصی استفاده کنن.مسئله رو باید دوطرفه دید. اول باید کار ایجاد بشه کارگر خودش میاد.

    • داریوش

      این فرد باید اعدام‌شود و واقعا زنان بیشتری را مورد تعرض قرار داده که به احتمالا ا ترس ابروی خودشان شکایتی نکرده اند این انگل را اعدام کنید

    • رحیمی

      قوه قضائیه برای برقررای آرامش درجامعه فقط سزای این افرادمتجاوزاعدام است

    • بی نام

      فقط اعدام ......

    • بدون نام

      گنه کرد در بلخ اهنگری...به شوشتر زدن گردن مسگری...نامزد تو چه ربطی به زنهای بیگناه دیگه داره خوب

    • بدون نام

      وحشی آمازونی

    • جواد

      هرکه به دختر مورد علاقش نرسید باید بقیه رو مورد ازار و اذیت قرار بده .با عقل جور در نمیاد .اینطور افراد مشکل انسانیت و روانی بودن دارن.لعنت به پدر و مادرش که اینطور تربیتش کردن.

    • بدون نام

      چگونه به دیگران اعتماد کنیم وقتیکه آرم تاکسی رابرای سوءاستفاده بکارمیبرندواین احمق دیوانه برای انتقام از دختری به زنان دیگرهم رحم نمکندسزای اورنگ است

      پاسخ ها

      • اتش سودا نیما

        خوب باید اعدامش کنند تا درس بشه برای بقیه

      • بدون نام

        آرم تاکسی رو تو خیابون میفروشن.اینها همه حرف ه.فقط خود تاکسی قابل اعتماد.

    • بدون نام

      فقط اعدام حق این آشغال هاست

    • بدون نام

      به به .چه دلیل خوب و قانع کننده ای به محکمه اعلاک کرده

    • بدون نام

      اعدام

    • بدون نام

      اگر به همه خانم ها مشکوک شده خوب اول باید مادر و خواهر خودش را می کشت ضمنا تقصیر خود خانم هاست سوار هر ماشینی اون شیشه دودی می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مقصر هستند جز خود طرف

    • حمید.

      چون ان دختر موردعلاقه توراترک کرده باید اززنان دیگر انتقام میگرفتی .....اگرمن قاضی باشم حکم این آدمها رو اعدام میدونم.

    • بدون نام

      چه ...
      اعدامش کنید

    • بدون نام

      این جانور کثیف باید اعدام بشه. تادر عبرتی برای سایرین بشه تا دیگه امثال او ناموس مردم را بی آبرو نکنه

    • بدون نام

      چنین افرادی را بدون محاکمه تکه تکه کنید تا آشغالهایی مثل این کثافت جرات نکنن دست به ناموس مردم بزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط یک راهی وجود دارد سنگ سار به دست خانمها

      • بدون نام

        فقط یک راهی وجود دارد سنگ سار به دست خانمها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج