adexo3
۹۴۷۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان آغاز فروش بليت اتوبوس‌ های بین شهری

در آستانه نوروز ۹۳ و آغاز سفرهاي نوروزي، پيش‌فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌‌هاي بين‌ شهري از ۱۱ اسفند امسال و پيش‌ فروش حضوري بليت اتوبوس در سراسر كشور به طور همزمان از ۱۸ اسفندماه آغاز مي‌شود.

خبرگزاری مهر: در آستانه نوروز ۹۳ و آغاز سفرهاي نوروزي، پيش‌فروش اينترنتي بليت اتوبوس‌‌هاي بين‌ شهري از ۱۱ اسفند امسال و پيش‌ فروش حضوري بليت اتوبوس در سراسر كشور به طور همزمان از ۱۸ اسفندماه آغاز مي‌شود.

محسن حاجي‌اسماعيلي با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان مي‌توانند براي خريد بليت اينترنتي به نشاني www.mosaferyar.ir و يا www.payaneh.ir و همچنين ساير سايت‌هاي ‌استاني و سايت‌هاي اختصاصي شركت‌هاي حمل و نقل مسافر مراجعه كنند.

مديركل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: پيش‌فروش حضوري بليت در محل پايانه‌هاي عمومي مسافر و همچنين دفاتر مركزي و دفتر فروش بليت شركتهاي مسافربري تعدادي از دفاتر متمركز در سطح شهر صورت مي‌گيرد و نظارت بر نحوه عملكرد آنها توسط بازرسان ادارات كل استاني انجام مي‌شود.

وي با اعلام اين كه ۱۱۰۰ دفتر در پايانه‌ها و مراكز شهري خدمات سفرهاي نوروزي را به مسافران ارايه مي‌دهند، افزود: با توجه به هماهنگي‌هاي به عمل آمده در زمينه به‌كارگيري حداكثر ظرفيت ناوگان تحت پوشش شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربري، تعداد ۱۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس كه غالبا از نوع VIP و ويژ هستند، ۳۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه ميني‌بوس و ۳۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه سواري كرايه به منظور جابه‌جايي مسافران نوروزي تأمين و تجهيز شده‌اند.

حاجي‌اسماعيلي طرح جابه‌جايي مسافران نوروزي را از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردين ماه سال ۹۳ اعلام كرد و افزود: طرح ارتقاي ايمني سفرهاي نوروزي مشتمل بر تمهيدات لازم در جهت سرويس‌دهي مناسب و مطلوب به هم‌وطنان عزيز از سوي اين سازمان تهيه و جهت اجرا به كليه ادارات حمل و نقل و پايانه‌هاي سراسر كشور ابلاغ شد و اميد است با همكاري ساير سازمانهاي خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، امر جابه‌جايي روان و ايمن مسافران در ايام نوروز فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج