اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۸۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مرگ دو جوان در میان شعله‌ های آتش پراید

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

علی اصغر مختاری اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۰ محور تربت‌جام ـ فریمان بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین که از روستای خیرآباد بالاجام به سمت تربت‌جام در حال حرکت بوده در حین سبقت از یک دستگاه خودروی کامیون ۱۰ چرخ از پهلو با آن برخورد کرده و دچار آتش‌سوزی می‌شود.

وی افزود: بر اثر این حادثه دلخراش راننده خودرو، زنی به نام لیلی ۳۵ ساله و برادرش حسین ۴۴ ساله در میان شعله‌های آتش سوختند و دیگر سرنشین‌ خودرو به نام اسماعیل ۳۵ ساله که همسر راننده بود نیز به شدت مجروح که به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت‌جام با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل آتش‌نشانی، آتش مهار و اجساد برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رحمتشون کنه

    • احسان

      چ وحشتناک خدا،،قربونت برم خدا تو ک میخوای بکشی حداقل یکم رحم داشته باش اخه زنده زنده بری وسط اتیش اینم شد مردن؟؟؟ مسئولین تو رو خدا شما ی فکری واسه این ماشینا بکنید ک موقع تصادف اتیش نگیرن حداقل،،بابا فکر کنید عزیزان خودتون تو اون ماشین هستن ایا حاضرید شاهد جزغاله شدن اونا باشید؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج