۹۵۱۵۳۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جاسوسی نماینده سابق اروپا در سئول برای چین

نماینده سابق اتحادیه اروپا در کره‌جنوبی متهم به جاسوسی برای چین شده است اگر چه وی این اتهامات را کاملا رد کرده است.

خبرگزاری فارس: دیپلمات سابق آلمانی که به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در کره‌جنوبی فعالیت می‌کرد به اتهام جاسوسی برای چین از سئول فراخوانده شد.

دادستانی آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که درحال بازجویی از سه نفر به اتهام جاسوسی است. این سه مظنون متهم هستند که برای چین جاسوسی می‌کردند. یکی از این افراد نماینده سابق اتحادیه اروپا در کره‌جنوبی بوده است.

این پرونده باعث ایجاد شوک در بروکسل شده و نگرانی‌ها درباره جاسوسی چین و توانایی اتحادیه اروپا برای محافظت از اطلاعات حساس را افزایش داده است.

مقامات نزدیک به این پرونده جزئیات کلیدی این تحقیق از جمله مشخصات این دیپلمات سابق را تایید کرده‌اند، اما مقامات آلمان هنوز نام وی را اعلام نکرده و تا کنون کسی را نیز در این رابطه دستگیر نکرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، این دیپلمات سابق نیز به طور کامل تمامی اتهامات علیه خود را رد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ج

      په نه په، طرف به این راحتی میاد میگه من جاسوسم،پلیس بیا منو دستگیرکن؟

    • ایرانی

      چه کثافتیه روابط حاکم بر دولتها و حکومتها ... اینده نشان خواهد داد که به هیچ تمزکز و مرکزیتی تحت لوای مرزهای قراردادی و ساختگی و عقاید کهنه جاری در بیرون و درون انسانها نیست ... اینده بما نشان میدهد که تمام خبط و جنایات و اتلاف منابع و لهیدن طبیعت ناشی از بندهای تنیده شده انسان بپای خودو نگرش مسموم او بنام خاک و مرز و نزاد و باورهای ساختگی دیگر است !!!  پس نیاز به هیچ ارتش و مسابقه و حکومت طبقات فرا و فرو نیز نیست ... ازادی درونی و بیرونی بدیهیت طبع ادمی‌ست که زیر چکمه حماقت تاریخی و کفشهای واکس خورده و لولیدن لشکری متخاصم با انسان اژ جنس سیاستمدار و اربابان سرمایه‌خوار و باندهای قدرت و رسانه و ماشین انهدام سلاح بهره کش و جان کُش به  جان کندن و احتضار و خفگی افتاده ..‌ برای فهم و تجربه چنین کیفیتی واقعی و طبیعی و بعنوان تنها راه غیر قابل اجتنب انسان باید در سادگی و عصمت نگاه باقی بماند تا ببیند تا بخود اید تا برهد !
       تا زمین و ساکنان انسان و باقی موجودات محق زیست طبیعی در آن چونان قبل از شروع چنین کثافاتی از دوباره بزیند !
      اینها مشتی توهم و خیال و حرفای شاعرانه نیست که تنها راه برای برپایی زندگی واقعی‌ست بر رپی این سیاره حیرت انگیز و بی‌همتا !  چشمها که شسته شود و مغز و جان نفس بکشد کافی‌ست ... ذر اینصورت تمامی بندهای بالا دوار گسست میشوند ... مرز و رقابت و میل به بیشتر و بزرگتر شدن و بهره‌کشی از بقیه نزد اذهان ما اعترافی هولناک به جهل تاریخی و کوذکانه ماست که زیر لایه‌های حماقت و سستی خود را در تلاشی احمقانه مدام چون طناب میتند ... کسیت که ببیند ... همو ازاده‌ای‌ست که جهان خرفتی و غرق جهل امرپزی را با اتکا به خرد و اگاهی و عشق  و مسئولیت‌پذیری مشتاقانه به ساحل خواهد کشاند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج