اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۱۸۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پرواز‌های امروز از سرگرفته شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با بهبود شرایط جوی و بهتر شدن دید در فرودگاه مهرآباد پروازهای داخلی این فرودگاه از مبدأ مهرآباد و به مقصد مهرآباد از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با بهبود شرایط جوی و بهتر شدن دید در فرودگاه مهرآباد پروازهای داخلی این فرودگاه از مبدأ مهرآباد و به مقصد مهرآباد از سر گرفته شد.

در پی بارش برف کم سابقه در پایتخت و کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تقریبا همه پروازهای داخلی خروجی و فرودی این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد.

در این باره رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعتی پیش با بهتر شدن شرایط جوی و دید افقی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی و خروجی این فرودگاه از سرگرفته شد و مسافران می‌توانند با کسب اطلاع از طریق ایرلاین مورد نظرشان پروازهای خود را با تاخیر انجام دهند.

وی افزود: همه مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای داخلی با شماره تلفن ۱۹۹ و پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به همه ایرلاین‌ها توصیه کردیم که تمام موارد لازم را در این شرایط مد نظر قرار دهند و امیدواریم با بهتر شدن وضعیت آب و هوا پروازهای داخلی بدون مشکل انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج