۹۵۳۶۶۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله تروریست‌ها به حلب، ۸ کشته برجای گذاشت

مرکز "آشتی طرف‌های درگیر در سوریه" وابسته به وزارت دفاع روسیه جمعه شب گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته، حمله گروه‌های تروریستی به حلب هشت کشته و ۲۲ زخمی برجای گذاشته است.

خبرگزاری ایرنا: مرکز "آشتی طرف‌های درگیر در سوریه" وابسته به وزارت دفاع روسیه جمعه شب گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته، حمله گروه‌های تروریستی به حلب هشت کشته و ۲۲ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی "روسیا الیوم" این مرکز همچنین اعلام کرد که در حمله گروه‌های تروریستی مسلح در استان ادلب در شمال غرب سوریه سه نظامی سوری کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش این مرکز، ارتش سوریه عناصر گروه‌های تروریستی مسلح را از دو شهرک در منطقه ادلب بیرون راندند و حمله ۷۰ تروریست به غرب حلب را دفع کردند.

در آخرین تحولات میدانی در استان ادلب، ارتش سوریه امروز (جمعه) پس از دفع حمله شب گذشته گروه تروریستی النصره و وارد کردن خسارت‌های سنگین به تروریست‌ها، توانست شهرک "السمکه" را در حومه جنوب شرقی ادلب آزاد کند.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته (پنجشنبه) نیز اعلام کرد که در حمله گروه‌های تروریستی در ادلب ۴۰ نظامی سوری کشته و ۸۰ تن دیگر زخمی شدند.

پیش از این نیز مرکز "آشتی طرف‌های درگیر در سوریه" وابسته به وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۵۰ تروریست گروه هیات تحریرالشام (جبهه النصره سابق) در سوریه خبر داده بود.

استان ادلب که مرکز تجمع تروریست‌های تحریر الشام (النصره) به شمار می‌رود، آخرین پایگاه گروه های تروریستی در سوریه است که به گفته کارشناسان، آزادسازی این استان و بخش‌هایی از غرب حلب و شرق لاذقیه به پایان تروریسم در سوریه منجر خواهد شد.

درگیری‌ها در استان ادلب و نیز حملات تروریست‌ها به حلب در روزهای اخیر درحالی شدت گرفته است که از روز نهم ژانویه (۱۹ دی ماه) با توافق میان "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه و "رجب طیب اردوغان" همتای ترکیه‌ای وی در منطقه امن ادلب آتش بس اعلام شده است؛ اما این آتش بس دو روز پس از اعلام با حملات تروریست‌ها نقض شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی عجیبه چرا سوریه اینارو نمیتونن نابود کنن اگه نمیتونن چطور از کشورهای دیگه درخواست نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج