اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۵۶۷۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نتانیاهو معامله قرن را برای پوتین توضیح داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفری به مسکو، جزئیات طرح موسوم به معامله قرن را برای رئیس‌جمهور روسیه تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از حضور در مراسم رونمایی از طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن»، واشنگتن را به مقصد مسکو ترک کرد.

نتانیاهو امروز (پنجشنبه) بعد از ورود به مسکو، با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد و جزئیاتی از معامله قرن را برای او توضیح داد.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد که سفر نتانیاهو به مسکو با دو هدف اصلی تشریح معامله قرن برای پوتین و آزادی صهیونیست بازداشت‌شده در روسیه انجام گرفته است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای درباره دیدار نتانیاهو و پوتین در کرملین، اعلام کرد: «[نتانیاهو] جزئیات معامله قرن و تحولات منطقه‌ای را برای او توضیح داد و از روابط دو طرف تقدیر کرد».

بر این اساس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از تصمیم پوتین برای عفو «نعما ایساخار»، تبعه صهیونیست که ده ماه پیش در فرودگاه مسکو بازداشت شده بود، تشکر کرد.

ترامپ شامگاه سه‌شنبه طی نشست خبری به همراه نتانیاهو از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد و مقرر گردید که تنها بخش‌هایی از شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای ما هر دو روباه در انضارخوب جلوه ندهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو به جای پایگاه مدرسه بنده خدا تا کی

    • بدون نام

      قابل توجه انهای با امریکا دشمن سر سخت هستند ببینی ما را تو دامن چه کسایی انداختند روسبه اب زیرکاه وچین وهند بابا اقلا به یکی باج می دادید واین همه بلا سرمان نمی اوردید همشون کثیفند از ترکبه یاد بگیزید هم کار خودشو می کنه وهم در ظاهر با ابنا

    • بدون نام

      معامله قرن برای :1-در دراز مدت وقت گذرانی وایجاد اختلاف درصف فلسطنیان است 2-درکوتاه مدت برای دادن زمین بیشتر وحق بیشتر به اسرائیل درصورت توافق سریع فلسطینیان است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج