جاباما
۹۵۶۵۰۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دیدار محرمانه رییس سیا با مقام‌های فلسطینی

رسانه های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دنبال رونمایی از طرح معامله قرن ترامپ برای گفت‌وگوی محرمانه با مقام های فلسطینی به رام‌الله سفر کرده است.

ایرنا: رسانه های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دنبال رونمایی از طرح معامله قرن ترامپ برای گفت‌وگوی محرمانه با مقام های فلسطینی به رام‌الله سفر کرده است.

به گزارش شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی، «جینا هاسپل» رییس سیا روز پنجنشنبه گذشته به رام‌الله در کرانه باختری سفر کرد.

دیدار محرمانه رییس سیا با مقام‌های فلسطینی

بر اساس این گزارش هاسپل پس از ارائه شدن معامله قرن توسط «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا برای انجام گفت‌وگوهای محرمانه با مقام های ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین به کرانه باختری سفر کرده است.

این گزارش می افزاید: رییس سیا با ماجد فرج رییس سرویس اطلاعات تشکیلات خودگردان درباره آینده همکاری های امنیتی فی ما بین گفت و گو کرده است.

در گزارش شبکه خبری کان آمده است که مقام های فلسطینی به رییس سیا اطمینان خاطر دادند که همکاری های امنیتی میان دو طرف به خاطر طرح صلح ترامپ متضرر نمی شود و ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش هاسپل با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان دیدار نکرده است.

پیش تر محمود عباس در نشست اتحادیه عرب گفته بود: معامله قرن در میز مذاکراتی که قرار است در آینده برگزار شود، جایگاهی ندارد. ما به مبارزه خود با شکل های مختلف ادامه می دهیم و آمریکایی ها و اسرائیلی ها خود باید مسئولیت نقض توافقات را به عهده بگیرند. من به ترامپ گفتم که من اعتقاد دارم ما می توانیم در کشوری خلع سلاح شده زندگی کنیم.

وی گفت: به آمریکایی ها و اسرائیلی ها پیام فرستادیم که دیگر هیچ گونه روابطی میان ما با اسرائیلی ها از جمله روابط امنیتی وجود ندارد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی می‌داند.

شخصیت‌ های سیاسی در کشورهای مسلمان به این طرح واکنش نشان داده‌اند؛ همچنین شهرهای مختلف فلسطین از جمله غزه و کرانه باختری در واکنش به این اقدام ترامپ، شاهد تظاهرات سراسری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش بخاطر پول زیر بار این ذلت نروند سرانشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج