۹۵۶۵۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصمیم‌گیران سینمای دولتی چه کسانی هستند؟

کیهان نوشت: یک منتقد فیلم تأکید کرد که؛ بر اساس اخبار موثق و شواهد فراوان امور سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر با اراده‌هایی بیرونی و پنهان اداره می‌شوند!

روزنامه کیهان نوشت: یک منتقد فیلم تأکید کرد که؛ بر اساس اخبار موثق و شواهد فراوان امور سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر با اراده‌هایی بیرونی و پنهان اداره می‌شوند!

امیرحسین جوانشیر گفت: سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر، توسط «ع،ر»، «م.م. ح» و «ع. ت» در دفتری بیرون از مجموعه وزارت ارشاد «باغ فردوس» طرح‌ریزی و مهندسی می‌شود و حسین انتظامی ‌معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره فیلم فجر و حتی دیگر مدیران سینمایی در عمل هیچ‌کاره‌اند و تنها مجری تصمیمات و دستورات این عناصر در سایه و کلیدی سینما هستند!

این منتقد افزود:‌ اشخاص هدف نظر، در همه امور و انتصابات و جشنواره‌ها و حتی صدور مجوز فیلم‌ها دخالت مستقیم دارند و تمام مهره‌چینی‌ها در سینما دولتی و تدوین برنامه‌های سینمای دولت به اصطلاح تدبیر و امید از طرف اتاق فکر اصلاح‌طلبان به این عوامل‌شان محول شده است!!

وی همچنین گفت: یکی از مأموریت‌های مهم این‌ اشخاص میدان دادن بیش از حد به تشکیلات مافیایی و کاملاً سیاسی خانه سینما و تقویت همه‌جانبه آنها و دخالت دادن‌شان در کل امور سینمای دولتی و کمرنگ کردن نقش نیروهای ارزشی و انقلابی است که نتیجه آن پر و بال دادن به عده‌ای سلبریتی بی‌شناسنامه و بی‌هویت برای میدانداری و جهت‌دهی در انتخابات‌ها و بزنگاه‌های مختلف سیاسی به نفع جریانی خاص شده است.

جوانشیر ادامه داد: این روزها هم شاهد مانور دستوری این عده قلیل در نمایش‌هایی مثل تحریم جشنواره‌های فجر و یا شرکت هدفمند در تجمع ضدانقلاب رو‌به‌روی در دانشگاه امیرکبیر و دوشادوش اربابشان «سفیر انگلیس» بودیم که نمونه‌های این‌گونه اقدامات به شکل فزاینده‌ای این روزها در حال افزایش است و البته همگی هم به علت عدم همراهی مردم با شکست مواجه شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج