adexo3
۹۵۶۹۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مریلا زارعی با خدا معامله کرد

مریلا زارعی بیان این مطلب که من برای بازی در این فیلم با خداوند معامله کردم، گفت: در طول بازی در «شیار ۱۴۳» همواره ترس داشتم که نکند این نقش، با بازی من جلوه ای نکند، به همین دلیل همواره از روح شهدا کمک خواستم و هر آنچه در توانم بود را به کار گرفتم.

نسیم آنلاین: مراسم تقدیر از عوامل فیلم "شیار ۱۴۳" توسط خانوده‌های شهدا شب گذشته و پس از اکران فیلم برای خانواده‌های ایثارگر در سینما شاهد، با حضور صاحبه روحانی، همسر رییس جمهور، زهرا رسولی همسر رئیس بنیاد و مادر شهید ایرج امیری مورد تقدیر قرار گرفتند.

مریلا زارعی بازیگر نقش اول این فیلم در واکنش به احساسات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نقش او به عنوان یک مادر شهید که پس از سال ها انتظار در نهایت خبر شهادت فرزندش را می شنود، گفت: خدا را از این بابت شاکرم که به من این فرصت را داد تا قطره ای از مهر و صبر دریای مادران سرزمینم را به نمایش بگذارم.

او ضمن بیان این مطلب که من برای بازی در این فیلم با خداوند معامله کردم، گفت: در طول بازی در «شیار ۱۴۳» همواره ترس داشتم که نکند این نقش، با بازی من جلوه ای نکند، به همین دلیل همواره از روح شهدا کمک خواستم و هر آنچه در توانم بود را به کار گرفتم.

زارعی گفت: من یک بازیگرم و تنها لباس این نقش را به تن کردم. اما سوگند می خورم سعی من بر این بوده تا قداست این نقش را نگه دارم، هر چند شاید بعد از این برایم بازی در چنین نقشی پیش نیاید اما از همه می خواهم تا برایم دعا کنند و می توانم بگویم که شاید بازی در این فیلم، باقیات و صالحات من در روز آخرت باشد.

این بازیگر در پایان ضمن بیان این مطلب که فیلم «شیار ۱۴۳» با لطف خداوند پیش رفته و ساخته شده، گفت: نباید فراموش کنیم که این فیلم حاصل تلاش یک گروه است که همگی در موفقیت آن سهم داشته اند، بنابراین من به نمایندگی از همکارانم در این فیلم، اینجا هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به خاطر خدا بس کنید...اگر نمیکنید به خاطر ابلیس بس کنید...به خاطر هر چیزی که بهش اعتقاد دارید یا ندارید بس کنید...فقط بس کنید!!!

      پاسخ ها

      • رسول

        سلام رفیقیی که داغ تراز آش شدی همرو نمیشه با یه نگاه دید حالا هم که یه نفر پیدا شده تو بازیگرا که با بقیه فرق میکنه ما باید تشویقش کنیم مثل حاتمی کیا!

      • بدون نام

        چه فرقی؟ دو رو ترند؟ ریاکارترند؟ با کدام بازیگر فرق دارند؟ با خواهر محترم شان؟ با خانم شاکردوست؟ با اکبر عبدی؟ با رضا رویگری؟ با محمدرضا شریفی نیا؟ شکر خدا تا بخواهید از اینها داریم

    • بنی

      من که عاشقشم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج