۹۵۹۶۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لیندسی گراهام:

وکیل ترامپ پرونده «بایدن‌ها» را به جریان انداخت

رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا گفت وکیل ترامپ اطلاعاتی را که از اوکراین علیه یک رقیب انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا به‌دست آورده به وزارت دادگستری تحویل داده است تا مورد بررسی قرار گیرند.

خبرگزاری فارس: «لیندسی گراهام» رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا روز یکشنبه گفت وزارت دادگستری این کشور در حال دریافت اطلاعاتی درباره تخلفات ادعایی «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق و پسرش از سوی «رودلف جولیانی» وکیل رئیس‌جمهور آمریکا است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، گراهام در مصاحبه‌ای گفت، «ویلیام بار» دادستان کل آمریکا به او در این باره اطلاع داده است و در حال حاضر مقامات وزارت دادگستری در حال بررسی مدارک و اطلاعات ارائه شده از سوی جولیانی هستند.

وکیل ترامپ پرونده «بایدن‌ها» را به جریان انداخت

گراهام در این باره گفت: «وزارت دادگستری در حال دریافت اطلاعاتی از اوکراین است از سوی رودی است. او (بار) به من گفت روندی را آغاز کرده تا رودی بتواند اطلاعات را تحویل داده و قابلیت تأیید آن‌ها بررسی کنند. آن‌ها به من گفتند هرچیزی که از اوکراین علیه هرکس بیرون بیاید بسیار محتاطانه بررسی کن».

وی افزود: «هر مدرکی که علیه هر آمریکایی، چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه، بیرون بیاید، باید توسط سرویس‌های اطلاعاتی باتجربه بررسی شود زیرا روسیه با همه ما مانند بازیچه رفتار می‌کند».

این سناتور آمریکایی در ادامه گفت، از تحقیقات درباره بایدن که خود مسئول آن است صرف‌نظر می‌کند و بر تصمیم دادگاه نظارتی اطلاعات خارجی تمرکز خواهد کرد که به صدور حکمی برای اجرای تحقیقات فدرال درباره ادعاهای پیرامون دخالت روسیه در پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ منجر شد.

این سخنان گراهام تنها چند روز پس از آن بیان شد که ترامپ توانست در جلسه دادگاه سنای آمریکا از دو اتهام «سوءاستفاده از قدرت و «مانع‌تراشی در اجرای عدالت» تبرئه شود.

یکی از اتهامات ترامپ این بود که با سوءاستفاده از قدرت خود و تهدید به توقف کمک‌های آمریکا به اوکراین، خواستار آن شده که دولت اوکراین در خصوص شرکتی که فرزند جو بایدن، رقیب انتخاباتی وی در هیأت مدیره آن حضور دارد، تحقیق کند. قصد ترامپ از این اقدام، آسیب زدن به موقعیت بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ارزیابی شده و این پرونده به «اوکراین‌گیت» شهرت یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج