۹۶۲۱۹۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

ال‌جی K۶۱ معرفی شد

ال جی سه عضو جدید از خانواده K گوشی‌های اقتصادی خود را معرفی کرد.

دیجیاتو: ال جی سه عضو جدید از خانواده K گوشی های اقتصادی خود را معرفی کرد. این گوشی ها K۶۱, K۵۱S و K۴۱S نام داشته و از دوربین چهارگانه، نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردارند. ال جی K۶۱ که عضو پریمیوم این خانواده محسوب می شود، به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

ال‌جی K۶۱ معرفی شد

LG K۶۱

ال جی K61 که محصول پریمیوم این خانواده به شمار می رود، از نمایشگر FHD+ FullVision با نسبت تصویر 19.5:9، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 5 مگاپیکسلی عمق سنج بهره می برد. دوربین سلفی نیز عکس هایی با رزولوشن 16 مگاپیکسل ثبت می کند.

این مدل با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 2 ترابایت با کارت حافظه microSD) به دست خریدار می رسد.

LG K۵۱S

نمایشگر FullVision ال جی K51S با نسبت تصویر 20:9 اندکی از صفحه نمایش K61 بلندتر است. در پنل پشتی این مدل دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو تعبیه شده اند. در پنل جلو دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در حفره سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. این گوشی با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

LG ۴۱S

ال جی K41S از نمایشگر 6.5 اینچی FullVision با رزولوشن +HD و نسبت تصویر 20:9 (مشابه K51S) برخوردار است. این محصول نیز از دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. این مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء روانه بازار خواهد شد.

گوشی های LG K61, K51S و K41S از چیپست هشت هسته ای (احتمالاً مدیاتک)، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره مند بوده و از استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می کنند.

گوشی های مورد بحث از سه ماهه دوم سال جاری میلادی ابتدا در ایالات متحده آمریکا و در ادامه در کشورهای اروپایی و آسیایی روانه بازار خواهند شد. ال جی هنوز قیمت این محصولات را فاش نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Faryabi.Golshan

      ما که تو تحریم ال جی قرار گرفتیم پس این تبلیغ ال جی دیگه چیه ؟

    • بدون نام

      پول پول مسئله اینجاست ما الان باید پول اینو ازکجا بیاریم معیشتی سال جدید قرار نصف بشه از گشنگی نمیریم خوبه ال جی کجا ملت ایران کجا بردارین این تبلیغ و لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج