جاباما
۹۶۲۴۶۶
۶ نظر
۵۰۲۱
۶ نظر
۵۰۲۱
پ

حمله رسایی به لیست واحد اصولگرایان

حمید رسایی عضو جبهه پایداری و کانال تلگرامی این جبهه به انتشار لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری واکنش نشان داد.

جماران: حمید رسایی عضو جبهه پایداری و کانال تلگرامی این جبهه به انتشار لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری واکنش نشان داد.

انتشار لیست واحد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری که در روزهای اخیر هر کدام فهرست های جداگانه ای برای شرکت در انتخابات معرفی کرده بودند به مذاق برخی اعضای پایداری و ارگان رسانه ای این جریان خوش نیامد.

حمیدرسایی که در نامه ای خطاب به حدادعادل و مرتضی آقاطهرانی نوشت:

حالا که بعد از پنج روز توزیع اقلام تبلیغی، یک شب مانده به برگزاری انتخابات با یکدیگر وحدت کردید، لطفا به این سئوالات پاسخ دهید:

۱. اساسا چرا حدود دو تا سه هفته به صورت هم پنجه کشیدید؟ چرا با یکدیگر تنش جدی داشتید و مردم را آشفته خاطر کردید؟ به عبارت دیگر چرا جدا شده بودید و چرا الان وحدت کردید؟

۲. سوابق، کارنامه و ویژگی افرادی که به عنوان اصلح به مردم معرفی کرده‌اید، چیست؟ این افراد در بزنگاه‌های سیاسی و التهابات این چند سال که هر کدام به تنهایی شاخصی است برای اندازه‌گیری تعهد انقلابی یک رجل سیاسی، چه کارنامه‌ای دارند؟

۳. داماد یکی از اعضای ائتلاف در لیست نهایی شماست، سابقه اجرایی و سیاسی وفرهنگی وی چیست؟ آقای اکبری تالارپشتی که دو دوره نماینده مجلس بوده، اما برای فعال‌ترین رجال سیاسی کشور گمنام است، بر اساس چه ملاکی در لیست است؟ این افراد چطور به یکباره جای چهره‌های مقبول در بدنه رای‌ساز جامعه را میگیرند؟ فکر نمی‌کنید که افکار عمومی منتظر ایت تا ائتلاف حامیان مالی خود را معرفی کند؟

۴. توصیه امروز رهبر انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح این بوده:

[منتخبین باید] افراد مؤمن، شجاع، وظیفه‌شناس، پُرانگیزه، وفادار به مردم، وفادار به انقلاب... وفادار به کشور، سرسخت در مقابل دشمن [باشند]؛ در مقابل دشمن احساس ضعف و اظهار ضعف نداشته باشند، چشم و دلِ حریص به مال دنیا نداشته باشند...

سابقه‌ دلبستگی و انفعال در مقابل دشمن هم بایستی یک نقطه‌ منفی و مردود به حساب بیاید. کسانی که این سابقه را دارند که در مقابل دشمن منفعلند، در مقابل دشمن قدرت ایستادگی ندارند، اعتماد به نفس ندارند، اینها انصافاً برای نمایندگی این ملّت مناسب نیستند. این ملّت اعتماد به نفْس ملّی دارد. (۹۸/۱۱/۲۹)

آقایان به مردم توضیح دهید چرا برخی کاندیداهای مطرح با سابقه روشن و قابل افتخار که از تمام این ویژگی‌های مد نظر رهبری را برخوردارند، در لیست پایداری و ائتلاف و حالا در لیست مشترک شما نیستتد اما داماد این فرد و لابی مالی آن فرد در لیست قرار دارند؟ مگر رهبر انقلاب معرفی کنندگان لیست را از باندبازی و رفیق بازی منع نکردند؟

۵. افراد حاضر در لیست پیشنهادی شما به مردم، چه نسبت و کارنامه‌ای با این ویژگی‌های مد نظر رهبری دارند؟ چقدر جریان استکبار جهانی و نفاق داخلی، مدیران لیبرال و غرب‌زده اعتدال و اصلاحات از شنیدن نام آنها واهمه دارند؟

اگر به این سئوالات پاسخ دهید بسیاری از ابهامات مردم برطرف و دلیل انتشار این لیست، مشخص خواهد شد.

همچنین کانال تلگرامی رسمی جبهه پایداری شب گذشته با انتشار یک متن به صادق محصولی حمله کرد و نوشت:

سال ها است که بر روی دوش جامعه حزب الله حزب خود و حتی این کانال را بنا کردید و در بزنگاه های مختلف با اندکی تفاوت سلیقه در هر مورد، افرادی که با تلاش و فعالیت شبانه روزی به جایگاهی در بین مردم رسیدند را مانند دستمالی استفاده شده به گوشه ای انداختید.

هرچند سالیانی است که جز پوسته ای چیزی از پایداری باقی نمانده است، اما حالا پس از حذف آقای رسایی از لیست های اولیه و حذف یامین پور از لیست نهایی، دیگر نه جایی در میان حزب الله و نه لیاقت مدیریت این کانال را خواهید داشت.

در ادامه این متن امده است: شانه ما بیش از این تحمل سواری دادن به نمک نشناسان سیاست ورز را ندارد.

حمله رسایی به لیست واحد اصولگرایان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبه محمدخانی

      باز این رسایی پیداش شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون کاندیدای ژن خوب که در این لیست هست کیه ؟؟؟؟ به قالیباف رای نمیدهم

      • بدون نام

        ناراحته که چرا در لیست نیست. خودش شفافیت مالیش رو رعایت کرده که از دیگران انتظار داره؟

    • بدون نام

      اصلا به این لیستها اعتماد نکنید ...

    • بدون نام

      به قالیباف رای نمیدم
      لیست اقا تهرانی باید بهتر باشه

    • بدون نام

      همش شر ومکافات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج