۹۶۴۱۴۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

قطور در اثر زلزله ۶۰ بار لرزید

مدیریت بحران آذربایجان غربی از وقوع بیش از ۶۰ زمین لرزه و پس لرزه در منطقه قطور خوی طی روز یکشنبه چهارم اسفندماه و تداوم پس لرزه ها خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیریت بحران آذربایجان غربی از وقوع بیش از ۶۰ زمین لرزه و پس لرزه در منطقه قطور خوی طی روز یکشنبه چهارم اسفندماه و تداوم پس لرزه ها خبر داد.

امیرعباس جعفری با بیان اینکه از ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه امروز (یک شنبه) تاکنون بیش از ۶۰ زمین لرزه در منطقه قطور خوی بین ۲.۵ تا ۵.۹ ریشتر رخ داده است افزود: پس لرزه‌ها در این منطقه تداوم دارد.

وی با بیان اینکه با وجود وقوع دو زمین لرزه بزرگ ۵.۷ و ۵.۹ ریشتری در این منطقه خسارات جانی در منطقه نداشتیم ادامه داد: در ۴۳ روستای این منطقه خسارات بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی در بخش واحدهای روستایی و نیز خسارات به ۵۰۰ رأس دام را شاهد هستیم.

جعفری از ایجاد سه کمپ استقرار زلزله زدگان در این کمپ‌ها خبر داد و عنوان کرد: تمامی تجهیزات و نیروهای امدادی از زمان وقوع زمین لرزه تاکنون در منطقه مستقر بوده و مشغول امداد رسانی هستیم.

وی در خصوص زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در منطقه زرآباد خوی و قطعی برق و تلفن در این منطقه اضافه کرد: به علت وقوع زمین‌لرزه در یک منطقه کوهستانی، تمام خطوط ارتباطی و برق منطقه قطع شده و با سیستم‌های ماهواره‌ای با افراد و مسئولان حاضر در منطقه ارتباط برقرار کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از اتصال برق در مناطق زلزله زده خبر داد گفت: مردم شهرهای شمالی از جمله خوی و سلماس به دلیل ترس از تداوم زلزله و پس لرزه‌ها در خیابان‌ها حضور داشتند که هم اکنون شهر به حالت عادی بازگشته است.

زلزله قطور خسارت گسترده در پی نداشت و تاکنون زخمی شدن بیش از ۷۵ نفر، تلف شدن بیش از ۵۰۰ رأس دام و وارد شدن خسارت کلی و جزئی به خانه‌های ۴۳ روستا در شهرستان‌های خوی و سلماس مشخص شده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن

    • بدون نام

      خدایا به امید تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج