جاباما
۹۶۵۰۷۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

کلاس‌های دانشگاه شهید بهشتی غیرحضوری شد

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته‌ی جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته‌های آینده، کلاس‌های دروس نظری دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۱۰ اسفندماه تا پایان سال به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته‌ی جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته های آینده، کلاس‌های دروس نظری دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۱۰ اسفندماه تا پایان سال به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی که با حضور اعضا و مدیران آموزش مجازی دانشگاه تشکیل شد، مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه در هفته جاری، در صورت تداوم این وضعیت در هفته‌های آینده، دانشگاه کلاس‌های دروس نظری را به صورت غیرحضوری از روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا پایان سال ارائه خواهد کرد.

برقراری غیرحضوری کلاس‌ها معادل حداقل دو هفته‌ی درسی، به شیوه‌های مختلف از جمله با استفاده از سامانه یادگیری آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه Ims.sbu.ac.ir یا درس‌افزار دانشگاه courseware.sbu.ac و روش‌های دیگری به اشتراک‌گذاری مناسب منابع درسی و تالار گفت‌وگو بین استاد و دانشجویان، به دو صورت برخط یا غیر برخط انجام می‌گیرد.

با فرض این که در هفته‌های آینده آموزش حضوری دانشگاه تعطیل باشد، کادر علمی و پرسنل دانشگاه تعطیل نخواهند بود و اعضای محترم هیئت علمی می‌توانند با حضور در دفاتر کار خود و با استفاده از امکانات دانشگاه، آموزش‌های غیرحضوری را آغاز کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مرکز آموزش‌های مجازی و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه حمایت‌های فنی و تخصصی لازم را در این خصوص رعایت می‌کنند.

همچنین از روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها خواسته شده که تمهیدات لازم را برای پیگیری و اجرای موارد فوق به عمل آورند و در صورتی که به هر دلیل استاد موفق به ارائه درس به صورت غیرحضوری نشد، لازم است پس از بازگشایی کلاس‌ها معادل دو هفته درس را به صورت کلاسی‌های جبرانی ارائه کند.

قرار است معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی شیوه‌نامه اجرایی مربوط به اقدامات فوق را ابلاغ و پیگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دور کاری با توجه به شرایط کشور بهترین تصمیم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج