adexo3
۹۶۵۹۵۲
۲۶ نظر
۵۰۱۷
۲۶ نظر
۵۰۱۷
پ

صحبت‌های عجیب ترامپ درباره کرونا

دونالد ترامپ شب گذشته صحبت های عجیبی درباره ویروس کرونا مطرح کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته صحبت های عجیبی درباره ویروس کرونا مطرح کرد.

وی گفت: «کرونا ناپدید میشه، یک روزی، مثل یک معجزه، ناپدید میشه. و در مرزهای ما هم ممکنه وضع قبل از اینکه بهتر بشه، بدتر بشه. شاید هم اصلا رفت. بیینم چی میشه. هیچ کس واقعا نمیدونه. حتی متخصصان. واقعیت است که ما و متخصصان ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم.»

صحبت‌های عجیب ترامپ درباره کرونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ بپا کرونا نگیری
      از خدا پنهون نیست از تو چه پنهون بگیری دلم خنک میشه
      بن سلمان هم بمیره به حق علی اصغر علیه السلام
      همتون بمیرید کودک خور های سنگ دل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین آرزوی مرگ برای دیگران گریبان خودمون رو گرفته.بیاییم از این به بعد آرزوی مرگ هیچ کس رو نکنیم و مرگ و زندگیه افراد رو بزاریم به عهده ی خداوند تبارک و تعالا،هرچی خودش صلاح بدونه.

      • بدون نام

        اسم مطهر امامان معصوم و بیگناه رو سیاسی نکنید لطفا.
        شما به هم وطنان خودتون به دیده ی دشمن نگاه می کنید، ناراحت بچه های یمنی هستید؟؟؟؟!

      • بدون نام

        اگه انگلیسی بلدید همون کتابی که چندین سال پیش در مورد کرونا تو ووهان چین نوشته شده حالا یا واقعی یا الکی نکته جالب اینه نوشته بیماری تنفسی که از چین میاد و یهو همه جارو میگیره و یهو ناپدید میشه و دوباره ده سال دیگه شیوع پیدا میکنه و کلا ناپدید میشه حرفاش مثل ترامپه

    • بدون نام

      لعنتی خیلی غلیظ حرف میزنه نفهمیدم چی گفت!!

    • بدون نام

      آقای ترامپ داره پرت و پلا میگه ، شاید هم خودشون این بیماری کرونا رو بوجود آوردن ...

      پاسخ ها

      • کامران

        عزیزان یه موضوعی هست که باید بهتون بگم. چین تا پارسال قدرت دوم اقتصاد دنیا بود. چین سال 2019 یعنی پارسال گفت که اواسط سال 2020 ما قدرت اول اقتصادی دنیا‌ میشیم و آمریکا رو پشت سر میذاریم و واقعا داشت این کارو انجام میداد و قدرت اول اقتصاد دنیا میشد. امریکا ازین قضیه خیلی میترسه چون وقتی چین بشه قدرت اول دنیا اونوقت دلار آمریکا سقوط ميکنه و اوضاعش خراب میشه. از طرف دیگه چین بزرگترین طلبکار امریکا هست تو حوزه اقتصادی و وقتی که چین بشه قدرت اول دنیا دیگه خیلی راحت میتونه پا بذاره رو گلوی آمریکا و به امریکا حسابی ضربه بزنه. آمریکا هم از سال 2019 بوسیله کشت دی ان ای شروع کرد به آزمایشای مختلف روی چند نفرچینی که شهروند آمریکا بودن و در قبالش بهشون حقوق پرداخت کرد به اسم آزمايش های ژنتیکی. سال 2013 همین ویروس کرونا تو چین و عربستان اومد و خیلی راحت ریشه کن شد و از بین رفت. آمریکا همون ویروس رو توی آزمایشگاه هاش روی ریه خفاش و خوک پرورش داد و تبدیلش کرد به کرونای جدید یا نیو کروناویروس. بعدشم ویروس رو بوسیله خوک و خفاش بصورت کاملا محرمانه منتقل کرد به شهر ووهان چین که دقیقا همون شهری هست که کباب خفاش یکی از پرطرفدارترین غذاهای مردم اون شهره. و اینجوری قدرت دوم اقتصاد دنیارو فلج کرد. چین سه روز پیش اعلام کرد که توی 47 روز که ویروس کرونا همه گیر شده این کشور روزانه تاکید میکنم هر روز 373 میلیارد دلار داره ضرر میکنه و تا الان 47 روز که میشه 47 تا 373 میلیارد دلار ضرر کرده. خودتون ببینید چه رقم بزرگی میشه. این اتفاق جوری به چین ضربه زد که وزیر اقتصادشون دیروز اعلام کرد که "ما بالاخره این بیماری رو ریشه کن میکنیم با اینکه چین حدود دوسال از بازارهای جهانی عقب افتاد ولی بعد از عبور ازین بحران دوباره اقتصاد چین رو شکوفا میکنیم." همین الان فرانسه و آمریکا واکسن های درمان ویروس کرونا رو در اختیار دارن و به هیچ کشوری نمیدن. زمانی که ویروس گسترشش خیلی بیشتر بشه با قیمت خیلی زیاد به کشورا میفروشن. یه فیلم سینمایی هست که آمریکا سال 2014 ساخته به نام شیوع. حتما پیشنهاد میکنم که دانلود کنید ببینید. هم آموزنده هست هم جالب. توی فیلم نشون میده که ویروس چگونه تکثیر پیدا میکنه و جالبیش اینجاست که اون ویروس که توی فیلم هست اسمش کرون هست و از چین گسترش پیدا میکنه و همه علائمش مثل همین کرونا هست و جالب تر اینکه عامل شیوعش خفاشه.
        آمریکا خیلی راحت و بدون کوچکترین هزینه و بدون شلیک حتی یه گلوله چین رو به زمین زد با این کار از دو جهت سود کرد. هم چین رو چندسال انداخت عقب هم تا چند مدت دیگه واکسن های درمانش رو به قیمت بالا میفروشه به کشورایی که درگیر کرونا هستن و کشورا مجبورن به هر قیمتی که شده واکسن ها رو از آمریکا بخرن. از طرف دیگه، آمریکا وجهه خودشو هم تو دنیا بالا می‌بره و جوری رفتار میکنه که همه کشورا بهش مدیون باشن و خواهد گفت که دنیا رو من نجات دادم. درست مثل بعد از جنگ جهانی دوم که خودشو آقای دنیا میدونست و همچنان روی این موضوع تاکید داره. همونطور که میدونید بهترین درمان پیشگیریه. به امید روزی که این مشکل هر چه زودتر حل بشه و هیچ انسانی به هیچ دلیلی جونشو از دست نده. ممنون از اینکه این یادداشت رو مطالعه کردین. قضاوت با شما.
        موفق باشید

      • بدون نام

        خواهش میکنم کاربر عزیز آقا کامران . لطفأ کم انصاف داشته باشید . ضرر امریکا از چین بیشتر . این ویروس ساخت خود چین میباشد اسنادش موجود است با کمی جستجو میتانید ان را ببینید . نکته دیگر رعایت انصاف است کاری نکنید در آخرت شرمند الله باشید و گفتید چین بدهکار از امریکا باید یک نکته علام کنم که خود چین ۴۰ تیلیارد دلار بدهکاری دارد . امیدوارم انسانهای مومن کمی در فکر آخرت باشند

    • بدون نام

      روحانی گفته از شنبه همه جا گل و بلبل میشه عجیب تر نیست؟

    • بدون نام

      اینکه ما از ترامپ متنفریم کنار اما اینجا درست میگه ما بیخودی شلوغش کردیم

    • س

      اینکه می گن ترامپ روانیه،دیوانه است ،همینه دیگه،آیاخودش متوجه شده چی گفته؟بیش ازقبل زده به سرش

      پاسخ ها

      • کامران

        اتفاقا برعکس دوست عزیز!!به دور از تعصبات سیاسی برای از پا در اوردن چین بدون هیچ جنگ و خونریزی یه حمله بیولوژیک لازم بود که اقتصادش بره رو هوا و همین اتفاقم افتاد!!چند روز دیگه میشنوید که چین و امریکا سر مالیاتهای گمرکی به توافق رسیدن و یک هفته بعدشم اثری از کرونا نیست!!کسی که ویروس و پخش میکنه قبلش پادزهرشو ساخته شک نکن!!شاید الان بخندی ولی خیلی نزدیکه!!

      • بدون نام

        از من و شما سرحال تر و سرزنده تره متاسفانه این یه واقعیته

    • سعید

      آمریکا خودش این ویروس رو بوجود آورد بخاطر جنگ تجاری با چین و اقتصاد چین رو واقعا" هدف قرار داده .

    • گمنام بیت المقدس

      بله معلومه علت ،معلول را به خوبی میشناسد

    • بدون نام

      ویروس کرونا ساخته شده ارتش چین برای جنگ است در سال ۲۰۱۸ ساخته شده . کل الوده شدگان ۱/۵ میلیون نفر است و تعداد کشته ها ۵۰ هزار نفر . علت بیشتر کشته ها کم کاری در درمان است . چین وقتی که دید جنگ تجاری به امریکا باخته است با ۴۰ تیلیارد دلار بدهی . این ویروس را پخش کرد تا دیگر کشورها هم ضرر کنند. لطفا چاپ شود

    • بدون نام

      درود به ترامپ قهرمان

    • قاسم انوشه

      یه پدری ازت درمیارن که خودتم نفهمی

    • ناشناس

      حالا که هر کشوری که ویروسو آورده واکسنو درمانشم بده تورو خدا

    • بدون نام

      این حرفای ترامپ بیانگر اينه ک کرونا ساخته پرداخته آمریکاست نمیدونم چرا ولی احساس میکنم این ویروس آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد ایران، چین و روسیه ساختن

      پاسخ ها

      • amir

        ضربه به اقتصاد ایران
        عامو برو دکتر احتمالا تب کرونا داری
        مگه ایران اقتصاد داره؟

      • ضحا

        درچه موردایناومتخصصان ایناعملکردخوبی داشتن؟؟؟
        نکنه موضوع کروناهم شدترورسردارسلیمانی..؟

      • محمودمحمودی

        احساستا الکی هدر نده داداش

    • بدون نام

      بنده خدا یه تخته کم داره

    • بدون نام

      لعنت خدا بر ترامپ

    • بدون نام

      یا با ترجمه بزار یا نزار همه که زبان رو به این خوبی بلد نیسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج