اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۶۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شروع عالی «پليس آهنی»

فروش «يخ زده» پس از اسکاري شدن از مرز يک ميليارد دلار گذشت.

بانی فیلم: فروش «يخ زده» پس از اسکاري شدن از مرز يک ميليارد دلار گذشت.

در هفته اي که «يخ زده» برابر با انتظارهاي قبلي جايزه اسکار برترين فيلم کارتوني سال را برد، سازندگان آن، خبر اضافي شيريني را هم شنيدند و آن عبور فيلم از مرز يک ميليارد دلار فروش در سطح جهان بود که البته از قبل محرز بنظر مي رسيد و همه مي دانستند که اين اتفاق همين هفته رخ مي دهد.

اگر بخواهيم فروش اين کارتون متعلق به کمپاني معروف و قديمي و معتبر والت ديسني را سر شکن و ريز کنيم و درآمد آن را به دو قسمت، يکي آمريکاي شمالي و ديگري ساير کشورهاي جهان تقسيم کنيم، بايد متذکر شويم که اين فيلم در آمريکا و کانادا يعني همان آمريکاي شمالي ۳۸۸ ميليون دلار و در اروپا، آسيا، آمريکاي جنوبي و آفريقا ۵/۶۱۲ ميليون دلار فروخته است.

بالاترين بازار جهاني را در کشورهايي بجز آمريکاي شمالي، کره جنوبي با فروشي ۲/۷۶ ميليون دلاري براي اين فيلم رقم زده است و پس از آن بايد از بريتانيا با گيشه هايي به بهاي ۵/۶۳ ميليون دلار و آلمان با فروشي ۷/۴۷ ميليون دلاري ياد کرد و Frozen با ارقامي از اين دست انگار که مشغول ساختن طلا بوده است.

موضوع وقتي جالب تر مي شود که در نظر بگيريم پخش اين فيلم در ژاپن که يک بازار بالقوه پر فروش براي آن است و معمولاً کارتون ها در آن بسيار پولسازند، هنوز شروع نشده است. «يخ زده» با احتساب تمام فيلم هاي تاريخ سينما هجدهمين فيلمي است که رقم يک ميليارد دلار فروش را رد کرده است و جالب تر اين که از اين تعداد فيلم ۷ تا را کمپاني والت ديسني توليد کرده است.

اين هفته همچنين «روبوکاپ» که به واقع بازسازي فيلم اورژينال سال ۱۹۸۸ است، در شروع اکرانش در سطح جهان ۳۰ ميليون دلار فروخت تا از موفق ترين فيلم ها در قاره هاي مختلف باشد. از اين ميزان فروش ۲۰ ميليون دلار آن به تنهايي در چين حاصل آمد. بد نيست متذکر شويم که «روبوکاپ» جديد در هفته اول اکران اش در اروپا، آسيا و آمريکاي لاتين بيشتر از کل مبلغي فروخت که «ايرون من، يک» در کل زمان اکرانش در سال ۲۰۰۸ بدست آورده بود.

«روبوکاپ»يا «پليس آهني» در زمان پخش نسخه اورژينال اش چنان موفق بود که به ساخت قسمت هاي دوم و سوم خود نيز منجر شد و اگر آن تجربه اين بار هم تکرار شود، با احتساب فروش عالي هفته آن کسي تعجب نخواهد کرد. اين فيلم در آمريکاي شمالي هم در ۳ هفته اي که از شروع پخش آن مي گذرد ۵۱ ميليون دلار فروخته است. در کنار اين مطلب به علت کمبود جا فقط ميزان فروش فيلم هاي برتر در معدودي از کشورهاي دنيا را مي آوريم.

شروع عالی «پليس آهنی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج