adexo3
۹۶۶۸۵
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

هشدار جدی درباره «حباب» و «بادکنک»!

یک آسیب شناس اجتماعی گفت: روانگردانهای جدید میتل کاتینون که جایگزین قرص اکس شده اند با اسامی حباب، بادکنک و میو میو در ناصر خسرو تهران به فروش می رسد.

خبرگزاری مهر: یک آسیب شناس اجتماعی گفت: روانگردانهای جدید میتل کاتینون که جایگزین قرص اکس شده اند با اسامی حباب، بادکنک و میو میو در ناصر خسرو تهران به فروش می رسد.

دکتر مجید ابهری اظهار داشت: پس از مبارزه چشمگیر پلیس مبارزه با مواد مخدر با تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع روانگردان ها، مافیای مواد مخدر دست به حیله جدیدی زده و در قالب و شکلی نو اقدام به تولید و پخش مخدرهای روانگردان کرده است.

وی ادامه داد: اعضای مافیا از طریق اینترنت و با نام های تجاری فروش نمک و گیاه اقدام به فروش این مخدرها می کند. میتل کاتینون از مشتقات گروه کاتینون بوده و یک مخدر روانگردان است که جایگزین قرص های اکس شده است.

این آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه این مخدر با اسامی دیگری مثل حباب،بادکنک، میو میو و میت به فروش می رسد، تاکید کرد: تاثیرات این مخدر که به شکل قرص و پودر سفیدرنگ توزیع می شود همانند اکستازی بوده و نحوه مصرف آن نیز به صورت خوردن و استنشاق است.این مخدر واسطه های شیمیایی مغز را تحت تاثیر قرار داده و احساس خستگی، افسردگی و ضعف را به سرخوشی و بی خیالی کاذب تبدیل می کند.

به گفته ابهری، این مخدر باعث کاهش اشتها،افزایش دمای بدن، تپش قلب و نابودی حافظه کوتاه مدت مغز شده و برخلاف تبلیغ فروشندگان آن بسیار خطرناک و اعتیاد آور است.

وی با اشاره به اینکه این مخدر در برخی نقاط تهران از جمله ناصر خسرو فروخته و سپس در میان جوانان شمال شهر توزیع می شود، افزود:خانواده ها و جوانان مرافب تبلیغات دروغ مافیا مواد مخدر باشند و فریب دروغ آنها را نخورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جوری نوشتی هشدار که ... بیشتر شبیه رپرتاژآگهی بود! مواد رو به زور تو ....آدم نمیکنن .بلکه مصرف کننده خودش میخره اگه جنس جدید هم بیاد خودش پیدا میکنه البته از طریق امثال دکتر ... با خبر میشه وگرنه مردم به دنبال چغندر نیستن که حالا بادکنک بهشون غالب بشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج