جاباما
۹۶۷۰۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستگیری دزدان میلیاردی خانه‌های شمال تهران

رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ سید امین موسوی گفت: با افزایش پرونده‌های سرقت از منازل شمال تهران به خصوص در محدوده کلانتری ۱۶۵ لتیان تیم ویژه ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات ویژه و اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از متهمان رسیدند تا اینکه روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه ماموران کلانتری متوجه شدند دزدان در نزدیکی یکی از خانه‌های ویلایی که در گذشته هدف سرقت قرار دادند حضور دارند و مشغول به سرقت از خانه ویلایی هستند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با حضور به موقع در محل، زن و مرد جوان سارق را که با جمع کردن وسایل داخل خانه قصد متواری شدن از محل داشتند، دستگیر کردند و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۸ فقره سرقت خانه ویلایی در مناطق شمال تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته اند.

رئیس کلانتری لتیان افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو مالخر در دو عملیات مستقل دستگیر و تعدادی اموال سرقتی خانه از مخفیگاه متهمان به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه در تحقیق از مالخرها مشخص شد یکی از آنها در کار رمالی نیز مشغول است، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پی بردند ۳ تن از اعضای این باند سابقه دار و همگی اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند و در این مدت زمان خانه‌های ویلایی زیادی را هدف سرقت قرار داده اند.

وی در پایان از شهروندان خواست: با توجه به نزدیک شدن به روزهای تعطیلی آخر سال و آغاز سفرهای نوروزی، خانه‌هایشان را به دوربین‌های مداربسته مجهز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج