۹۶۷۷۴۵
۸ نظر
۵۰۱۷
۸ نظر
۵۰۱۷
پ

ممنوعیت ورود خودروهای پلاک شهرهای درگیر کرونا به انزلی

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم بکارگیری کارکنان ادارات به صورت شیفتی در این شهر ساحلی گفت: نیروی انتظامی مکلف است از ورود خودروهای با پلاک استان‌ها و شهرهای درگیر ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

ایرنا: فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم بکارگیری کارکنان ادارات به صورت شیفتی در این شهر ساحلی گفت: نیروی انتظامی مکلف است از ورود خودروهای با پلاک استان‌ها و شهرهای درگیر ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در جلسه فوق العاده شورای سلامت شهرستان انزلی بیان کرد : روسای ادارات ملزم هستند تا یک سوم از نیروهای خود را به کار بگیرند و با مرخصی کارمندانی که به لحاظ سلامتی مشکل دارند، موافقت نمایند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین برای پشتیبانی نیروهای فعال در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزود: بارها به شهروندان تاکید کرده ایم که در منزل بمانند و از مراجعات غیرضروری به ادارات و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

حیدری آزاد همچنین گفت: کلیه آرایشگاه های زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی در بندر انزلی تعطیل است و در صورت تخلف، با واحد صنفی متخلف به شدت برخورد می شود.

فرماندار بندر انزلی همچنین تاکید کرد: با توجه به کمبود خون در بیمارستان و نیاز مبرم به گروه های خونی مختلف در بندر انزلی، پایگاه انتقال خون شهرستان مکلف است علاوه بر ضدعفونی کردن تاسیسات اداری خود و همچنین واحد سیار انتقال خون، با اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به دریافت خون از شهروندان بندر انزلی اقدام و از شهروندان نیز تقاضا می شود در کمک رسانی به همنوعان خود مثل همیشه همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بریم،یه ماشین پلاک انزلی بخریم

    • بدون نام

      همه شهرها که درگیرن

    • بدون نام

      مشکل گیلان به این زودیها حل نمیشه چون زباله استانهای دیگه رو هم میبرن تو جنگل های گیلان دپو میکنن و این چند وقت بیشتر زباله ها دستکش و ماسک و ...است نمیدونم چرا بجای جنگل که بافت زنده است آشغالها رو نمیبرن تو کویر بی آب و علف که هیچکس درش زندگی نمیکنه دفن کنن

    • بدون نام

      هرچی پلاک ۱۶ قم دارن میان زاهدان کجا بریم

    • بدون نام

      خیلی کار خوبیه برای تهرانم همین کارو بکنین

    • بدون نام

      خدایا ببین کجا زندگی میکنیم..
      از مردم میخواین خونه بمونن ولی چه تدبیری برای اموراتشون درنظر گرفتین؟!شوهرم12 روزه کارشو تعطیل کرده..هزینه ی این ضربه رو کی باید بده..خودمون نزدیک دوهفتست از خونه بیرون نیومدیم...ولی مردم همینجوری بیرون پرسه میزنن...این همه زبون و ادعا واسه چیه پس..کی میخواین به درد مردم بخورین پس؟؟؟!!!

    • بدون نام

      چه خونی بدیم آخه...کجا خون بدیم اخه...از خونه بیایم بیرون خودمونو بندازیم توی بغل کرونا که خون بدیم؟!

      پاسخ ها

      • سالار شهید

        ب این ملت هرچی بگی از رو درنمیان باید بگردند بعضی از آدما الکی خوش هستن‌ فردا عیده ببین تهرانی ها چکار میکنند تو شهرستانها بابا نیاید پدرمون دراوردید اگر یکی هم مرد خونش زبون نفهم باشه دیه نور الا نوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج