۹۶۷۷۵۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

کولیوند: دریافت اذن رهبری برای بودجه، منطقی بود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید دارد که دریافت اذن از رهبری برای به سرانجام رساندن بودجه سال ۹۹، کاملا منطقی و به نفع کشور است.

خبرآنلاین: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید دارد که دریافت اذن از رهبری برای به سرانجام رساندن بودجه سال ۹۹، کاملا منطقی و به نفع کشور است.

محمدجواد کولیوند با اشاره به دریافت اذن رهبری برای تعیین تکلیف لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: استفاده از اصل ۸۵ قانون اساسی در طول چهل ساله پیروزی انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی کم سابقه نیست، بر اساس قانون اساسی، صحن مجلس بررسی و تصویب برخی قوانین را در اختیار کمیسیون تخصصی می گذارد تا بعد از اتمام بررسی موضوع به صورت مستقیم به شورای نگهبان ارسال شود.

زمان برای بررسی مجدد لایحه بودجه ۹۹ در کمیسیون ها و تلفیق وجود نداشت

نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون وضعیت خاصی را تجربه می کنیم، اظهار داشت: از یکسو مجلس به کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ رای منفی داده است، از طرفی دولت باید مجدد اصلاحاتی روی بودجه انجام دهد، آن را به مجلس ارسال و مجدد فرآیند بررسی لایحه بودجه در مجلس طی شود اما در واقع زمان کافی برای بررسی مجددلایحه بود در کمیسیون ها و کمیسیون تلفیق وجود ندارد.

بودجه سه دوازدهم مشکل کشور را حل نمی کرد

این نماینده مجلس توضیح داد: مجلس دهم ۶ خرداد سال ۹۹ به اتمام می رسد و قطعا تصویب بودجه سه دوازدهم مشکل کشور را حل نمی کند، چرا که در این صورت باید دقیقا احکام بودجه سال ۹۸ در سه ماهه ابتدای سال جدید اجرا شود و در واقع امکان اجرای احکام افزایشی دستگاه ها دولتی ممکن نخواهد بود که طبیعتا برای کارمندان دولت مشکلاتی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ۷ خرداد مجلس جدید شکل می گیرد، با توجه به روندی که باید انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون ها طی شود، آنها نیز سه ماه پس از تشکیل مجلس امکان بررسی و به سرانجام رساندن بودجه را ندارند.

به مصلحت کشور نیست بگوییم مجلس کوتاهی کرده است

کولیوند تاکید کرد: بنابراین اصلا به مصلحت کشور نیست که امروز بگوییم مجلس کوتاهی کرده و بودجه را بدون بررسی به شورای نگهبان ارسال کرده است، در حالی که کمیسیون تلفیق نظر مخالفین را بررسی و برخی اشکالات را رفع کرده است، اکنون هم که اذن مقام معظم رهبری دریافت شده است به این جهت بود که تفسیر شورای نگهبان این است که قوانین باید به صحن علنی برود بعد از ظرفیت اصل ۸۵ استفاده شود که با دستور آقا این مورد برطرف شد.

کرونا وضعیت کشور را پیچیده کرده است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ویروس کرونا وضعیت پیچیده ای را در کشور ایجاد کرده است، تاکید کرد: تصمیم مجلس و اذن رهبری برای اینکه کمیسیون تلفیق کار بودجه سال ۹۹ را پیش ببرد منطقی بود با این کار کشور در ابتدای سال ۹۹ بدون بودجه نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیژن حاجی زاده

      وای بر ما

    • بدون نام

      چرااذن.. خب بگواجازه

      پاسخ ها

      • بدون نام م م م م م

        ببین این کولیوند هم در اخبار داغ آدم دارد
        تمام پارتی بازیهای او را که مردم‌محترم سر استخدام بیان کردن را حذف کردن
        احتمالا سانسور چی را او استخدام کرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج