اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۷۸۳۵
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

مکرون: دولت، انبارهای ماسک‌ را مصادره کرد

"امانوئل مکرون" رییس جمهوری فرانسه سه‌شنبه شب اعلام کرد که دولت تمام انبار و تولید ماسک‌های بهداشتی را بدنبال انتشار ویروس کرونا مصادره کرده است.

ایرنا: "امانوئل مکرون" رییس جمهوری فرانسه سه‌شنبه شب اعلام کرد که دولت تمام انبار و تولید ماسک‌های بهداشتی را بدنبال انتشار ویروس کرونا مصادره کرده است.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، این خبر درحالی منتشر می شود که فرانسه روز سه‌شنبه از جان باختن یک مورد جدید مبتلا به ویروس کرونای جدید خبر داد تا شمار جانباختگان در این کشور به چهار نفر برسد.

فرانسه در کنار ایتالیا محدودیت‌هایی را برای تجمعات در نظر گرفته‌اند و هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی، باعث نایاب شدن این اقلام پزشکی شده است.

همه سفرهای آموزشی مدارس فرانسه به خارج از کشور و همچنین رویدادهای فرهنگی این کشور لغو شده اند. تاکنون دست کم ۱۳۰ مورد ابتلاء به ویروس کرونا در فرانسه شناسایی شده و به این ترتیب، فرانسه در کنار آلمان و ایتالیا به یکی از کانون های اصلی ویروس کرونا در اروپا تبدیل شده است.

از میان ۱۳٠ فرد مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه ١۲ تن بهبود یافته‌اند، چهار نفر جان خود را از دست داده اند، ١١۶ نفر دیگر بستری شده‌اند و حال ٩ تن از بستری شدگان وخیم گزارش می‌شود.

ادوار فیلیپ نخست وزیر فرانسه نیز در این باره گفته است که هدف دولت کُند کردن شیوع ویروس کرونا در مرحلۀ اپیدمی شدن آن است.

ویروس کرونا که رسما کووید - ۱۹ نام دارد، نخستین بار و اواخر ماه دسامبر ۲۰۱۹ (آذر/ دی ماه) در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به سرعت در کشورهای جهان در حال گسترش است و همین امر سبب شده است که سازمان بهداشت جهانی در این خصوص وضعیت فوق العاده اعلام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      احسنت

    • کفایت

      خوش بحال فرانسوی ها . اینجا دولت خوابه . اگه جمعه بیدار شد تازه شاید برای خرداد چندتا ماسک بدن به مردم

    • بدون نام

      لایک دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج