۹۶۷۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اختصاص مدارس در گیلان برای درمان کرونا؟

استاندار گیلان گفت : استفاده از مدارس در شرایط کنونی برای درمان و حتی گذران دوره نقاهت بهبود یافتگان از بیماری کرونا اولویت ما نیست .

ایرنا: استاندار گیلان گفت : استفاده از مدارس در شرایط کنونی برای درمان و حتی گذران دوره نقاهت بهبود یافتگان از بیماری کرونا اولویت ما نیست .

ارسلان زارع سه شنبه شب در یک نشست پیرامون موضوع اختصاص مدارس به فضایی برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا افزود : اگر زمانی این ضرورت ایجاد شد ، می توانیم از ظرفیت سالن های ورزشی برای این امر پیش بینی و برنامه ریزی کنیم و استفاده از مدارس به هیجج وجه اولویت ما نیست.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدارس در یکی از جلسات طرح شد و پس از آن ایده استفاده از دو مدرسه برای تداوم درمان آن دسته از بهبودیافتگانی که چند روزآخر دوره نقاهت خود را می گذرانند مطرح شد که پس از چند روز ماندن در این مرکز و تکمیل دوره درمان به منزل بازگردند که این دیدگاه هم رد شد.

وی عنوان کرد : از سویی نظر بر آن بود که این فضاها به عنوان پشتیبان بیمارستان رسول اکرم (ص)تامین اجتماعی باشد به گونه ای که پیشنهاد معاونت درمان تامین اجتماعی آن بود که برخی از بخش های پشتیبانی بیمارستان به این محلها منتقل و از بخش های موجود بیمارستان با استقرار تخت و ایجاد ظرفیت بیشتر برای بیماران کرونایی استفاده شود که این هم مورد موافقت قرار نگرفت.

در صورت افزایش بیماران نیازمند استفاده از ظرفیت های دیگر می شویم

استاندار گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر پنج هزار تخت داریم ، اظهار کرد: بیمارستان های جدید الاحداث همچون لنگرود و تالش را نیز داریم که بزودی وارد مدار خدمت رسانی می شوند؛ جای نگرانی از این نظرنیست هرچند به جهت روند افزایشی بیماران نگرانیم.

زارع از مردم خواست تا موازین بهداشتی و توصیه ها را با جدیت رعایت کنند زیراخود مراقبتی اصل کاهش و قطع چرخه شیوع کرواست .

وی تصریح کرد : در صورت افزایش بیماران و به همان نسبت کاهش تخت های در اختیار برای بستری بیماران به طور قطع دچار مشکل می شویم و نیاز به مکان های دیگر پیدا می کنیم.

وی گفت: اگرچه به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد این ویروس نباید بزرگنمایی شود اما باید از سوی مردم جدی گرفته شود همه مسئولان نظام تلاش شان اینست که با کمترین آسیب ها این دوره را سپری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینجوریش هم ما استرس داریم بچه هامونو بفرستیم مدرسه ، چه برسه به اینکه کلاس درس اونا آلوده به ویرس کرونا بشه و کرونایی هارو اونجا بستری کنن، لطفا دیگه این شیرین کاری هارو نکنید و اجازه ندید که بیش از این نگران بشیم ، حتی اگر ضد عفونی هم بعداز بحران به فرض محال درست انجام بشه ولی تا یکسال اگه مداد بچه زیر میز بیفته جرات نمیکنه برش داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج