adexo3
۹۶۹۵۰۱
۱۸ نظر
۵۰۲۶
۱۸ نظر
۵۰۲۶
پ

تست کرونای مثبت ۳ تن از نمایندگان مجلس

تست کرونای مثبت ۳ تن از نمایندگان مجلس مثبت اعلام شد

ایلنا: نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن نتیجه‌ تست کرونای خود خبر داد.

وی گفت: نتیجه‌ تست کرونای من مثبت بوده و اکنون مدت دو هفته است که در قرنطینه هستم.

تست کرونای من مثبت بود/ در قرنطینه هستم/ ساوه رتبه اول تعداد ابتلا را در استان دارد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جزو افرادی بودم که نتیجه‌ی تست کرونایم مثبت بود و اکنون در قرنطینه هستم.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

منصوری اظهار داشت: جزو افرادی بودم که نتیجه‌ی تست کرونای من مثبت بود و اکنون در قرنطینه هستم.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در این شهرستان درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: مساله جلوگیری از شیوع و انتشار بیش از پیش ویروس کرونا نیاز به اطلاع‌رسانی همگانی و یک عزم عمومی دارد. بخشی از اقدامات می‌تواند در استان انجام شود اما بسیاری از اقدامات باید در فضای فرااستانی یعنی فضای ملی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای مثال جلوگیری از تردد خودروهایی که از مناطق پرخطر می‌آیند و خطر بیماری در آن شهرها بیشتر است، می‌تواند یکی از تصمیماتی باشد که لازم است اتخاذ شده و در این خصوص اقدام شود تا در نتیجه‌ی آن مسافرت ها کمتر شده و از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه درخصوص اقدامات صورت گرفته در این شهرستان، ابراز داشت: در بحث شهرستان‌ها، شهرهایی که به قم نزدیک‌تر هستند، طبیعتا بیش از سایر شهرها بیشتر در معرض خطر هستند و برای این امر هم لازم است در ابتدا ورودی‌های شهر به دقت کنترل شود و از مردم خواسته شود که تردد کمتری داشته باشند و حتی‌الامکان از تردد غیرضرور بپرهیزند.

وی افزود: گاهی ممکن است فرد ناقل بیماری، خودش آسیب نبیند اما باعث به خطر افتادن جان فرد دیگری شده و یا حتی فرد دیگری جان خود را در اثر این بی احتیاطی از دست بدهد، رعایت این مسائل هم به آموزش بر می‌گردد و هم به این که اهمیت و شدت این مساله به درستی در همه ابعاد به جامعه گفته شود.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه این گفت‌وگو درخصوص امکانات بهداشتی این شهرستان، گفت: شهرستان ساوه به دلیل نزدیکی به قم بیشتر از سایر شهرها در خطر بوده و از نظر تعداد مبتلایان رتبه اول را در استان دارد، در خصوص امکانات بهداشتی گلایه هایی از کمبود لوازم بهداشتی وجود داشت که طی نامه‌ای از وزارت بهداشت در خواست و پیگیری های لازم انجام شد تا حداقل لوازم بهداشتی لازم را برای شهرهایی که پرخطر و در معرض خطر بیشتری هستند در نظر بگیرند که تاکنون یک سری اقلام ارسال شده است اما کافی نیست.

ظهر امروز هم روح الله عباسپور نماینده منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم با انتشار فیلمی خبر داد که از مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده است.

عباسپور در این ویدئو که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده، گفته است: «متاسفانه من دچار کرونا شدم. با ویلچر به بیمارستان آمدم و نمی توانستم از روی تخت و ویلچر پایین بیایم و مشکلات تنفسی شدیدی داشتم. اما بعد از یک هفته بستری، به دست کادر درمانی بیمارستان شرایط بهتری دارم. به خصوص دکتر توانا، که تشکر و سپاسگزاری از ایشان و همه کادر درمانی بیمارستان مدرس دارم که وضع بهتری نسبت به گذشته پیدا کردم و شرایطم تغییر پیدا کرده است. این افراد واقعا مصداق واقعی ایثار هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اصولگرایی ، برو پیش نماینده ی تهران در دیار باقی

    • احمد اسماعیلی

      یکی به سوال من جواب بده چرا این مسؤلین کرونا می‌گیرند خوب میشن وخندان ولی مردم بیچاره وبیگناه میمیرن واقعا چرا

      پاسخ ها

      • بی طرف

        تا حالا چند تا نماینده مجلس مردن

      • سیده فاطمه حسینی

        بخاطر اینکه کرونای اینها با کرونا ما فرق می کنه.‌.

      • بدون نام

        منم همین رو میگم .چه زود خوب میشن

      • بدون نام

        چون از امکانات ویژه استفاده میکنند اونهم اگر خودی باشی

      • بدون نام

        چون تمارض میکنند برای ترحم والا همشون امکانات دارن

    • بدون نام

      نماینده ساوه بی عرضه ای بیش نیست

    • رضا یوسفی

      سوال خوبیه کسی جوابشو میدونه

    • بدون نام

      جوابش اینه اصلا برای اونها کرونایی درکار نیست فیلمه برای اینکه بگن ما مثل مردم عادی کرونا میگیریم

    • مهدی اسدی

      تادیرنشده بورو از دکتر جوادی حلالیت بگیر که مدیونش نری ابروشوبردی الکی الکی

    • مدافع وطن

      خدا را شکر . ممنون

    • مردم

      واقعا توی این آزمایش الهی خیلی ها با قضاوتهای ریشه گرفته از احساسات شخصی و یا تحت تاثیر فضای کثیف مجازی و یا برای منافع شخصی خودشان را دچار عذاب دنیا و آخرت می کنند بدون اینکه به چیزی برسن و چیزی گیرشان بیاد فقط حس دشمنی شیطانی وجودشان را شاید مدتی ارضا کنند وای به حال ما که با زبان قضاوت شیطان آتش جهنم را خیلی آسان برای خودمان می خریم. ای اونکه می گی بره حلالیت از فلانی بگیره یا از نردن یا بیماری کسی خوشحالی بدان که در بدترین و شیطانی ترین دقایق زندگی ات هستی به تو چه ربطی داره قضاوت دیگران را می کنی؟

      پاسخ ها

      • مردم غیر خودی

        شما چطور قضاوت کردید که این بنده خدا در شیطانی ترین لحظات

      • انسان

        سعی کنیم همه ما از خودم گرفته تا سایر هم وطنان ، در اظهار نظرات ، انسانیت بیشتری را نشان دهیم ، گرچه ممکنه اندکی از افراد از جای دیگری کوک شده و گوش شنوایی نداشته باشند.

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا (((( مولد کرونا )))))) چرا مسولین آمریکایی کرونا نمی گیرند؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احتمالا قبل از ساخت و انتشار آن واکسنش را زده باشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم وطن عزیزالهی که من فدای همتون بشم ماهمه یک خانواده ایم بیاییدباهم مهربانترباشیم حتی ازمرگ دشمنمون هم خوشحالی نکنیم شایدخداهم بهمون رحم کنه وانشاالله این ویروس لعنتی هرچه زودترریشه کن بشه ازهمه تان متشکرم عذرخواهی میکنم

    • بدون نام

      هم وطن عزیزباسلام الهی که من فدای همتون بشم ماهمه عضویک خانواده ایم درمقیاص بزرگتر همه هم کم یازیاد مشکل داریم ولی این دلیل نمیشه که به هم بی احترامی کنیم بیاییدباهم مهربانترباشیم وهمدیگررادعاکنیم شایدخداوند کریم نیزبه ما رحم کندوهرچه زودترانشاالله این بیماری ازکشور رخت بربسته وبرودبه شرطی که به خدا اطمینان کنیم دوستتان دارم ودعاتان میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج