۹۷۰۸۴۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مردم ماسک پارچه ای بزنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رشد سه تا پنج برابری تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: ۲۰ داروخانه در سطح شهرستان رشت و ۴۰ داروخانه در شهرستان های گیلان این اقلام بهداشتی را توزیع خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رشد سه تا پنج برابری تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: ۲۰ داروخانه در سطح شهرستان رشت و ۴۰ داروخانه در شهرستان های گیلان این اقلام بهداشتی را توزیع خواهند کرد.

دکتر محمدرضا نقی پور در گفت وگویی با اشاره به وجود کمبود در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در داروخانه ها، اظهار کرد: متاسفانه به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان و افزایش نیاز مردم به اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و الکل، با آشفته بازار احتکار و افزایش قیمت این اقلام مواجه شدیم.

وی از تشکیل کارگروه تولید، توزیع و نظارت زیر نظر ستاد مبارزه با کرونای گیلان خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه حمایت از افزایش تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم با تکیه بر ظرفیت های تولیدی استان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طی دو هفته اخیر شاهد رشد سه تا پنج برابری تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در استان هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ واحد تولیدی روزانه ۵۰ هزار ماسک سه لایه استاندارد، ۱۵ تن الکل و ۲۱۰ هزار قوطی محلول و ژل ضد عفونی تولید می کنند.

نقی پور با بیان اینکه تولیدات مذکور از طریق داروخانه ها و با قیمت مصوب به دست مردم خواهد رسید، گفت: ۲۰ داروخانه در سطح شهرستان رشت و ۴۰ داروخانه در شهرستان های گیلان این اقلام بهداشتی را توزیع خواهند کرد لذا برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه از طریق شرکت های پخش دارو و داروخانه ها، نظارت را افزایش دادیم.

وی با اشاره به جمعیت استان گیلان، تولیدات بهداشتی فعلی را جوابگو ندانست و یادآور شد: هرچقدر هم تولید را افزایش دهیم باز کمبود وجود دارد لذا افراد خودشان با استفاده از پارچه کتان ماسک چندبار مصرف تولید کنند. البته به دنبال فعال سازی کلیه ظرفیت های تولیدی استان هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اقلام بهداشتی احتکار شده پس از کشف تحویل دانشگاه می شود، خاطرنشان کرد: علوم پزشکی مصرف کننده بزرگ این اقلام در بیمارستان هاست. البته دانشگاه مسئولیت مستقیم در توزیع دارو و اقلام پزشکی و بهداشتی ندارد و این اقلام از طریق سه شرکت پخش دارو در استان توزیع می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماسک پارچه ای عالی

    • بدون نام

      پارچه یی هم مناسب هم قابل شستو با یه اتو کشیدن کاملا قابل مصرف هست موافقم همین اطلاعیه بازنشر شود تا اکثر هموطنان استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج