۹۷۰۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

افزایش ۱۰۰درصدی ترافیک با اینترنت رایگان وزیر!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ترافیک پس از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان، از پیگیری افزایش ظرفیت برای جبران افت کیفیت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در این روزها که حضور افراد در مراکز آموزشی، اداری و اماکن عمومی کاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده‌اند، برخی فعالیت‌های کاری خود را به‌صورت دورکاری انجام می‌دهند و دانش‌آموزان و دانشجویان هم از ابزارهای فناوری اطلاعات برای آموزش از راه دور استفاده می‌کنند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این موضوع منجربه کاهش کیفیت اینترنت شده است.

از طرفی با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه‌روز افزایش می‌یابد، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی که وزیر ارتباطات با آن موافقت کرد و از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت خبر داد. این اینترنت رایگان نیز در مواردی منجربه افت کیفیت و نارضایتی کاربران شده بود.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: کارشناسان ما پیش‌بینی افزایش ۵۰ درصدی ترافیک پس از تقدیم ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مردم عزیز را داشتند اما ترافیک بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و سرعت پایین آمد. از دیشب پیگیر موضوع افزایش ظرفیت هستم و دست به کار شدم. وظیفه‌ام است. امیدوارم شرمنده شما نشویم.

پیش از این هم سجاد بنابی -نایب‌رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت- از اقداماتی در راستای ارتقای ظرفیت شبکه مخابراتی خبر داده و گفته بود: با ارتقاهای صورت‌گرفته، امشب وضعیت عمومی سرعت اینترنت‌های خانگی به مراتب بهتر از روز گذشته خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      از فیلتر کردن بگذریم که دست اونم نبوده آقای جهرمی وزیر خوبیه خدا حفظش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج