۹۷۱۸۹۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

ماندن در خانه را جدی بگیرید

سخنگوی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان با تاکید بر اینکه در مرحله استقرار اپیدمی ویروس کرونا، گروه های حساس جامعه در حال مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ هستند گفت: اگر توصیه های های فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه را جدی نگیریم، تعداد افرادی که در جامعه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می شوند، به شکل انفجاری ممکن است افزایش پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان با تاکید بر اینکه در مرحله استقرار اپیدمی ویروس کرونا، گروه های حساس جامعه در حال مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ هستند گفت: اگر توصیه های های فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه را جدی نگیریم، تعداد افرادی که در جامعه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می شوند، به شکل انفجاری ممکن است افزایش پیدا کند.

دکتر "مهدی شفیعی" در گفت و گویی اظهار کرد: جواب نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیصی کرونا در کرمان از روز پنجشنبه تا صبح شنبه، تا آخر وقت امروز مشخص خواهد شد و فردا یکشنبه این آمار دو روزه به صورت تجمیعی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رصد آمار نشان از افزایش مراجعین با علائم حاد تنفسی به بیمارستان های سطح استان کرمان است افزود: به نظر می رسد در دو سه روز اخیر تعداد بیماران حاد تنفسی نسبت به گذشته در سطح استان کرمان افزایش پیدا کرده ضمن آنکه تعداد افراد بستری شده و انتقالی به بخش ICU نیز در استان سیر صعودی را دارد.

شفیعی با تاکید بر اینکه در مرحله استقرار اپیدمی ویروس کرونا، گروه های حساس جامعه در حال مبتلا شدن به بیماری کووید ۱۹ هستند افزود: اگر توصیه های های فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه را جدی نگیریم، تعداد افرادی که در جامعه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا می شوند، به شکل انفجاری ممکن است افزایش پیدا کند.

سخنگوی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد از مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان جان خود را از دست دادند خاطر نشان کرد: از این دو نفر، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک مورد نیز مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ر

      من خونه ام.چه فایده وقتی شوهرم میره سرکار..چطوری باید نترسیم از گرفتن کرونا

    • بدون نام

      شیرازانگار قعطی امده بود که این همه ملت امده بودند واسه خرید

    • بدون نام

      زلزله آمد
      بریم بیرون یا بمونیم تو؟؟

    • بدون نام

      دیگه نمیخواهید زیاد شعار بدید همین امروز نصف مات کرونا گرفتند مردمی که تو خونه هاشون نشسته بودند آخه مردم موش آزمایشگاهی هستند که همیشه مورد آزمایش شماها هستند

    • امیر

      ای مردم برین ویروس شناس هلندی ران فوشر رو دستگیر کنید سال 2011ویروس خطرناکی ساخته خودش گفته اگه به دست بیو تروریستها بیفته مرگبار خواهد بود برای بشریت

    • بدون نام

      درخانه بمانید قصه گوشت ومرغ ووونخورید فرا.ان است البته برای قشر منتخبین خداوند وامابقیه بی مصرفها بمیرند تاوقتی که انتخابات داشتیم

    • بدون نام

      ما بیست روز هست در حالت قرنطینه هستیم و بهمون سخت می گذره برای اینکه کرونا کنترل بشه . تا کی ؟
      چرا با ابزاری که دارید با کسانی که بی خیال در خیابانها می گردند برخورد نمی کنید ؟
      جریمه ، زندان ...

    • Narsis

      من از خدامه بمونم خونه، ولی مدیر فروشگاهمون، مجبورمون کرده تا آخرین روز بریم سرکار.فروشنده فروشگاه کاشی و سرامیک هستم.
      خدابخیر بگذرونه. کرونا نگیریم صلوات.

    • بدون نام

      ما هم الان بیست روز تو خونه هستیم چرا همه رو مجبور نمیکنید تو خونه بمونن از هر ابزاری میشه استفاده کنن جون مردم بادمجون نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج