جاباما
۹۷۱۸۹۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت گیلان همچنان بحرانی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه وضعیت این استان همچنان بحرانی است، گفت: موثرترین راهکار برای ریشه‌کنی ویروس کرونا قرنطینه خانگی و رعایت نکات بهداشتی است.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه وضعیت این استان همچنان بحرانی است، گفت: موثرترین راهکار برای ریشه‌کنی ویروس کرونا قرنطینه خانگی و رعایت نکات بهداشتی است.

محمدرضا نقی‌پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه اقدامات بسیار خوبی برای کنترل شیوع بیشتر بیماری کرونا در گیلان انجام شده است اما نباید به کاهش بیماران مبتلا به این ویروس قانع باشیم زیرا همچنان وضعیت این استان بحرانی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: مهم‌ترین اقدامی که مردم می‌توانند برای ریشه‌کنی ویروس کرونا انجام دهند حذف ترددهای غیرضروری و قرنطینه خانگی است زیرا این کار ضامن حفظ سلامت فردی و اجتماعی بوده و در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا نیز نقش به‌سزائی دارد.

نقی‌پور همکاری مجاهدانه بسیجیان و بهورزان برای اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: با تلاش مسئولان و بسیجیان و همچنین همراهی و مساعدت مردم توانستیم در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا رتبه خوبی به دست آورده و جزو استان‌های برتر کشور باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و خریدهای مردم در این ایام خاطرنشان کرد: موثرترین راهکار برای کنترل و حتی ریشه‌کنی ویروس کرونا قرنطینه خانگی و ماندن در منزل و همچنین رعایت نکات بهداشتی است لذا از مردم درخواست می‌کنیم که برای تهیه اقلام شب عید در خیابان‌ها تجمع نکنند.

وی با بیان اینکه سایت http://Salamat.gov.ir برای پایش وضعیت افراد از حیث ابتلا به بیماری ویروس کرونا درنظر گرفته شده است عنوان کرد: از مردم عزیز گیلان درخواست می‌کنم که برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و همچنین پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در استان نسبت به تکمیل پرسشنامه در سایت مذکور اقدام کنند.

نقی‌پور با اشاره به اینکه شماره تماس ۴۴۰۱ برای پاسخگویی به سوالات مردم درباره بیماری کرونا درنظر گرفته شده است گفت: ریشه‌کنی و کنترل ویروس کرونا در جامعه تنها با همراهی و مساعدت مردم امکان‌پذیر است لذا از همه افراد درخواست داریم که با درج اطلاعات درست و دقیق در سایت مذکور ما را در این راه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه اقدامات درمانی لازم برلی افراد مبتلا به ویروس کرونا از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت انجام می‌شود افزود: افراد مشکوک به ویروس کرونا می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی وزارت بهداشت در هر استان درمان‌های لازم را دریافت کنند و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مسئولان بلد نیستن قرنطینه کنن ، خودتون مردم گیلان دست به کار بشین ، خودتون شهر رو قرنطینه کنید ، اینا دلشون با مردم نیست .

    • بدون نام

      یا علی باید قرنطینه بشه.

    • حمید

      خانه بشینید درمان نمیخاد خواهش هموطن

    • لاکپشت سبز

      مگر با این اوضاع کسی عید هم میگیره دیگه تموم شد تمام خوشیهامون وحتی ناخوشیهامون

    • محمدح

      قرنطینه قاطعیت میخواد که وجود نداره. با خواهش تمنا و قربون صدقه رفتن که مردم تو خونه نمی‌مونن. فقط بخشی از مردم گوش می‌کنن. قاطعیت قاطعیت .... خسته شدیم از این همه ناتوانی و بی‌عرضگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج